Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з організації та показу інтермедіального дійства «Вадим Сідур. Відлуння часу» (ДК 021:2015 - 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів) від КЗК "Дніпровський міський театр "ДГУ" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-012995-a
Id Tender c96569cb12d14d0991c7a17c753d7276
План UA-P-2025-05-02-015300-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 20:23
Остання зміна 21.05.2025 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
335 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 675 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 20:21 до 10.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 20:21
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 20:21
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.05.2025 18:00
до 13.05.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 16:08
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 16:08
до 21.05.2025 16:35
Період уточнень
з 02.05.2025 20:21 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 20:21 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.05.2025 18:00 до 13.05.2025 16:08
Період кваліфікації
з 10.05.2025 18:00 до 13.05.2025 16:08
Основні параметри
Послуга з організації та показу інтермедіального дійства «Вадим Сідур. Відлуння часу» (ДК 021:2015 - 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
335 000 грн.
Послуга з організації та показу інтермедіального дійства «Вадим Сідур. Відлуння часу» (ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів)
Назва предмета закупівлі
Послуга з організації та показу інтермедіального дійства «Вадим Сідур. Відлуння часу» (ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів)
Очікувана вартість
335 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1675,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації та проведення комплексу заходів театрально-візуальних проєктів «Вадим Сідур. Коли в життя втручається війна» ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів
Код ДК 021:2015
79952000-2 - Послуги з організації заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Троїцька, буд. 5 А
Дата постачання з
23.05.2025 00:00
Дата постачання по
25.05.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОНОВАЛОВА ОЛЕНА ГРИГОРІВНА"
Пропозиція:
333 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 20:23
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Почуєва
Електронна пошта
Телефон
+380974136285
Замовник
ЄДРПОУ
30325171
Повна назва
КЗК "Дніпровський міський театр "ДГУ" Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пплоща Троїцька, будинок 5 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з організації та показу інтермедіального дійства «Вадим Сідур. Відлуння часу» (ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:08 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.05.2025 18:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:08
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:08
Повідомлення про рішення
10.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1.1. На вимогу п. 17 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен забезпечити приміщення для проведення репетиції та показу вистави у відповідності з вимогами п. 10 Додатку № 3, про що надає гарантійний лист та додатково надає гарантійний лист з місця яке учасник пропонує для проведення вищезазначених заходів. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано гарантіний лист щодо забезпечення приміщення для проведення репетиції та показу вистави у відповідності з вимогами п. 10 Додатку № 3 без надання гарантійного листа з місця яке учасник пропонує для проведення заходів. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник на вимогу п. 17 Додатку 6 до тендерної документації має надати гарантійний лист з місця яке учасник пропонує для проведення заходів.
Створено
12.05.2025 14:53
Надати до
13.05.2025 14:53
Договір
UA-2025-05-02-012995-a-c1
Підписаний і діє
Номер
19/05-25
333 800 грн.
333 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації та проведення комплексу заходів театрально-візуальних проєктів «Вадим Сідур. Коли в життя втручається війна» ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів
Номенклатура
Послуги з організації та проведення комплексу заходів театрально-візуальних проєктів «Вадим Сідур. Коли в життя втручається війна» ДК 021:2015 - 79952000-2 Послуги з організації заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 25 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗК "Дніпровський міський театр "ДГУ" Дніпровської міської ради
Повна назва
КЗК "Дніпровський міський театр "ДГУ" Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30325171

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КОНОВАЛОВА ОЛЕНА ГРИГОРІВНА"
Повна назва
ФОП "КОНОВАЛОВА ОЛЕНА ГРИГОРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3046417041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 16:35
-
21.05.2025 16:32
Підписаний договір
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
335 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 18:00
Замовник:
КЗК "Дніпровський міський театр "ДГУ" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380974136285
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
335 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 18:00
Замовник:
КЗК "Дніпровський міський театр "ДГУ" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380974136285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності