Закупівля «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар
Вацлава Гавела, 77А)» від Управління освіти Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації.
«ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар
Вацлава Гавела, 77А)»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)
Очікувана вартість
503 840.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2519,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
«ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)
Код ДК 021:2015
45311000-0 -
Монтаж електропроводки та електроарматури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
4. Порядок здійснення оплати
4.1. Розрахунки за надані послуги за цим Договором здійснюються Замовником на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Виконавця в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України.
4.2. Підписані з боку Виконавця акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) мають містити підпис та печатку уповноваженого спеціаліста з технічного нагляду.
4.3. У випадку затримки оплати замовлення Замовником, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату виконаних Виконавцем робіт на протязі 30 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.
4.4. У разі, якщо предмет Договору не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік на обсяги послуг, що надаються в односторонньому порядку.
4.5. Виконавець безумовно повертає кошти у сумі виявленого, за результатами внутрішнього аудиту та перевірок контролюючими органами, завищення обсягів та вартості виконаних робіт на визначений рахунок Замовника.
1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг, для транспортних засобів/машин – лише свідоцтва про державну реєстрацію, тощо). З огляду на перелік робіт, будівельних машин і механізмів, передбачених у технічному завданні, згідно додатку 3 до тендерної документації, Учасники повинні надати у пропозиції (на навантажувач, компресор, бурову установку) свідоцтва про реєстрацію таких машин/транспортних засобів та дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтвержують можливість експлуатувати (застосовувати) усі зазначені машини, транспортні засоби.
1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:14
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг, для транспортних засобів/машин – лише свідоцтва про державну реєстрацію, тощо). З огляду на перелік робіт, будівельних машин і механізмів, передбачених у технічному завданні, згідно додатку 3 до тендерної документації, Учасники повинні надати у пропозиції (на навантажувач, компресор, бурову установку) свідоцтва про реєстрацію таких машин/транспортних засобів та дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтвержують можливість експлуатувати (застосовувати) усі зазначені машини, транспортні засоби.
1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо).
1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
02.05.2025 13:52
Дата архівування
09.05.2025 12:14
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо).
1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.
1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід.
Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців:
- Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
- Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати:
Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)
- Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів
Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.
2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці видані щодоУчасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або надати Наказ «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для визначення права працівників на пільги та компетенції, передбачені чинним законодавством», Протокол засідання комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці, Карту умов праці професії (посади), Протокол досліджень шкідливих впливів, видані щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:14
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід.
Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців:
- Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
- Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати:
Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)
- Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів
Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.
2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці видані щодоУчасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або надати Наказ «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для визначення права працівників на пільги та компетенції, передбачені чинним законодавством», Протокол засідання комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці, Карту умов праці професії (посади), Протокол досліджень шкідливих впливів, видані щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід.
Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців:
- Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
- Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати:
Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)
- Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів
Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.
2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
02.05.2025 13:52
Дата архівування
09.05.2025 12:14
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід.
Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців:
- Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
- Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства).
Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати:
Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань:
- Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)
- Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів
Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.
2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
3.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір.
3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
3.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір.
3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021 № 244 щодо закупівлі «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)» та відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно з інформацією розміщеною за номером: UA-2025-05-02-008332-a в електронній системі закупівель, було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)». Водночас, 06.06.2025 управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було отримано лист від ФОП БОЧКОВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ щодо прохання не враховувати надану розроблену проектно-кошторисну для проведення зазначеної закупівлі, у зв’язку з коригуванням розміру кошторисної заробітної плати в ПКД (вхідний № 108/31-962 від 06.06.2025). Оскільки період подачі пропозицій спливає 07-06-2025, 00:00 відкоригувати та затвердити нові розрахунки ПКД до зазначеного терміну неможливо. Так, для ефективного проведення закупівель, врахування коригування та з метою запобігання допущення порушень в сфері публічних закупівель та керуючись статтями 32, 10, Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відмінити закупівлю відкриті торги з особливостями «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)» відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію по закупівлі UA-2025-05-02-008332-a.
Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
03087
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Пітерська будинок 12
«ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар
Вацлава Гавела, 77А)»
Тендер:
UA-2025-05-02-008332-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-02-008332-a.a1
Дата:
06.05.2025 14:21
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
1. За умовами розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії власних або залучених у субпідрядної організації наступних сертифікатів відповідності:
4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
5) сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
Варто зазначити, що предметом закупівлі є послуги з монтажу та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки.
Національний стандарт ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) стосується підтвердження можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Національний стандарт ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) стосується послу/робіт щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.
Додатком 3 до Тендерної документації визначено об’єми робіт щодо надання послуг за предметом закупівлі у вигляді дефектних актів. Поряд з цим наведені об’єми не передбачають роботи/послуги щодо енергетичного менеджменту та/або пов’язані з енергетичним менеджментом, чи щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.
Тобто наведена вимога розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації не узгоджується з предметом закупівлі.
Крім того у Скаржника відсутній сертифікат, що вимагається за оскаржуваною вимогою. Тому вимога розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації є також такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виконати таку вимогу зможуть лише учасники, які нададуть:
- сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із предметом закупівлі замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме в умовах розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації виключити слова та цифри:
«4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
5) сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;».
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 17.08.2023 № 12986-р/пк-пз (далі – Рішення 12986) та від 18.11.2024 № 18485-р/пк-пз (далі – Рішення 18485).
2. За умовами розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії власних або залучених у субпідрядної організації наступних сертифікатів відповідності:
7) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником (блискавкоприймачі, стержні, наконечники), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі, з наданням сертифікату ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту та сертифікату ISO 45001:2018, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту, при цьому, такі сертифікати повинні бути видані на ім?я виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника від яких буде надаватися гарантійний лист . Якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від імпортера, або від офіційного представника виробника, з інформацією про його офіційний статус та надане йому від виробника право здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання, зазначеного з тендерній документації (перелік такого обладнання потрібно зазначити у листі), та можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі.
Знову ж таки предметом закупівлі є послуги з монтажу та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки.
Скаржник не є виробником обладнання, що буде монтуватися (блискавкоприймачі, стержні, наконечники) враховуючи умови Дефектних актів Додатку 3 до Тендерної документації. Також Скаржник не є постачальником подібних товарів, а лише виконавцем робіт/надавачем послуг, частиною яких є монтування подібного обладнання. Відповідно Скаржник немає гарантійного листа та сертифікатів, що вимагаються згідно з оскаржуваною вимогою розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації.
Скаржник неодноразово звертався в минулому до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лео лайтмен Україна», що є представником компанії LEO LIGHTMAN, яка виготовляє блискавкоприймачі, стержні та наконечники, із запитом щодо отримання подібного гарантійного листа та сертифікатів, що вимагається за оскаржуваною вимогою розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації. Наприклад із Зверненням від 25.04.2024 № 272 (далі – Звернення 272), Зверненням від 25.04.2024 № 271 (далі – Звернення 271), Звернення від 30.04.2025 № 341, які відправлено засобами поштового зв’язку ТОВ «Нова Пошта» згідно квитанції від 25.04.2024 та від 02.05.2025 відповідно (що додається). Проте відповіді на жодне звернення Скаржник не отримав.
Також Скаржник направив Звернення від 05.05.2025 № 352 (далі – Звернення 352) щодо надання подібного гарантійного листа та сертифікатів, яке відправлено засобами поштового зв’язку ТОВ «Нова Пошта» згідно квитанції від 06.05.2025 (що додається) та засобами електронної пошти в адресу зазначену на офіційній сторінці виробника (далі – Скріншот екрану звернення до виробника 352). Скаржник не в змозі отримати від постачальника гарантійний лист та сертифікати від обставин, які незалежні від нього. Скаржник також невзмозі вплинути на виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником (блискавкоприймачі, стержні, наконечники), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника, щодо надання вказаного гарантійного листа та сертифікатів.
Таким чином виконати оскаржувану вимогу зможуть лише учасники які нададуть усі документи, що вимагається цією вимогою.
Витребування таких документів жодним чином не впливатиме на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Варто наголосити, що сертифікати, які вимагаються за оскаржуваною вимогою розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації повинні бути видані на види діяльності з постачання. Водночас предметом закупівлі є послуга, а не товар.
Тим самим оскаржувана вимога розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації не узгоджується і з предметом закупівлі.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії від 16.07.2024 № 12227-р/пк-пз (далі – Рішення 12227).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із предметом закупівлі замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме в умовах розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації виключити абзац:
«7) гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником (блискавкоприймачі, стержні, наконечники), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі, з наданням сертифікату ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту та сертифікату ISO 45001:2018, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту, при цьому, такі сертифікати повинні бути видані на ім?я виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника від яких буде надаватися гарантійний лист . Якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від імпортера, або від офіційного представника виробника, з інформацією про його офіційний статус та надане йому від виробника право здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання, зазначеного з тендерній документації (перелік такого обладнання потрібно зазначити у листі), та можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі.».
3. За умовами розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації у разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати проект із запропонованим обладнанням, складений відповідно до норм чинного законодавства України, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від15.04.2020 № 708, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Як вже згадувалось вище, предметом закупівлі є послуги з монтажу та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки, що визначено за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Закупівля послуги з коригування проектно-кошторисної документації здійснюється за кодом ДК 021:2015:71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Закупівля послуги погодження та експертизу проектно-кошторисної документації здійснюється за кодом ДК 021:2015 – 71319000-7 Експертні послуги.
Коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції) не є та не може бути частиною предмета закупівлі.
Тому оскаржувана умова закупівлі в частині здійснення коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації не узгоджується з предметом закупівлі, що не дає можливості учасникам належним чином сформувати свої пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до них.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії від 28.08.2024 № 14461-р/пк-пз (далі – Рішення 14461) та від 18.11.2024 № 18485-р/пк-пз (далі – Рішення 18485).
Варто також зауважити, що оскаржувана умова розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації передбачає можливість заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, що зокрема передбачено обсягами робіт Дефектних актів за Додатком 3 До тендерної документації.
Згідно з пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
За частиною 1 статті 23 Закону 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 4 статті 23 Закону 922 встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Приміткою до Дефектних актів Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Варто зазначити заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом не може визначатися як еквівалент вже встановленим вимогам.
Тим самим оскаржувана вимога розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації не узгоджується із вимогами чинного законодавства України, в тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, та з іншими вимогами Тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із чинним законодавством, предметом закупівлі та іншими вимогами Тендерної документації, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а смае в умовах розділу 4 Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації виключити абзац:
«У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектом, наявним у Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати проект із запропонованим обладнанням, складений відповідно до норм чинного законодавства України, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України (експертний висновок також повинен міститися у складі пропозиції).».
4. За умовами пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 затверджено Порядок проведення атестації робочих місць за умовами правці (далі – Порядок 442).
Згідно з пунктами 1 і 2 Порядку 442 Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.
Тобто така атестація не здійснюється в імперативно обов’язковому порядку і стосується взаємовідносин між Скаржником та його працівниками, та жодним чином не стосується якості надання послуг за предметом закупівлі зі сторони Скаржника.
Суть кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» полягає в наявності в учасників працівників. Атестація робочих місць жодним чином не впливає на досвід/компетентність працівників, робоче місце якого проатестовано чи не проатестовано.
Крім того положеннями Порядку 442 не передбачено надання територіальним органом управлінням Держпраці інформаційних довідок щодо результатів атестації. А також не визначено, що підприємства мають надавати/подавати чи реєструвати проведену атестацію робочих місць до територільних органів управління Держпраці, чи що повноваження чи обов’язок Державної служби з питань охорони праці (Держпраці) вивчати матеріали атестації робочих місць за умовами праці.
Скаржником здійснювалась атестація робочих місць з врахуванням вимог Порядку 442, що підтверджується наприклад Наказом Скаржника від 25.03.2024 № 07-ОП «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для визначення права працівників на пільги та компетенції, передбачені чинним законодавством» (далі – Наказ 07), Протоколом засідання комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці Скаржника від 25.03.2024 № 2 (далі – Протокол 2), Картами умов праці професії (посади) електрозварний ручного зварювання, головний інженер, інженер-проектувальник і електромонтер, Протоколами досліджень шкідливих впливів від 11.03.2024.
Водночас Скаржник немає та не зможе отримати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці, зокрема яка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
Варто також наголосити, що виходячи з припису підпункту 2.4. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації допускається залучення працівників за договорами ЦПХ. Проте атестація за Порядком 442 не може проводитися щодо професії за договором цивільно-правового характеру.
Виходячи з викладено вбачається наступний висновок, що оскаржувана вимога підпункту 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації:
- Не узгоджується із приписами чинного законодавства України, в тому числі закупівельного законодавства, адже не узгоджується з цільовим призначенням наведеного кваліфікаційного критерію;
- Не узгоджується із іншими вимогами Тендерної документації, зокрема за підпунктом 2.4. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації;
- Є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки виконати її зможуть лише учасники, які нададуть довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці, що буде містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із чинним законодавством та іншими вимогами Тендерної документації, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити з пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації підпункт 2.3.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії від 01.02.2024 № 2036-р/пк-пз (далі – Рішення 2036).
5. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 розділу VI Тендерної документації проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації.
За умовами пункту 4 розділу VI Тендерної документації істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Пунктом 7.2. Проєкту договору за Додатком 4 до Тендерної документації передбачено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Наведені умови проєкту договору визначено з редакції випадків можливості внесення змін до істотних умов договору за підпунктами 2, 7 і 9 пункту 19 Особливостей.
Своєю чергою, як вже зазначено вище, предметом Процедури закупівлі є послуги, а не товар, в тому числі не товар – електрична енергія, чи навіть роботи з будівництва. Тим самим наведені умови підпунктів 2, 7 і 9 пункту 7.2. Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації не можуть бути застосовані до закупівлі послуг за предметом Процедури закупівлі. Тобто наведені умови підпунктів 2, 7 і 9 пункту 7.2. Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації не узгоджуються з видом предмету Процедури закупівлі. Наявність такої неузгодженості призведе до неможливості виконання сторонами договору належним чином.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що не узгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до підпункту 7 пункту 7.2. Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації, а саме виключення слів «середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», а також виключення підпункту 2 і 9 пункту 7.2. Проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії від 02.09.2024 № 14674-р/пк-пз (далі – Рішення 14674) і від 10.04.2025 № 5706-р/пк-пз (далі – Рішення 5706.
Автор:
37037256, ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
04071, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МЕЖИГІРСЬКА, будинок 24-Б, офіс 12
Рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7724-р/пк-пз від 14.05.2025 щодо внесення змін до тендерної документації в процедурі закупівлі «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)»
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
«ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар
Вацлава Гавела, 77А)»
Тендер:
UA-2025-05-02-008332-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
06.06.2025 16:54
Кінець періоду оскарження з часом
17.06.2025 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021 № 244 щодо закупівлі «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)» та відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно з інформацією розміщеною за номером: UA-2025-05-02-008332-a в електронній системі закупівель, було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)». Водночас, 06.06.2025 управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було отримано лист від ФОП БОЧКОВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ щодо прохання не враховувати надану розроблену проектно-кошторисну для проведення зазначеної закупівлі, у зв’язку з коригуванням розміру кошторисної заробітної плати в ПКД (вхідний № 108/31-962 від 06.06.2025). Оскільки період подачі пропозицій спливає 07-06-2025, 00:00 відкоригувати та затвердити нові розрахунки ПКД до зазначеного терміну неможливо. Так, для ефективного проведення закупівель, врахування коригування та з метою запобігання допущення порушень в сфері публічних закупівель та керуючись статтями 32, 10, Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відмінити закупівлю відкриті торги з особливостями «ДК 021:2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в Початковій школі І ступеня №310 "Творчість" за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 77А)» відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію по закупівлі UA-2025-05-02-008332-a.