Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення лабораторних досліджень, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, (код ДК 021:2015: 85145000 -7 — Послуги медичних лабораторій). від Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-006212-a
Id Tender 6355b8def3c24979a611511dfd445646
План UA-P-2025-05-02-005142-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 12:08
Остання зміна 11.06.2025 09:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
572 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 720 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 12:10 до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 12:10
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 12:10
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 14:24
до 05.06.2025 13:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 16:05
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 13:26
до 11.06.2025 09:56
Період уточнень
з 02.05.2025 12:10 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 12:10 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 14:24 до 05.06.2025 13:26
Період кваліфікації
з 12.05.2025 14:24 до 05.06.2025 13:26
Основні параметри
Послуги з проведення лабораторних досліджень, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, (код ДК 021:2015: 85145000 -7 — Послуги медичних лабораторій).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
572 000 грн.
Послуги з проведення лабораторних досліджень, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, (код ДК 021:2015: 85145000 -7 — Послуги медичних лабораторій).
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення лабораторних досліджень, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, (код ДК 021:2015: 85145000 -7 — Послуги медичних лабораторій).
Очікувана вартість
572 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5720,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 13:55
Закінчення аукціону
12.05.2025 14:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цитологічні дослідження на атипові клітини
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
2 600
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАБОРАТОРІЯ "ТЕРРА"
Пропозиція:
540 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МЕДИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "АНАЛІТИКА"
Пропозиція:
347 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СІЛМЕДГРУП"
Пропозиція:
345 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 13:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 22:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
02.05.2025 12:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сметана Олена В'ячеславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Smetana Olena
Електронна пошта
Телефон
380634083202
Замовник
ЄДРПОУ
25180090
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE «CITY OUT-PATIENT CLINIC № 3» OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE «CITY OUT-PATIENT CLINIC № 3» OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61099
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Бригади Хартія, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення лабораторних досліджень, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, (код ДК 021:2015: 85145000 -7 — Послуги медичних лабораторій).
Період вимог/скарг з 16.05.2025 16:05 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 14:24 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З оприлюднених Замовником невідповідностей Учасник не усунув наступне: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, що повинно бути підтверджено у складі тендерної пропозиції наданням сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Учасником надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Таким чином, відсутній сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Таким чином, Учасником не надано САМЕ сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Позиція Замовника щодо відмінності сертифікатів ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та ISO 45001:2018 підтверджується Рішенням Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 3480-р/пк-пз від 26.02.2024 по закупівлі UA-2024-01-24-010795-a Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:05
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.05.2025 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: «Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, що повинно бути підтверджено у складі тендерної пропозиції наданням сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Учасником надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Таким чином, відсутній сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію Перелік виявлених невідповідностей: 3відповідно до п.8 додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Надано довідку про службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію та уповноважена на підписання договору про закупівлю без зразку підпису. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.8 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію та уповноважена на підписання договору про закупівлю з зразком підпису. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.5.6 додатку 1 до тендерної документації разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів. не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: у разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.5.6 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити розташування пункту по забору біологічного матеріалу (на підтвердження надати лист у довільній формі). З метою дотримання вимог ДСП 9.9.5-080-02 «Правила влаштування і безпеки роботи в лабораторіях (відділах, відділеннях) мікробіологічного профілю», Наказу МОЗ України від 24.01.2008 року № 26 «Про затвердження державних санітарних норм і правил «Організація роботи лабораторій при дослідженні матеріалу, що містить біологічні патогенні агенти I-IV груп патогенності молекулярно-генетичними методами» Учасник має надати у складі тендерної пропозиції Акт санітарно – епідеміологічного обстеження об’єкта Учасника, де здійснюються послуги з проведення лабораторних досліджень. Учасником надано довідку про пункт забору, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛМЕДГРУП» повідомляє Замовника, що в Учасника наявний пункт по забору біологічного матеріалу, за наступною адресою: 1. Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1А; 2. Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Гетьмана Мазепи, будинок 25; 3. Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Козацька, будинок 55. При цьому Учасником надано Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за адресою місто Хмельницький, вул. Гетьмана Мазепи, будинок 25. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати у складі тендерної пропозиції Акт санітарно – епідеміологічного обстеження об’єкта Учасника, де здійснюються послуги з проведення лабораторних досліджень (Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1А та Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Козацька, будинок 55)» 2. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
15.05.2025 11:47
Надати до
16.05.2025 11:47
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:30 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 16:05 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк, а саме 16 травня 2025 року о 17 год. 09 хв. розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.05.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
16.05.2025 16:05
Надати до
20.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: «Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, що повинно бути підтверджено у складі тендерної пропозиції наданням сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), ISO 45001:2018 «Occupational health and safety management systems – Requirements with guidance for use». Відсутній сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.7 додатку 1 до тендерної документації Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях з наданням копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Відсутні копія Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях, наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.7 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.5.6 додатку 1 до тендерної документації разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів. не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: у разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.5.6 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів
Створено
16.05.2025 17:09
Надати до
17.05.2025 17:09
Період вимог/скарг з 05.06.2025 13:26 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 15:30 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 13:26
Довідка НАЗК
05.06.2025 13:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.05.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-02-006212-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1/2025
540 800 грн.
540 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 600 (послуга)
Цитологічні дослідження на атипові клітини
Номенклатура
Цитологічні дослідження на атипові клітини
Кількість
2 600
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
208
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25180090

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАБОРАТОРІЯ "ТЕРРА"
Повна назва
ТОВ "ЛАБОРАТОРІЯ "ТЕРРА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45559598

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 09:56
-
11.06.2025 09:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
572 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Контактний телефон:
380634083202
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
572 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Контактний телефон:
380634083202
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності