Показати схожі тендери

Закупівля Центрифуга клінічна багатофункціональна, НК 024:2023: 36465 - Настільна універсальна центрифуга, код номенклатурної позиції ДК 021:2015:42931000-1 Центрифуги від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-004134-a
Id Tender 97668d7b7d8f419ca34aa4b9cb702298
План UA-P-2025-05-02-003741-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 11:03
Остання зміна 20.05.2025 09:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
108 208.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
541.04 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 11:02 до 10.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 11:02
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 11:02
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.05.2025 12:00
до 14.05.2025 09:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 09:00
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 09:00
до 20.05.2025 09:52
Період уточнень
з 02.05.2025 11:02 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 11:02 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.05.2025 12:00 до 14.05.2025 09:00
Період кваліфікації
з 10.05.2025 12:00 до 14.05.2025 09:00
Основні параметри
Центрифуга клінічна багатофункціональна, НК 024:2023: 36465 - Настільна універсальна центрифуга, код номенклатурної позиції ДК 021:2015:42931000-1 Центрифуги
Більш детальна інформація та вимоги до предмета закупівлі викладені в Додатку 2 до тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
108 208.33 грн.
Центрифуга клінічна багатофункціональна, НК 024:2023: 36465 - Настільна універсальна центрифуга, код номенклатурної позиції ДК 021:2015:42931000-1 Центрифуги
Назва предмета закупівлі
Центрифуга клінічна багатофункціональна, НК 024:2023: 36465 - Настільна універсальна центрифуга, код номенклатурної позиції ДК 021:2015:42931000-1 Центрифуги
Очікувана вартість
108 208.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
541,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Центрифуга клінічна багатофункціональна
Код ДК 021:2015
42931000-1 - Центрифуги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61129, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 105-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАБОРАТОРІЯ ГРАНУМ"
Пропозиція:
104 125 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Королевич
Електронна пошта
Телефон
380990052102
Сайт:
https://11pol.city.kharkov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03293758
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
61129
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 105-А
Кваліфікація
Лот № 1 Центрифуга клінічна багатофункціональна, НК 024:2023: 36465 - Настільна універсальна центрифуга, код номенклатурної позиції ДК 021:2015:42931000-1 Центрифуги
Період вимог/скарг з 14.05.2025 09:00 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.05.2025 12:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
14.05.2025 09:00
Довідка НАЗК
14.05.2025 09:00
Повідомлення про рішення
10.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: « відповідно п.4. Додаток 1 до тендерної документації .Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. « Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати складений у довільній формі лист-погодження з проектом Договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації та подати заповнений проект договору згідно із Додатком 3.» (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не заповнений проект договору згідно із Додатком 3. (описати виявлені невідповідності). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений проект договору згідно із Додатком 3. (описати перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей).
Створено
12.05.2025 14:35
Надати до
13.05.2025 14:35
Договір
UA-2025-05-02-004134-a-c1
Підписаний і діє
Номер
8-ВТ
104 125 грн.
104 125 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Центрифуга клінічна багатофункціональна
Номенклатура
Центрифуга клінічна багатофункціональна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
104 125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03293758

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАБОРАТОРІЯ ГРАНУМ"
Повна назва
ТОВ "ЛАБОРАТОРІЯ ГРАНУМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41524713

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 09:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
108 208.33 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380990052102
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
108 208.33 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380990052102
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності