Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-011288-a
Id Tender 495b179dddcf42d5ab3b0ceb363cd41a
План UA-P-2025-05-02-012727-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 15:42
Остання зміна 24.06.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 635 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 175 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 15:36 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 15:36
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 15:36
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00
до 09.06.2025 10:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 10:17
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 10:17
до 24.06.2025 14:31
Період уточнень
з 02.05.2025 15:36 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 15:36 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 09.06.2025 10:17
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 09.06.2025 10:17
Основні параметри
Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 635 000 грн.
Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
Назва предмета закупівлі
Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
Очікувана вартість
1 635 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8175,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
Код ДК 021:2015
77211500-7 - Послуги з догляду за деревами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА"
Пропозиція:
1 634 738.26 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 14:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Наконечна
Електронна пошта
Телефон
+380673183439
Замовник
ЄДРПОУ
43459903
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
07443
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Броварський
Адреса
селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
Період вимог/скарг з 09.06.2025 10:17 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:17
Довідка НАЗК
09.06.2025 10:17
Повідомлення про рішення
20.05.2025 09:52
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції учасника для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
20.05.2025 09:50
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) Згідно пп. 5.4. п. 5 додатку 4 до тендерної документації зазаначено, що учасник повинен надати інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням інформації згідно Зразку № 1 до Тендерної документації. Пропозиція учасника містить довідку згідно Зразку 1, де не зазначена інформація про банківські реквізити обслуговуючого банку. 2) Згідно пп. 1.3.1., 1.3.2. п.1.3 додатку 4 до тендерної документації визначено, що Учасник на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, має надати довідку за формою 3 додатку 3. Обов’язкова наявність працівників, а саме: - інженера з охорони праці з діючими посвідченнями про проходження ним навчання з охорони праці та пожежної безпеки у складі пропозиції надати посвідчення та/або витяги з протоколів) - не менше одного лісоруба 5-го розряду (з відповідним посвідченням, яке надається в складі пропозиції); - не менше одного лісоруба 6-го розряду (з відповідним посвідченням, яке надається в складі пропозиції); - не менше одного верхолаза (з відповідним посвідченням, яке надається в складі пропозиції); - не менше двох водіїв. Тендерна пропозиція учасника містить посвідчення на лісоруба 6-го розряду Поліщук Олександра Васильовича та лісоруба 5-го розряду Федорук Валентина Васильвича, де зазанчена дата чергової перевірки знань 19 квітня 2025 року. Згідно з нормативними актами, посвідчення про допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки мають обмежений строк дії. Якщо строк дії посвідчення закінчився, і не проведено чергову перевірку знань, таке посвідчення вважається недійсним. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 09.05.2025 р. №б/н містить інформацію про Хартник Марію Михайлівну ,а саме посвідчення №І26022025/26, проте не зазначено інформації щодо організації де отримано відповідну кваліфікацію працівником. 3) Умовами тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати лист-згоду з проєктом договору та проєкт договору (з додатками, якщо такі зазначені в договорі), викладеного у Додатку 6 до тендерної документації (пп.5.9 п.5 додатку 4 до тендерної документації). Тедерна пропозиція учасника містить проєкт договору, але не містить додатків що зазначені в проєкті договору. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Створено
05.06.2025 11:37
Надати до
06.06.2025 11:37
Договір
UA-2025-05-02-011288-a-b1
Підписаний і діє
Номер
421
1 634 738.26 грн.
1 634 738.26 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
Номенклатура
Послуги із санітарної обрізки, кронування та зрізання аварійних та сухостійних дерев, корчування пнів в межах населених пунктів Калинівської селищної ради
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43459903

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ЧИЖ АННА ЮРІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3154900724

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.06.2025 14:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 635 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380673183439
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 635 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380673183439
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності