Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти «Вишенька» та опорного закладу «Вигодянський ліцей» за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул.Шкільна,23 від Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-007629-a
Id Tender 286e0b8a806941ff99f5e7fa03d85de3
План UA-P-2025-05-02-008382-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 13:34
Остання зміна 10.06.2025 09:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
97 907 926.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
979 079.27 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 13:34 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 13:34
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 13:34
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00
до 27.05.2025 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 15:42
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 15:42
до 10.06.2025 09:56
Період уточнень
з 02.05.2025 13:34 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 13:34 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 27.05.2025 15:42
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 27.05.2025 15:42
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти «Вишенька» та опорного закладу «Вигодянський ліцей» за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул.Шкільна,23
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
97 907 926.6 грн.
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти "Вишенька" та опорного закладу "Вигодянський ліцей" за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти "Вишенька" та опорного закладу "Вигодянський ліцей" за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Очікувана вартість
97 907 926.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
979079,27
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти "Вишенька" та опорного закладу "Вигодянський ліцей" за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67620, Україна, Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Дата постачання по
31.12.2025 13:19
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник здійснює попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт і строк не більше 90 календарних днів на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. По завершенні 90 календарних днів невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі несвоєчасного повернення авансу Замовником застосовуються штрафні санкції в розмірі подвійної облікової ставки від суми неповерненого авансу за кожен день прострочки. Кількість платежів з попередньої оплати може складати декілька платежів, що в сумі не перевищують 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДАВМІР СТРОЙ"
Пропозиція:
97 411 179.25 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скєрлік Оксана Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380732231531
Замовник
ЄДРПОУ
44143464
Повна назва
Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради
Поштовий індекс
67622
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
село Березань
Адреса
вулиця Покровська будинок, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти "Вишенька" та опорного закладу "Вигодянський ліцей" за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Період вимог/скарг з 27.05.2025 15:42 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 15:43
Довідка НАЗК
27.05.2025 15:42
Повідомлення про рішення
23.05.2025 10:39
Електроний протокол про продовження строку
17.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 13:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документів, можливу необхідність проведення до запитів документів (у разі необхідності) існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції тендерної пропозиції ТОВ "ДАВМІР СТРОЙ" (код ЄДРПОУ 42872700). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:02
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-02-007629-a-a1
Підписаний і діє
Номер
115
97 411 179.25 грн.
81 183 793 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти "Вишенька" та опорного закладу "Вигодянський ліцей" за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Вигодянського закладу дошкільної освіти "Вишенька" та опорного закладу "Вигодянський ліцей" за адресою: Одеська область, Одеський район, село Вигода, вул. Шкільна, 23
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 28 лютого 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради
Повна назва
Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44143464

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДАВМІР СТРОЙ"
Повна назва
ТОВ "ДАВМІР СТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42872700

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 09:55
-
10.06.2025 09:55
-
10.06.2025 09:56
Повідомлення про договір
10.06.2025 10:24
Повідомлення про договір
Зміни до договору
10.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п. 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі твердої договірної ціни, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 97 411 179 грн. 25 коп. (Дев’яносто сім мільйонів чотириста одинадцять тисяч сто сімдесят дев’ять грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 20% та 7% - 16 227 386 грн. 25 коп. Джерело фінансування закупівлі у 2025 році складає:- 531 272,56 грн. – кошти місцевого бюджету; - 74 263 949,34 грн. – кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово – фізичною підготовкою, що надійшли від Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. КПКВК - 0611262. Джерело фінансування закупівлі у 2026 році складає: - 21 001 450,69 грн. – кошти місцевого бюджету; - 1 614 506,66 грн. – кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово – фізичною підготовкою, що надійшли від Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. КПКВК – 0611262. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (додаток 2), плану фінансування робіт (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Договірна ціна визначається на основі кошторису з урахуванням вимог частини другої статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення». Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника». Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1.1. Договору та викласти в наступній редакції: «3.1.1 Фінансування закупівлі за цим Договором здійснюється за кошти місцевого та державного бюджету, передбачені для фінансування відповідних видатків Замовника у 2025 бюджетному році. На дату укладання Договору бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають: - 531 272,56 грн. – кошти місцевого бюджету; - 74 263 949,34 грн. – кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово – фізичною підготовкою, що надійшли від Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. КПКВК - 0611262. Фінансування на 2026 рік складає з Джерел фінансування закупівлі: - 21 001 450,69 грн. – кошти місцевого бюджету; - 1 614 506,66 грн. – кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово – фізичною підготовкою, що надійшли від Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. КПКВК – 0611262. Під час дії даного договору бюджетні зобов’язання можуть змінюватись відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладання додаткової угоди (додаткових угод), але в будь-якому випадку бюджетні зобов’язання не можуть перевищувати суму даного договору. Зміни умов договору, які стосуються зміни розміру бюджетних зобов’язань, що визначені у даному договорі, не є зміною істотних умов договору, а відтак можуть змінюватися сторонами у будь-який момент за згодою сторін.». Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти в новій редакції пункту «2.1. Строк виконання Робіт: Генпідрядник розпочинає виконання Робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору Сторонами, але не раніше дати передання Замовником Генпідряднику будівельного майданчика (фронту робіт) та проєктної документації, а також отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). Генпідрядник зобов’язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 28.02.2026р.». Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору «Договірна ціна», Додаток №2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 до Договору «План фінансування робіт». Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 18.2 розділу 18 Договору та викласти в наступній редакції: «п. 18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2026 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами». Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 18.3 розділу 18 Договору та викласти в наступній редакції: «п. 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 28.02.2026р.»
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000068
Дата створення проекту
04.06.2025 11:49
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 12:40
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК ? Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 16 UA-2025-05-02-007629-a 02.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 12:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? 3. Як Замовник може обґрунтувати невстановлення у проєкті договору (Додаток № 3 до тендерної документації) умов щодо дострокового розірвання договору в односторонньому порядку у разі виникнення умов, передбачених статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме – у разі якщо на учасника процедури закупівлі підпадають обмежувальні заходи ЄС та/або у разі порушення учасником процедури закупівлі правил прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.06.2025 16:50
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 16:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
97 907 926.6 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради
Контактний телефон:
+380732231531
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
97 907 926.6 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради
Контактний телефон:
+380732231531
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності