Показати схожі тендери

Закупівля 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання від Військова частина А0451.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-012763-a
Id Tender 3e23fde7d2914fd6b44b6ee075486891
План UA-P-2025-05-02-010350-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 18:00
Остання зміна 17.06.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
630 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 18:00 до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 18:00
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 18:00
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 15:04
до 10.06.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 16:17
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.06.2025 13:40
до 17.06.2025 11:50
Період уточнень
з 02.05.2025 18:00 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 18:00 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 15:04 до 10.06.2025 13:40
Період кваліфікації
з 12.05.2025 15:04 до 10.06.2025 13:40
Основні параметри
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
630 000 грн.
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
630 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 14:29
Закінчення аукціону
12.05.2025 15:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інтерактивна панель Prestigio Multiboard Light Plus 86” або еквівалент
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35604, Україна, Рівненська область, місто Дубно, за місцем знаходження Замовника
Дата постачання по
30.06.2025 17:57
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 160 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата до 25.12.2025
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Олійник Віра Олександрівна
Пропозиція:
515 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
510 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
Пропозиція:
579 803.04 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПАРСЕР"
Пропозиція:
600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 18:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
02.05.2025 17:53
Тендерна документація
02.05.2025 17:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демчук Руслан Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380504382343
Замовник
ЄДРПОУ
26629385
Повна назва
Військова частина А0451
Поштовий індекс
35604
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Дубно
Адреса
за місцезнаходженням
Кваліфікація
Лот № 1 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Період вимог/скарг з 15.05.2025 16:17 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 15:04 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Станом на 15 год. 45 хв. 15 травня 2025 року учасник ТОВ "Ромус-Поліграф" не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей така інформація у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
15.05.2025 16:17
Повідомлення про рішення
15.05.2025 16:14
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 17:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" (надалі – Учасник) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) виявлені невідповідності - при надані документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, Учасником не було повністю документально підтвердженого виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Згідно, долученої довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та договору № 337/11-21-ПТ від 18.11.2021, Учасник зазначив, що постачав предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для Підберізцівської сільської рада, які не відповідає предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності — додаток 1 до тендерної документації (ТД); інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей — довідка в довільній формі, про підтвердження виконання аналогічного договору (аналогічним договором є договір на поставку товару по аналогічному предмету закупівлі, який зазначений у даній тендерній документації за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015) із долученням первинних документів (видаткова накладна або інший документ) про виконання зобов’язання в строки вказані в договорі; 2) виявлені невідповідності — у складі тендерної пропозиції Учасник долучив сумнівну та неточну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (інформація про операційну систему – OC Windows), щодо поставки предмету закупівлі за ціною, яка не відповідає ринковій; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності — додаток 2 до тендерної документації (ТД) – таблиці 1; інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей — уточнену інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником, учасник зазначає конкретну інформацію про операційну систему – OC Windows чи OC Android запропонованого товару, яка оформляється довідкою у довільній формі.
Створено
14.05.2025 15:45
Надати до
15.05.2025 15:45
Період вимог/скарг з 15.05.2025 17:34 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 16:17 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Додатку №2 до положень тендерної документації, зокрема: - товар відповідає вимогам, визначеним Замовником, що підтверджується вказаними учасником конкретними характеристиками запропонованого Товару Таблиці 1 Додатку №2; - замовник перевіряє технічні характеристики запропонованого товару на офіційному веб-сайті відповідного виробника та у разі, якщо характеристики товару, що зазначені нами, відрізняються від тих характеристик, що наявні на веб-сайті – пропозиція може бути відхилена у разі значного відхилення від технічних характеристик предмета закупівлі; - можливе надання еквіваленту товару за умови, що технічні та якісні характеристики, запропонованого товару будуть рівноцінними, або кращими, ніж визначені замовником. Замовник перевірив інформацію та/або документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції із технічними характеристиками запропонованого товару на офіційному веб-сайті відповідного виробника (https://eduboard.in.ua) та виявив, що характеристики товару, що зазначені учасником, відрізняються від тих характеристик, що наявні на веб-сайті виробників товару від заявлених технічних характеристик предмета закупівлі та не є кращими ніж визначені замовником, що відповідно не відповідає вимогам Додатку №2 тендерної документації, а саме: запропонований еквівалент - Інтерактивна панель IBOARD 86? IB IP 86A13 CAM - Артикул: IBIP86А13CAM, не відповідає вимозі технічної специфікації: у запропонованому еквіваленті, матеріал поверхні скло є не загартоване та гарантія на товар менше 24 місяців, дана інформація зазначена на сайті https://eduboard.in.ua/ua/store/interaktivnaya-panel-iboard-86-ib-ip86a13/. З огляду на положення пункту 43 Особливостей таку інформацію у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Олійник Віра Олександрівна на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
15.05.2025 17:34
Повідомлення про рішення
15.05.2025 17:33
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 16:17
Витяг з ЄДР
15.05.2025 16:17
Витяг з ЄДР
15.05.2025 16:17
Витяг з ЄДР
15.05.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.05.2025 17:53 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 17:34 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 17:53
Довідка НАЗК
15.05.2025 17:53
Повідомлення про рішення
15.05.2025 17:51
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 17:34
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 17:44 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 17:44
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:40 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 08:25 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:40
Довідка НАЗК
10.06.2025 13:40
Повідомлення про рішення
10.06.2025 13:33
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 08:25
Витяг з ЄДР
09.06.2025 08:25
Витяг з ЄДР
09.06.2025 08:25
Витяг з ЄДР
09.06.2025 08:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 17:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Олійник Віра Олександрівна (надалі – Учасник) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) виявлені невідповідності - при надані документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, Учасником не було долучено довідки в довільній формі, про підтвердження виконання аналогічного договору. У долученій Учасником довідці № 265/5263/9 від 09.09.2024 року, відсутня інформація, що Учасник постачав предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 30230000-0: Комп’ютерне обладнання; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності — додаток 1 до тендерної документації (ТД); інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей — довідка в довільній формі, про підтвердження виконання аналогічного договору (аналогічним договором є договір на поставку товару по аналогічному предмету закупівлі, який зазначений у даній тендерній документації за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015); 2) виявлені невідповідності — у складі тендерної пропозиції Учасник долучив додаток 2 № 265/3/8-1 від 09.05.2025 року, де зазначена сумнівна та неточна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики еквівалента предмета закупівлі (Інтерактивна панель IBOARD 86? IB IP 86A13 CAM - Артикул: IBIP86А13CAM), щодо поставки предмету закупівлі та встановив, що на сайті (https://eduboard.in.ua/ua/store/interaktivnaya-panel-iboard-86-ib-ip86a13/) зазначена інша технічна інформація, тобто різна інформація щодо технічних характеристик пропонуємого товару та й те що даний товар станом на 14.05.2025 був відсутній у виробника (або знятий з виборобництва); посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності — додаток 2 до тендерної документації (ТД) – таблиці 1; інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей — уточнену інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником, яка оформляється довідкою у довільній формі про запропонований товар (еківвалент), де учасник підтверджує, а саме: 1) матеріал поверхні скло - є загартоване; 2) гарантія на товар – не менше 24 місяців; 3) сумісність із програмами - Sierra 10.12.1 або пізніших версій Linux® Ubuntu® 18.04 LTS Chrome OS ™; 4) підтримка додатків для роботи - спінер, захват екрану, ActivCast, ScreenShare, браузер, PDF Reader; 5) вбудований пристрій - зчитувач NFC-карт; 6) до запропонованого товару, додатково входить відокремлений комп’ютерний модуль із наступними основними технічними характеристиками (процесор i5 1335U; пам’ять 16G; жорсткий диск SSD 512 Gb; Bluetooth 5.0; інтерфейс USB 2.0 – 2 шт., USB 3.0 – 4 шт., USB Type-C-1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 2 шт., VGA – 1 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт. антенна – 2 шт. HDMI out 1 шт, вхід мікрофона – 1 шт (3.5 мм), Виходящий канал звука 1 шт (3.5 мм); відеокарта intel; Wireless WiFi6: 802.11 a/b/g/n/ac/ax – (2,4 и 5 ГГц); LAN 0/100/1000 бит/с; Операційна система ОС Microsoft Windows 10/11); 7) підтвердження наявності у кількості трьох нових комплектів інтерактивної панелі IBOARD 86? IB IP 86A13 CAM - артикул: IBIP86А13CAM.
Створено
09.06.2025 11:08
Надати до
10.06.2025 11:08
Угоди
UA-2025-05-02-012763-a-a2
Підписаний і діє
Номер
90
515 600 грн.
515 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Інтерактивна панель Prestigio Multiboard Light Plus 86” або еквівалент
Номенклатура
Інтерактивна панель Prestigio Multiboard Light Plus 86” або еквівалент
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А0451
Повна назва
Військова частина А0451
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26629385

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Олійник Віра Олександрівна
Повна назва
ФОП Олійник Віра Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2053117862

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 11:50
Повідомлення про договір
17.06.2025 11:46
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0451
Контактний телефон:
+380504382343
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0451
Контактний телефон:
+380504382343
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності