Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 ) від БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-012982-a
Id Tender 8205abff519744e58b82f7014f59df60
План UA-P-2025-05-01-017041-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.05.2025 20:09
Остання зміна 11.07.2025 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 583 929.23 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 919.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 20:08 до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 20:08
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 20:08
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:48
до 02.07.2025 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.06.2025 02:03
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 13:55
-
Період уточнень
з 02.05.2025 20:08 до 15.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 20:08 до 15.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:48 до 02.07.2025 13:55
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:48 до 02.07.2025 13:55
Основні параметри
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 )
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 583 929.23 грн.
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 583 929.23 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27919,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 11:13
Закінчення аукціону
19.05.2025 11:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул.Гродзиського повіту, 3-А
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується провести оплату наданих Підрядником робіт протягом 10-ох робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДК "МІДАС"
Пропозиція:
5 300 252.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
Пропозиція:
5 100 174 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНЖБУД"
Пропозиція:
5 581 042.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
5 016 629 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дарина Київ
Електронна пошта
Телефон
+380459442163
Замовник
ЄДРПОУ
25657577
Повна назва
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Броварський р-н, місто Бровари
Адреса
вул.Гродзиського повіту будинок 3-А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 08.06.2025 02:03 по 14.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 11:48 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.06.2025 02:04
Довідка НАЗК
08.06.2025 02:03
Повідомлення про рішення
26.05.2025 17:24
Електроний протокол про продовження строку
19.05.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 17:23
Дата кінця розгляду
17.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1..Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.) 1.2.. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою: № з/п ПІБ Посада Спеціальність (за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі/ 1.3. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, для інженера у частині кошторисної документації що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. 1.4. Оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та виданий на ім’я Учасника 1.5. Надати документи для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри -монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - зварювальні роботи 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 2.1..Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.) (вимога п. 1.1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.2.. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою: № з/п ПІБ Посада Спеціальність (за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (вимога п. 2.1таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.3. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, для інженера у частині кошторисної документації що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. (вимога п. 2.3 таблиці1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.4. Оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та виданий на ім’я Учасника. (вимога п. 8 таблиці 2 Додатку1 до тендерної документації) 2.5. Надати документи для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри -монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - зварювальні роботи (вимога п.17 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: . Надати : 3.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.). У наданій учасником довідці не зазначено саме технічний стан. 3.2. .. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою: № з/п ПІБ Посада Спеціальність (за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У наданій учасником довідці зазначено лише цифри, що не дає змогу встановити чи це роки, місяці та ін. . 3.3. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, для інженера у частині кошторисної документації що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. У складі пропозиції наведене свідоцтво відсутнє. 3.4. Оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та виданий на ім’я Учасника. Наведений сертифікат відсутній у складі пропозиції. 3.5 Надати документи для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри -монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - зварювальні роботи У наданій учасником Декларації наведено: Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування)машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: місто Київ, на підставі укладених договорів, що зберігаються у роботодавця, Надати дозвільні документи які дають право можливості виконання робіт в регіоні так як місце виконання робіт по закупівлі: 07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А
Створено
04.06.2025 23:42
Надати до
05.06.2025 23:42
Період вимог/скарг з 16.06.2025 13:36 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:30 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 13:36
Повідомлення про рішення
16.06.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 20.06.2025 23:58 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:36 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Зміст
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 23:58
Повідомлення про рішення
16.06.2025 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою: № з/п ПІБ Посада Спеціальність (за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі/ 1.2. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, для інженера у частині кошторисної документації що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. 1.3. Надати документи для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри -монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - зварювальні роботи 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою: № з/п ПІБ Посада Спеціальність (за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (вимога п. 2.1таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.2. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, для інженера у частині кошторисної документації що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. (вимога п. 2.3 таблиці1 Додатку 1 до тендерної документації) 2.3. Надати документи для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри -монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - зварювальні роботи (вимога п.17 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: . 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: . Надати : 3.1. .. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що закуповуються, за формою: № з/п ПІБ Посада Спеціальність (за наявності) Стаж роботи на аналогічній посаді Для належного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, виконроба або головного інженера, інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У наданій учасником довідці зазначено лише цифри, що не дає змогу встановити чи це роки, місяці та ін. . 3.2. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, для інженера у частині кошторисної документації що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. У складі пропозиції наведене свідоцтво відсутнє. 3.3. Надати документи для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри -монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - зварювальні роботи У наданій учасником Декларації наведено: Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування)машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: НЕ ЗАЗНАЧЕНО .Надати дозвільні документи які дають право можливості виконання робіт в регіоні так як місце виконання робіт по закупівлі: 07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А
Створено
19.06.2025 08:55
Надати до
20.06.2025 08:55
Період вимог/скарг з 02.07.2025 13:55 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 23:58 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 13:55
Повідомлення про рішення
27.06.2025 18:43
Електроний протокол про продовження строку
20.06.2025 23:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.06.2025 18:42
Дата кінця розгляду
19.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: У наданій учасником розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК (розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими. НЕ ЗАЗНАЧИВ: Замовника (Назва організації), та НЕ ВКАЗАВ що Договірна ціна визначена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. №281 Замовником виявлено що учасник розраховував кошторисну документацію у версії програмного комплексу АВК-5 3.10.0, яка на момент початку прийому пропозицій була дійсною, тобто з 02.05.2025 по 08.05.2025, відповідно до інформації, розміщеної на веб-сайті Науково-виробничої фірми «АВК Созидатель» 08 травня 2025 року вийшло оновлення ПК АВК-5 3.10.0 до редакції 3.10.1. Учасник підгрузив документи прораховані станом на 07.05.2025, а подав тендерну пропозицію (16.05.2025 року), актуальною версією програмного комплексу АВК-5 є 3.10.1 кошторисна документація розрахована не в актуальній версії ПК АВК-5. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до п.20 Додатку 1 Таблиці 2 тендерної документації.: При складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК (розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими: • Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд) • Локальний кошторис • Відомість ресурсів до локальних кошторисів • Зведений кошторисний розрахунок (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахуванням витрат на технічний нагляд). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Кошторисна документація надається у форматі PDF. Договірна ціна – тверда. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: Розрахунки вартості в актуальній версією програмного комплексу АВК-5 3.10.1 та зазначити у відповідних розрахунках :Замовник (назва організації). • Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд) та вказати : Замовник (назва організації) ; Визначено згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. №281. Договірна ціна – тверда. • Локальний кошторис • Відомість ресурсів до локальних кошторисів • Зведений кошторисний розрахунок (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахуванням витрат на технічний нагляд).- Замовник (назва організації). Кошторисна документація надається у форматі PDF.
Створено
30.06.2025 12:27
Надати до
01.07.2025 12:27
Угоди
UA-2025-05-02-012982-a-b2
Очікує підписання
5 300 252.18 грн.
5 300 252.18 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25657577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДК "МІДАС"
Повна назва
ТОВ "ДК "МІДАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39394222

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 583 929.23 грн.
Період подання пропозицій
до 18.05.2025 00:00
Замовник:
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380459442163
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 583 929.23 грн.
Період подання пропозицій
до 18.05.2025 00:00
Замовник:
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380459442163
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності