Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей) від Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-012914-a
Id Tender bdf64c55a22c49029a2efea78145de5c
План UA-P-2025-05-02-015359-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 18:53
Остання зміна 03.06.2025 17:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 18:53 до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 18:53
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 18:53
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00
до 27.05.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 15:10
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 15:10
до 03.06.2025 17:17
Період уточнень
з 02.05.2025 18:53 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 18:53 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00 до 27.05.2025 15:10
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00 до 27.05.2025 15:10
Основні параметри
Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
800 000 грн.
Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
Назва предмета закупівлі
Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
Очікувана вартість
800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Одеська область, село Фонтанка, Степна, 4
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА
Пропозиція:
799 680 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 18:53
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Дем'яненко
Електронна пошта
Телефон
+380734449477
Сайт:
https://fontanska-rada.gov.ua/upravlinnya-osviti-3/
Замовник
ЄДРПОУ
43944723
Повна назва
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67571
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, село Фонтанка
Адреса
вул. Степна, буд.4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
Період вимог/скарг з 27.05.2025 15:10 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.05.2025 00:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 15:10
Довідка НАЗК
27.05.2025 15:10
Повідомлення про рішення
16.05.2025 16:14
Електроний протокол про продовження строку
10.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 18:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 18:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
16.05.2025 16:13
Дата кінця розгляду
07.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації та Додатком №7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «скану проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано скан проекту Договору, однак із заповненням зайвої інформації з боку Учасника та без підпису та печатки на кожній сторінці проекту договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. 2. Вимогами тендерної документації та Додатком №7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; конт. тел.; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, яка не містить всіх даних згідно до вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; конт. тел.; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання. 3. Вимогами тендерної документації та Додатком №7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Довідка, що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при наданні послуг/виконанні робіт та технологій, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі. У довідці має бути зазначено: найменування; марка; кількість; правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції відповідну довідку, яка не містить всіх даних згідно до вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку, що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при наданні послуг/виконанні робіт та технологій, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі. У довідці має бути зазначено: найменування; марка; кількість; правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан. 4. Вимогами тендерної документації та Додатком №7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «У разі використання обладнання та матеріально - технічної бази на праві користування (оренда, лізинг тощо), учасник надає скани оригіналів (або належним чином завірені копії) документів, що підтверджують таке право». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надані незавірені копії відповідних документів, що підтверджують таке право. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скани оригіналів (або належним чином завірені копії) документів, що підтверджують таке право. 5. Вимогами тендерної документації та Додатком №7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, освіту, загальний стаж роботи». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, яка не містить даних про освіту працівників. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, освіту, загальний стаж роботи працівників.
Створено
26.05.2025 13:57
Надати до
27.05.2025 13:57
Договір
UA-2025-05-02-012914-a-a1
Підписаний і діє
Номер
111
799 680 грн.
799 680 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
Номенклатура
Послуги із оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (путівки на оздоровлення і відпочинок дітей)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Повна назва
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43944723

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА
Повна назва
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1936516381

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 17:17
-
03.06.2025 17:15
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380734449477
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380734449477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності