Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення аудиту окремої фінансової звітності ТОВ «СП «УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності (відносяться до послуг з обов’язкового аудиту); від СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД" (ЯК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-012121-a
Id Tender 4b737205a2a54d64ae05306295d96022
План UA-P-2025-05-02-008677-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 16:19
Остання зміна 19.06.2025 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 360 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 16:19 до 13.05.2025 02:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 16:19
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 16:19
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 16:11
до 02.06.2025 15:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 22:27
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 15:40
до 19.06.2025 14:17
Період уточнень
з 02.05.2025 16:19 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 16:19 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 16:11 до 02.06.2025 15:40
Період кваліфікації
з 14.05.2025 16:11 до 02.06.2025 15:40
Основні параметри
Послуги з проведення аудиту окремої фінансової звітності ТОВ «СП «УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності (відносяться до послуг з обов’язкового аудиту);
За 2021-2024 роки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 360 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
1 360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 15:36
Закінчення аукціону
14.05.2025 16:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення аудиту окремої фінансової звітності ТОВ «СП «УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності (відносяться до послуг з обов’язкового аудиту);
Код ДК 021:2015
79212000-3 - Аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за кожен етап. Детальні умови оплати містяться в Розділі V проекту договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 080 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 154 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
945 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Пропозиція:
689 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Коновальчук
Електронна пошта
Телефон
380964877333
Замовник
ЄДРПОУ
23152126
Повна назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД" (ЯК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
НЕСТОРІВСЬКИЙ ПРОВУЛОК, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 21.05.2025 22:27 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 16:11 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Текст рішення викладено в протоколі
Документи кваліфікації
21.05.2025 22:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І Відповідно до пункту 1 Розділу І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»” (Додаток 2 до тендерної документації), Учасник мав надати Два договори, повністю виконані учасником протягом 2019-2024 років, з усіма додатками та додатковими угодами (змінами) до них, предметом яких є надання послуг з аудиту або інших аудиторських послуг суб’єктам господарювання нафтогазової галузі, скан-копії документа(ів), що підтверджує(ють) повне виконання Договорів: акт (акти) прийому-передачі наданих послуг за Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору (або інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий документ передбачено умовами Договору); або: - копії листів-відгуків від клієнтів – за Договорами. Такі листи-відгуки мають містити наступну інформацію: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. Причому, даним пунктом було передбачено, що відповідно до пункту 40 Особливостей, надані учасником документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, не мають містити видалені, або затерті частини, які неможливо прочитати. Учасником надано файли “10. Договір УГВ429_41-21 від 26.10.2021” та “Лист відгук Укргазвидобування.pdf”. В першому файлі міститься договір учасника з АТ УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 26.10.2021 №УГВ429/41-21 (далі - Договір), в другому файлі - проект рекомендаційного листа без дати та номеру, який мав би бути підписаний головним бухгалтером АТ “УКРГАЗВИДОБУВАННЯ”, проте ніяких підписів не містить. Текст даного проекту листа не містить інформації про повне виконання Договору, а лише містить інформацію про надання послуг за Договором, назва послуги пункту 1.2.1. Договору не відповідає назві послуги вказаній в листі під пунктом 1, про виконання пункту 1.2.3. Договору лист інформації не містить. Учасником надано файли “2021-03-09-ТОВ- ПОЛТАВСЬКА БУРОВА- КОМПАНІЯ-ГТЛ.pdf” та “АКТ ТОВ Полтавська бурова компанія.pdf”, які містять договір Учасника з ТОВ “Полтавська бурова компанія” від 09.03.2021 з видаленою ціною договору та акт приймання-передачі наданих послуг №115 по договору від 09.03.2021 з видаленими ціною та сумою. Таким чином, Учасником не надано передбачений тендерною документацією документ, який би підтверджував повне виконання договору з АТ УКРГАЗВИДОБУВАННЯ від 26.10.2021 №УГВ429/41-21. Надані договір з ТОВ “Полтавська бурова компанія” від 09.03.2021 та акт приймання-передачі наданих послуг №115 по ньому не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки містять видалені місця. Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 1 Розділу І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»” (Додаток 2 до тендерної документації), які відповідатимуть тендерній документації та не міститимуть суперечностей. ІІ Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»” (Додаток 2 до тендерної документації), Учасником надано файл “2. Довідка про наявність працівників.pdf”, що містить довідку від 12.05.2025 (далі - Довідка) про наявність 48 працівників ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" та 12 працівників ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) ЛТД». Однак, вказані в Довідці прізвище Чосової, посади працівників Томашкевича, Журавля, Журби, Перебийніс, Лизогуб, Звягінцева, Поковби, Поплавського, Фірчук, Шутого, Сагало, Шевчук не відповідають прізвищу та посадам, зазначеним в документах поданих учасником на виконання вимог підпункту 2.2. цього ж пункту. Відповідно до підпункту 2.2. цього ж пункту 2, Учасником надано низку файлів, які містять накази про призначення та трудові книжки працівників згаданих в Довідці. Всупереч вимогам пункту 2, щодо того, що відповідно до пункту 40 Особливостей, надані учасником документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, не мають містити видалені, або затерті частини, які неможливо прочитати, накази на працівників Білокриницьку, Денисова містять затерті частини. Копія трудової книжки Бобир містить лише частину сторінки, без лівої частини. Трудові книжки Глушаченко, Новак, Степанкової, Чесової, Шульги складено не українською мовою, передбачений в такому разі пунктом 7 Розділу І. Загальні положення тендерної документації, обов’язковий переклад українською відсутній. Крім того, відсутні передбачені цим підпунктом документи щодо згаданих в Довідці працівників ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) ЛТД». В тексті Довідки є згадка про те, що згідно Законодавства Республіки Кіпр відсутні такі документи, як трудові книжки, тому по працівникам ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) ЛТД» в якості підтверджуючого документа надається окрема довідка. Така довідка в тендерній пропозиції відсутня. Слід зазначити, що умовами цього ж підпункту 2.2. передбачено подання в якості альтернативи трудовим книжкам - наказів про про призначення, або трудових контрактів. Про відсутність в законодавстві Республіки Кіпр двох останніх видів документів учасник нічого не повідомив. Відповідно до абзацу третього цього ж підпункту 2.2., Учасник мав надати, на не менше 10 осіб, вказаних в Довідці, чинні сертифікати (дипломи) працівників, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме: надати скан-копії сертифікатів (дипломів), що підтверджують дійсне членство працівників Учасника (не менш як 10 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Учасником надано документи про членство в AICPA Верченко, однак в переклад цього документу назва асоціації не “Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів”, а “Американський інститут сертифікованих публічних аудиторів”, про членство в АССА Коптєва, Дяденка однак в перекладі цих документів назва асоціації не “Асоціація Присяжних Дипломованих Бухгалтерів”, а “Асоціація Дипломованих Сертифікованих Бухгалтерів”, тоді як аналогічний документ по Михайленку має переклад “Асоціація Присяжних Дипломованих Бухгалтерів”. Відповідно до абзацу другого цього ж підпункту 2.2., Учасник мав надати скан-копії /електронні копії сертифікатів/свідоцтва працівників Учасника та/або Довідку Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності не менше 5 (п’яти) працівників Учасника, наведених в довідці. Учасник надав файл Файл “2. Витяг з Реєстру (реєстровий номер САД - 3915).pdf”, що містить витяг з реєстру аудиторів від 01.04.2025 по працівникам Учасника. Документи, що вимагалися тендерною документацією в цій частині не надано, пояснення щодо неможливості їх надати відсутні. Учаснику необхідно надати документи, що передбачені пунктом 2 Розділу І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»” (Додаток 2 до тендерної документації), які відповідатимуть вимогам тендерної документації та не міститимуть суперечностей. ІІІ Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Розділу ІІ “Інші вимоги Замовника” Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), Учасник - юридична особа, мав надати повну копію свого установчого документу в актуальній редакції з усіма змінами та доповненнями, або, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник мав право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт, за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в установчому документі обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, такий учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на участь у даній процедурі закупівлі та на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину за результатом участі в цій процедурі закупівлі. Учасником дана вимога тендерної документації не виконана. Учаснику необхідно надати документи передбачені підпунктом 1.3. пункту 1 Розділу ІІ “Інші вимоги Замовника” Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). IV Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ “Інші вимоги Замовника” Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), Учасник мав надати копію (скрін-шот) відповідної веб-сторінки з сайту ifac.org або витяг з нього про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить Учасник, є членом IFAC «Форуму Фірм» (Forum of Firms), ? копію (скрін-шот) відповідної веб-сторінки з сайту accountancyage.com про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2022 році. Учасником надано файли “Довідка Forum of Firms.pdf” та “Копія вебсторінки.pdf”. В першому файлі міститься довідка Учасника від 12.05.2025, з посиланням на сайт ifac.org, а не з документом, який вимагалося тендерною документацією. В другому файлі міститься копія вебсторінки accountancyage.com, але з інформацією не за 2022 рік, як вимагалося тендерною документацією, а за 2023 рік. Крім того, всупереч вимогам пункту 7 Розділу І. Загальні положення тендерної документації, даний документ не містить автентичного перекладу українською мовою, хоча його складено англійською. Також, в даній копії згадується компанія Grant Thornton UK, тоді як згідно наданого Учасником на виконання цього ж пункту 3 документу, він належить до міжнародної мережі аудиторських фірм, що має назву Grant Thornton International LTD. Пояснення щодо розбіжності в назвах відсутні. Учаснику необхідно надати - копію (скрін-шот) відповідної веб-сторінки з сайту ifac.org або витяг з нього про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить Учасник, є членом IFAC «Форуму Фірм» (Forum of Firms), ? копію (скрін-шот) відповідної веб-сторінки з сайту accountancyage.com про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2022 році у відповідності до вимог тендерної документації. V Відповідно до пункту 4 Розділу ІІ “Інші вимоги Замовника” Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) та Форми 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник мав вказати в першому рядку даної форми - повну та скорочену назви, в четвертому рядку - П.І.Б. особи яка буде здійснювати зв'язок з Замовником. Учасником надано файл “ІІ.4. Відомості про учасника.pdf”. В даному файлі відсутня скорочена назва Учасника, та не вказано по-батькові особи яка буде здійснювати зв'язок з Замовником. Учаснику необхідно надати інформацію відповідно до Форми 1 Додатку 2 до тендерної документації. VI Відповідно до пункту 5 Розділу ІІ “Інші вимоги Замовника” Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), Учасник мав надати чинний договір страхування відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений у порядку та на умовах, встановлених Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (мінімальний розмір страхової суми за таким договором страхування має становити 10 відсотків суми отриманої винагороди за договорами про надання аудиторських послуг з обов'язкового аудиту суб'єктів суспільного інтересу (без урахування податку на додану вартість) протягом року, що минув, але не менше 10 мільйонів гривень, якщо інше не передбачено законом). Учасником надано файл “ІІ.5. Страховий договір (ГТЛ).pdf” в якому міститься договір між ним та № CLB 26311 КСП 441100 Р - 1 від 17.12.2024. ТДВ «АЛЬЯНС УКРАЇНА». Текст договору містить посилання на Додаток 1, який в наданому файлі відсутній. Таким чином, договір в повному обсязі не надано. Учаснику необхідно надати договір відповідно до пункту 5 Розділу ІІ “Інші вимоги Замовника” Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі є.
Створено
19.05.2025 15:59
Надати до
20.05.2025 15:59
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:28 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 22:27 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Текст рішення розміщено в протоколі
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 22:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. В наданому договорі з ТОВ “ПрикарпатЗахідТранс” від 21.01.2020 №263/19 надано лише додаток №2, але відсутній додаток №1. Що є порушенням вимог підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). В наданому листі ТОВ “ПрикарпатЗахідТранс” від 12.07.2021 № 698/10 не міститься інформація про номер та дату укладеного договору, а також, відсутня інформація про повне виконання договору. Що є порушенням вимог підпункту 1.2. пункту 1 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) Для усунення цих невідповідностей Учаснику необхідно надати документи, які відповідають вимогам пункту 1 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). ІІ. В наданій Учасником довідці №376/25 від 12.05.2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, назви посад працівників Добрунік, Козира, Рудова мають невідповідність з назвами посад вказаними в їх трудових книжках. Добрунік вказана як “Директор філії”, в трудовій - “Директор Одеської філії”. Козир вказаний як “Заступник генерального директора по координації роботи з міжнародними партнерами”, в трудовій - “Заступник генерального директора по координації роботи з міжнародними партнерами Адміністрації”. Рудов вказаний як “Директор філії”, в трудовій - “Директор Західної філії”. Для усунення цих невідповідностей Учаснику необхідно надати документи передбачені підпунктами 2.1. та 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), щодо не менш, як 50 працівників, з яких не менше 5 аудиторів, які не міститимуть суперечностей між собою. ІІІ. Відповідно до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, визначальним є текст, викладений українською мовою. Положеннями підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) вимагається надання сертифікатів (дипломів) про дійсне членство в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА). В усіх наданих перекладах документів про членство працівників Учасника в АССА, назва останньої вказана як “Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів”. Що є порушенням вимог підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Для усунення цієї невідповідності Учаснику необхідно надати переклади документів передбачених підпунктом 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), щодо дійсного членства в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW), які не міститимуть суперечностей з Тендерною документацією в назвах. ІV. Відповідно до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надані Учасником файли “8. Довідка_Підтвердження членства IFAC.pdf” та “9.Довідка_Accountancyage.pdf” містять скрін-шоти з текстом англійською мовою, без перекладу. Що є порушенням, згаданих вище вимог Тендерної документації. Крім того, в файлі “9. Довідка_Accountancyage.pdf” міститься довідка №380/25 від 12.05.2025, якою учасник підтверджує, що входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2022 році відповідно до рейтингу Accountancy. Натомість, скріншот в цьому ж файлі, надається з топ-25, а не з топ-30. Така невідповідність ніяк не пояснена Учасником. Пунктом 3 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) вимагається надання копії веб-сторінки з сайту accountancyage.com про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2022 році. Для усунення цих невідповідностей Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 3 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) з урахуванням пункту 7 Розділу І, пункту 2 Розділу V Тендерної документації. V. В наданому договорі страхування з АТ «Страхова компанія «ІНГО» від 02.12.2024 №203510184.24 КСП 2301.52.00 відсутній додаток №3, який передбачений договором. В зв’язку з цим, договір не може вважатися наданим. Що є порушенням вимог пункту 5 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Для усунення цієї невідповідності Учаснику необхідно надати договір, що передбачений пунктом 5 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), з усіма додатками.
Створено
26.05.2025 10:53
Надати до
27.05.2025 10:53
Період вимог/скарг з 29.05.2025 13:34 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 11:28 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Текст рішення міститься у протоколі
Документи кваліфікації
29.05.2025 13:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 11:29
Витяг з ЄДР
27.05.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. На виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації), Учасником надано довідку № 12-05/25/Т/1 від 12.05.2025. Всупереч вимогам цього ж підпункту, довідка не містить по-батькові працівників Петрук, Яновщенко. Учаснику необхідно надати довідку з інформацією щодо наявності в нього працівників, відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, яка б відповідала вимогам підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації), або роз’яснення, що в вищезгаданих працівників відсутнє по-батькові. ІІ. Підпунктом 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації) вимагається надання наказів про призначення, або трудових книжок( перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи), або трудових контрактів по всім працівникам, що наведені учасником в Таблиці №2, згідно вимог підпункту 2.1. цього пункту. Учасником не надано вищевказані документи на зазначених в довідці № 12-05/25/Т/1 від 12.05.2025 працівників - Петрук, Яновщенко, Шморгунова. Крім того, накази на працівників Желу, Кибенко, Фролову, Чепурного, всупереч вимогам пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації), містять видалені, або затерті частини, які неможливо прочитати. Учаснику необхідно надати документи, що передбачені та відповідають вимогам підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації) на працівників вказаних ним в довідці, яка подається ним на виконання вимог підпункту 2.1. цього ж пункту. ІІІ. Положеннями підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) вимагається надання сертифікатів (дипломів) про дійсне членство в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА). В усіх наданих перекладах документів про членство працівників Учасника в АССА, назва останньої вказана як “Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів”. Що є порушенням вимог підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Для усунення цієї невідповідності Учаснику необхідно надати переклади документів передбачених підпунктом 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), щодо дійсного членства в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW), які не міститимуть суперечностей з Тендерною документацією в назвах. ІV. Пунктом 3 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації) вимагається надання копії документу про належність (членство) Учасника до міжнародної мережі аудиторських фірм. Учасником надано лист (в оригіналі та в перекладі) від 31.10.2022 головного операційного директора Crowe Global про членство AC Crowe Ukraine (formerly known as Crowe Horwath AC Ukraine LLC) (в перекладі - АК Кроу Україна (раніше відома як ТОВ «Кроу Хорват Ейсі Україна») в відповідній мережі. Однак, згідно відомостей наданого Учасником Статуту, його скорочена назва англійською - AC Crowe Ukraine, LLC, а українською - ТОВ “АК “Кроу Україна”. Таким чином, назва Учасника в листі Crow Global не відповідає назві в установчих документах. Учаснику необхідно надати документи, які підтверджують його членство в міжнародній мережі, в який його назва відповідатиме назві в установчих документах (як в оригіналі так і в перекладі), або документи, які підтверджують, що раніше Учасник мав назву Crowe Horwath AC Ukraine LLC (в перекладі - ТОВ «Кроу Хорват Ейсі Україна»). V. Пунктом 3 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до Тендерної документації) вимагається надання копій (скрін-шотів) відповідних веб-сторінок, або витягів з них з сайту ifac.org про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить Учасник, є членом IFAC «Форуму Фірм» (Forum of Firms), з сайту accountancyage.com про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2022 році. Учасником надано файли “10. IFAC.pdf”, “11. Рейтинг.pdf” з відповідними скрін-шотами, англійською мовою. Однак, всупереч вимогам пункту 7 Розділу І Тендерної документації, відсутні переклади цих документів українською мовою. Для усунення цих невідповідностей Учаснику необхідно надати переклади українською мовою наданих документів.
Створено
28.05.2025 12:36
Надати до
29.05.2025 12:36
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:40 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 13:34 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Текст рішення наведено в протоколі
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:41
Довідка НАЗК
02.06.2025 15:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) Учасником надано декілька файлів. В файлі “4_Договір, Акт, Відгук_ТОВ Косул.pdf” договір № 375-КОС від 26.12.2022 з ТОВ “КОСУЛ”. Пунктом 11.14. даного договору передбачений додаток, який Учасник не надав. Пояснення Учасника щодо відсутності додатку відсутні. Даний факт є порушенням вимог підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). В файлі “3_Договір, Акт, Відгук_ПрАТ Нафтогазвидобування.PDF” договір № 27/02/23-НГВД від 09.06.2023 з ПрАТ Нафтогазвидобування, а також акт № 1497 від 01 квітня 2024 р. до договору № 27/02/23-НГВД від 29.12.2023 та відгук від 14.11.2024 №12/6-1068/2024 з посиланням на договір № 27/02/23-НГВД від 29.12.2023. Таким чином наданий договір датовано 09.06.2023, а акт та відгук підтверджують виконання договору датованого 29.12.2023. Документи що підтверджують виконання договору від 09.06.2023 відсутні. Крім того пунктом 11.19. даного договору передбачений додаток, який Учасник не надав. Пояснення Учасника щодо відсутності додатку відсутні. Дані факти є порушенням вимог підпунктів 1.1., 1.2. пункту 1 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 1 Розділу І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»” (Додаток 2 до тендерної документації), які відповідатимуть тендерній документації та не міститимуть суперечностей між собою, з урахуванням пункту 2 Розділу V Тендерної документації. ІІ. Відповідно до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, визначальним є текст, викладений українською мовою. Положеннями підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) вимагається надання сертифікатів (дипломів) про дійсне членство в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА). Учасником надано файл “7_Сертифікати АССА.pdf”, який містить сертифікати (дипломи) про членство його працівників в АССА, а також їх переклади. В жодному з перекладів немає назви “Асоціація Присяжних Дипломованих Бухгалтерів”. Натомість присутні три різних назви - “Асоціація Дипломованих Сертифікованих Бухгалтерів”, “Асоціація Сертифікованих Присяжних Бухгалтерів”, “Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів”. Даний факт є порушенням вимог пункту 7 Розділу І Тендерної документації та підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Для усунення цієї невідповідності Учаснику необхідно надати переклади документів передбачених підпунктом 2.2. пункту 2 Розділу І Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), щодо дійсного членства в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW), які не міститимуть суперечностей з Тендерною документацією в назвах. ІІІ. Відповідно до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Наданий Учасником файл “21_Довідка про рейтинг International Accounting Bulletin.pdf” містить скріншоти з текстом англійською мовою, без перекладу. Що є порушенням, згаданих вище вимог Тендерної документації. Пунктом 3 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) вимагається надання копії веб-сторінки з сайту accountancyage.com про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2022 році. Скріншот в цьому ж файлі, надається з топ-25, а не з топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм. Така невідповідність ніяк не пояснена Учасником. Для усунення цих невідповідностей Учаснику необхідно надати документи передбачені пунктом 3 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) з урахуванням пункту 7 Розділу І, пункту 2 Розділу V Тендерної документації. ІV. В наданому договорі страхування з АТ «Страхова компанія «ІНГО» від 02.12.2024 №203510184.24 КСП 2301.52.00 відсутній додаток №3, який передбачений договором і є його невід'ємною частиною. В зв’язку з цим, договір не може вважатися наданим. Що є порушенням вимог пункту 5 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Для усунення цієї невідповідності Учаснику необхідно надати договір, що передбачений пунктом 5 Розділу ІІ Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації), з усіма додатками.
Створено
30.05.2025 08:59
Надати до
31.05.2025 08:59
Договір
UA-2025-05-02-012121-a-b1
Підписаний і діє
Номер
17/06/2025
1 384 800 грн.
1 154 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.07.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення аудиту окремої фінансової звітності ТОВ «СП «УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності (відносяться до послуг з обов’язкового аудиту);
Номенклатура
Послуги з проведення аудиту окремої фінансової звітності ТОВ «СП «УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності (відносяться до послуг з обов’язкового аудиту);
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД" (ЯК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
Повна назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД" (ЯК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23152126

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36694398

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 02:00
Замовник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД" (ЯК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
Контактний телефон:
380964877333
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 02:00
Замовник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКАРПАТОЙЛ ЛТД" (ЯК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
Контактний телефон:
380964877333
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності