Показати схожі тендери

Закупівля Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-005895-a
Id Tender 2960f90eda6e4b869614c4e0e0908638
План UA-P-2025-05-01-006587-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 11:57
Остання зміна 11.06.2025 10:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
99 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
499.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 11:56 до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 11:56
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 11:56
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:57
до 27.05.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 10:59
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 14:17
до 11.06.2025 10:59
Період уточнень
з 02.05.2025 11:56 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 11:56 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:57 до 27.05.2025 14:17
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:57 до 27.05.2025 14:17
Основні параметри
Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
99 960 грн.
Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Назва предмета закупівлі
Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
99 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
499,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 13:16
Закінчення аукціону
12.05.2025 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
89 580 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
Пропозиція:
72 979.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
89 586 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
99 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
72 576 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 13:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 11:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Період вимог/скарг з 26.05.2025 10:59 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:57 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.05.2025 10:59
Повідомлення про рішення
19.05.2025 13:52
Електроний протокол про продовження строку
12.05.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №7 від 19.05.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. 2.2. Кількість: Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них – 42 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 30 червня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 02.05.2025, UA-2025-05-02-005895-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 12.05.2025 13:16 до 12.05.2025 13:57. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Фізична особа підприємець Кукла Михайло Михайлович. 5.2. Код ЄДРПОУ: 2666522192 5.3. Місцезнаходження: 04114, м.Київ, Оболонський район, вулиця Вишгородська, будинок 34/1, квартира 58, е-mail: [email protected] 5.4. Ціна пропозиції: 73 080,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 72 576,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 19.05.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
19.05.2025 13:51
Дата кінця розгляду
10.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 22.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. 2.2. Кількість: Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них – 42 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 30 червня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 02.05.2025, UA-2025-05-02-005895-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 12.05.2025 13:16 до 12.05.2025 13:57. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. В недотримання вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано файл «Договір аналогічний 2 (2). pdf» в якому додано аналогічний за предметом закупівлі договір та в якому наведено суперечливу інформацію, а саме: ДОГОВІР ПОСТАВКИ №2802/25 від «15» березня 2025 р. але в розділі 9. ТЕРМІН ДІЇ, ЗМІНА УМОВ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ зазначено таке – «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін (за їх наявності). Строк дії цього Договору закінчується 31грудня 2024року» - надати аналогічний за предметом закупівлі договір. 5.2. В недотримання вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію не від імені першої особи, файл «додатки і довідки, pdf» - надати Тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. 5.3. В недотримання вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасником документи тендерної пропозиції підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – підписати документи тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 5.4. В недотримання вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, яким передбачено, що «…Усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажання), дату (дата не раніше дати оголошення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника…», на довідках, листах тощо, які надані Учасником в складі документів тендерної пропозиції відсутні дати їх складання – надати документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) з датою складання. 5.5. В недотримання вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасником в складі документів тендерної пропозиції не надано: - Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) – надати лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього); - … копію Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання… - надати документ з інформацією про зареєстроване місце проживання. 5.6. В недотримання вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», Учасником в складі документів тендерної пропозиції не надано: - Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – надати довідку; - лист-відгук по наданій копії договору за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору – надати лист-відгук. 5.7. В недотримання вимог Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація», яким передбачено, що «…у складі тендерної пропозиції Учасник в обов'язковому порядку надає завірені уповноваженою особою копію сертифікату відповідності на товар або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка на товар», Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності на товар та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи без додатку до цього висновка на товар (у висновку відсутнє посилання на додатки), які не завірені уповноваженою особою – надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату відповідності на товар або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка на товар.
Створено
22.05.2025 16:49
Надати до
23.05.2025 16:49
Період вимог/скарг з 27.05.2025 14:17 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 10:59 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 14:17
Довідка НАЗК
27.05.2025 14:17
Повідомлення про рішення
26.05.2025 10:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 26.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. 2.2. Кількість: Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них – 42 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 30 червня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 02.05.2025, UA-2025-05-02-005895-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 12.05.2025 13:16 до 12.05.2025 13:57. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. В недотримання вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію (ідентичні файли «39_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ. pdf» та «39_1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ. pdf»), в якій не зазначено назву предмету закупівлі (замість назви зазначено ідентифікатор закупівлі) - надати Тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
26.05.2025 11:08
Надати до
27.05.2025 11:08
Договір
UA-2025-05-02-005895-a-a1
Підписаний і діє
Номер
16МК-25
72 979.2 грн.
60 816 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
42 (штуки)
Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Номенклатура
Крісло - груша (ДК 021:2015: 39113100-8 - М'які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43237089

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 10:59
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
99 960 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
99 960 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності