Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент)) від Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-013120-a
Id Tender e697dbcbf0e649cab89c52e8b00534bd
План UA-P-2025-05-02-015493-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 22:08
Остання зміна 02.06.2025 18:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
355 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 775 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 22:07 до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 22:07
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 22:07
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00
до 26.05.2025 21:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 21:13
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 21:13
до 02.06.2025 18:31
Період уточнень
з 02.05.2025 22:07 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 22:07 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00 до 26.05.2025 21:13
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00 до 26.05.2025 21:13
Основні параметри
код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
355 000 грн.
код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент))
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент))
Очікувана вартість
355 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1775,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39713210-8 - Пральні машини з функцією сушки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62303, Україна, Харківська область, місто Дергачі, вулиця Європейська, 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ за товар протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович"
Пропозиція:
354 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Шевченко
Електронна пошта
Телефон
+380576320856
Замовник
ЄДРПОУ
02003095
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради
Поштовий індекс
62303
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Дергачі
Адреса
вул. Європейська, 4
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент))
Період вимог/скарг з 26.05.2025 21:13 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.05.2025 00:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 21:13
Довідка НАЗК
26.05.2025 21:13
Повідомлення про рішення
16.05.2025 17:31
Електроний протокол про продовження строку
10.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 21:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 21:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, з урахуванням специфіки закупівлі, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
16.05.2025 17:31
Дата кінця розгляду
07.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається - форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 7 до тендерної документації Учасником надана тендерна пропозиція за встановленою формою, у п.8 якої вказано строк поставки до 31.12.2024року включно, тоді як повинен бути до 31.12.2025 року включно, також неправильно зазначено Кому: Комунальне некомерційне підприємство „Дергачівська центральна лікарня” Дергачівської міської ради Харківської області, тоді як повинно бути: Кому: Комунальне некомерційне підприємство „Дергачівська центральна лікарня” Дергачівської міської ради Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу 3 тендерної документації, Додаток 8 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 7 до тендерної документації з урахуванням вищевказаного. 2. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 2 Розділу 6 тендерної документації вимагається - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору Учасником не надана довідка у довільній формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Розділу 6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо 3. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Учасником надані 1. Тендерна пропозиція.pdf, 13) Довідка щодо об'єднань.pdf, 14) Довідка стосовно ліцензії.pdf, 19. Довідка (інформація)про відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей .pdf, 17. Загальні відомості про учасника.pdf, 24 Гарантійний лист Про забезпечення прав і свобод громадян.pdf, 25 Гарантійний лист.pdf, 4) Повноваження.pdf, 2) довідка про виконання аналог договорів.pdf, 21. Довідка кінцевого бенефіціарного власника (контролера).pdf, 15. Гарантійний лист Про санкції.pdf, 23 Довідка кінцевого бенефіціарного власника.pdf, 26. Додаток 2 тех вимоги.pdf, 16. Додаток 3 проект договору.pdf, 20. Довідка стосовно неможливості надання статуту.pdf, 22. Довідка що не є резидентом РФ.pdf, 18 Захист персональних даних.pdf, де вказано ініціали підписанта ФОП Єремеєв М.В. Максим Єремеєв , тоді як накладено КЕП Губін Юрій Олексійович, який діє за довіреністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищевказані документи з уточненою інформацією щодо підписанта. 4. Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 2 Розділу 6 тендерної документації вимагається - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору Учасником надано копію паспорту Губіна Юрія Олексійовича, який діє за довіреністю, де відсутні сторінки 8-9, 12-16, обкладинка. Копію паспорту Єремеєва Максима Валерійовича де відсутні сторінки 6-9, 14-16, обкладинка. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Розділу 6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору з урахуванням вищевказаного.
Створено
21.05.2025 19:40
Надати до
22.05.2025 19:40
Договір
UA-2025-05-02-013120-a-c1
Підписаний і діє
Номер
180525
354 950 грн.
354 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент)
Номенклатура
Професійна прально-сушильна машина NT 3 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02003095

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович"
Повна назва
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3323009777

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 18:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
355 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради
Контактний телефон:
+380576320856
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
355 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради
Контактний телефон:
+380576320856
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності