Показати схожі тендери

Закупівля Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-003974-a
Id Tender 9c3f834ad3a74379a7e86266f2b71d3c
План UA-P-2025-05-02-003453-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.05.2025 11:06
Остання зміна 13.06.2025 13:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
512 714.78 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
81.68 грн. (0,02 %)
Вартість подання пропозиції:
1 244.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 10:57 до 15.05.2025 10:15
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 10:57
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 10:57
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:40
до 11.06.2025 08:07
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 16:10
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 08:07
-
Період уточнень
з 02.05.2025 10:57 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 10:57 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:40 до 11.06.2025 08:07
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:40 до 11.06.2025 08:07
Основні параметри
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі потреби Замовника у конкретних товарах та з урахуванням необхідних якісних та експлуатаційних властивостей на даний вид товару. Розмір бюджетного призначення - відповідно до кошторисних призначень Замовника на 2025 рік.Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін та визначена як середньоринкова вартість з отриманих комерційних пропозицій.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
246 021.32 грн.
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Назва предмета закупівлі
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
246 021.32 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1230,11
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 13:47
Закінчення аукціону
16.05.2025 14:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металопластикові вікна
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (РОЗРАХУНКІВ) 5.1. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника). 5.2. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого рахунку та видаткової накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. 5.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. 5.4. Уразі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Чернігівторг
Пропозиція:
201 783 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
227 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛМ ГРУПП "
Пропозиція:
201 894.89 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"
Пропозиція:
194 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р"
Пропозиція:
193 649.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
244 914.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Пропозиція:
188 888.88 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 13:47
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
250 357.92 грн.
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Назва предмета закупівлі
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
250 357.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1251,79
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 13:24
Закінчення аукціону
16.05.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металопластикові вікна
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02000, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Воскресенський,27
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (РОЗРАХУНКІВ) 5.1. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника). 5.2. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого рахунку та видаткової накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. 5.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. 5.4. Уразі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Чернігівторг
Пропозиція:
222 072 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
237 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛМ ГРУПП "
Пропозиція:
218 460 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"
Пропозиція:
204 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р"
Пропозиція:
200 880.66 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
249 250.92 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Пропозиція:
201 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 13:24
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
16 335.54 грн.
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Назва предмета закупівлі
Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
16 335.54 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
81,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 13:02
Закінчення аукціону
16.05.2025 13:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металопластикові вікна
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (РОЗРАХУНКІВ) 5.1. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника). 5.2. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого рахунку та видаткової накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. 5.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. 5.4. Уразі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Чернігівторг
Пропозиція:
12 198 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
14 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС"
Пропозиція:
12 549 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р"
Пропозиція:
15 323.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
15 634.77 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Пропозиція:
11 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 13:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 10:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Моркотенко
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 13:59 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 14:40 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 13:59
Довідка НАЗК
06.06.2025 13:59
Повідомлення про рішення
23.05.2025 10:36
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі : «Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-003974-a) Враховуючи значний об’єм документів тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", код ЄДРПОУ: 41941762, які необхідно розглянути щодо відповідності їх технічним вимогам до предмету закупівлі, Замовником прийнято рішення продовжити строку розгляду тендерної пропозиції даного Учасника.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:35
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей по ЛОТ1: І- вимога: 1.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації. Учасник надав копію ліцензії №15-Л від 21.03.2018 року на «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками», що не містить інформації щодо предмету закупівлі – товари. 1.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: в пункті 7 додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Учасник повинен надати: Достовірну інформація у вигляді ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації. ІІ- вимога: 2.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 2 (два)) , Учасником надано інформацію, що не відповідає вимогам Замовника, а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 4-2-24 від 19 січня 2024 року на суму 1 069 882,77 грн, сума видаткової накладної № 25 від 15.02.2025, що засвідчує факт виконання договору на суму: 924 119,00 грн, що не підтверджує факт виконання договору у повному обсязі. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 75-ПР від 28 квітня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 73-ПР від 27 квітня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає квалівікаційним вимогам Замовника. 4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 116-ПР від 01 серпня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 2.2. Надання вищевказаної інформації та документів вимагалось: в додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності постачальників кваліфікаційним вимогам». 2.3. Учасник повинен надати: Учасник надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 2 (два) договори), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). ІІІ- вимога: 3.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документів, які засвідчуюсь якість товару. На засвідчення якості фурнітури Учасником надано Сертифікати відповідності, але вони не відповідають вимогам тендерної документації, так як в Сертифікаті за № UA.PS. 23-0174 термін дії закінчився 21.03.2025; в Сертифікаті за № UA.PS. 23-0091 термін дії закінчився 06.02.2025; в Сертифікаті за № UA.PS. 24-0726 відсутнє ДСТУ Б В.2.6-39:2008, яке передбачено вимогами тендерної документації. 3.2. Надання вищевказаного документів вимагалось: пункт 12.1. до додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Учасник повинен надати: Перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження пропозиції технічним вимогам: - в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, які засвідчуюсь якість товару, а саме: сертифікати якості та /або відповідності та/або протоколи випробувань, які повинні відповідати вимогам технічних характеристик на металопласткові вікна, профіль, фурнітуру, склопакет, підвіконня, відлив (або на його матеріал).
Створено
05.06.2025 13:47
Надати до
06.06.2025 13:47
Лот № 2 Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 16:10 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 14:40 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:10
Повідомлення про рішення
16.05.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 11.06.2025 08:07 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 16:10 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 08:07
Довідка НАЗК
11.06.2025 08:07
Повідомлення про рішення
10.06.2025 07:56
Електроний протокол про продовження строку
22.05.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі : «Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-003974-a) Враховуючи значний об’єм документів тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", код ЄДРПОУ: 41941762, які необхідно розглянути щодо відповідності їх технічним вимогам до предмету закупівлі, Замовником прийнято рішення продовжити строку розгляду тендерної пропозиції даного Учасника.
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 07:55
Дата кінця розгляду
20.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей по ЛОТ3: І- вимога: 1.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації. Учасник надав копію ліцензії №15-Л від 21.03.2018 року на «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками», що не містить інформації щодо предмету закупівлі – товари. 1.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: в пункті 7 додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Учасник повинен надати: Достовірну інформація у вигляді ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації. ІІ- вимога: 2.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 2 (два)) , Учасником надано інформацію, що не відповідає вимогам Замовника, а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 4-2-24 від 19 січня 2024 року на суму 1 069 882,77 грн, сума видаткової накладної № 25 від 15.02.2025, що засвідчує факт виконання договору на суму: 924 119,00 грн, що не підтверджує факт виконання договору у повному обсязі. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 75-ПР від 28 квітня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 73-ПР від 27 квітня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає квалівікаційним вимогам Замовника. 4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 116-ПР від 01 серпня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 2.2. Надання вищевказаної інформації та документів вимагалось: в додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності постачальників кваліфікаційним вимогам». 2.3. Учасник повинен надати: Учасник надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 2 (два) договори), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). ІІІ- вимога: 3.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документів, які засвідчуюсь якість товару. На засвідчення якості фурнітури Учасником надано Сертифікати відповідності, але вони не відповідають вимогам тендерної документації, так як в Сертифікаті за № UA.PS. 23-0174 термін дії закінчився 21.03.2025; в Сертифікаті за № UA.PS. 23-0091 термін дії закінчився 06.02.2025; в Сертифікаті за № UA.PS. 24-0726 відсутнє ДСТУ Б В.2.6-39:2008, яке передбачено вимогами тендерної документації. 3.2. Надання вищевказаного документів вимагалось: пункт 12.1. до додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Учасник повинен надати: Перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження пропозиції технічним вимогам: - в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, які засвідчуюсь якість товару, а саме: сертифікати якості та /або відповідності та/або протоколи випробувань, які повинні відповідати вимогам технічних характеристик на металопласткові вікна, профіль, фурнітуру, склопакет, підвіконня, відлив (або на його матеріал).
Створено
10.06.2025 08:01
Надати до
11.06.2025 08:01
Лот № 3 Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 14:03 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 14:40 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 14:03
Довідка НАЗК
06.06.2025 14:03
Повідомлення про рішення
23.05.2025 10:36
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі : «Металопластикові вікна (код згідно ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-003974-a) Враховуючи значний об’єм документів тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", код ЄДРПОУ: 41941762, які необхідно розглянути щодо відповідності їх технічним вимогам до предмету закупівлі, Замовником прийнято рішення продовжити строку розгляду тендерної пропозиції даного Учасника.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:36
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей по ЛОТ3: І- вимога: 1.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації. Учасник надав копію ліцензії №15-Л від 21.03.2018 року на «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками», що не містить інформації щодо предмету закупівлі – товари. 1.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: в пункті 7 додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Учасник повинен надати: Достовірну інформація у вигляді ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. *У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, Учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації. ІІ- вимога: 2.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 2 (два)) , Учасником надано інформацію, що не відповідає вимогам Замовника, а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 4-2-24 від 19 січня 2024 року на суму 1 069 882,77 грн, сума видаткової накладної № 25 від 15.02.2025, що засвідчує факт виконання договору на суму: 924 119,00 грн, що не підтверджує факт виконання договору у повному обсязі. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 75-ПР від 28 квітня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 73-ПР від 27 квітня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає квалівікаційним вимогам Замовника. 4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником надано договір № 116-ПР від 01 серпня 2023 року за результатом розгляду якого встановлено, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту заміна вікон (заходи з енергозбереження), а не товар, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 2.2. Надання вищевказаної інформації та документів вимагалось: в додатку №2 до тендерної документації «Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності постачальників кваліфікаційним вимогам». 2.3. Учасник повинен надати: Учасник надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 2 (два) договори), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). ІІІ- вимога: 3.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документів, які засвідчуюсь якість товару. На засвідчення якості фурнітури Учасником надано Сертифікати відповідності, але вони не відповідають вимогам тендерної документації, так як в Сертифікаті за № UA.PS. 23-0174 термін дії закінчився 21.03.2025; в Сертифікаті за № UA.PS. 23-0091 термін дії закінчився 06.02.2025; в Сертифікаті за № UA.PS. 24-0726 відсутнє ДСТУ Б В.2.6-39:2008, яке передбачено вимогами тендерної документації. 3.2. Надання вищевказаного документів вимагалось: пункт 12.1. до додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Учасник повинен надати: Перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження пропозиції технічним вимогам: - в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, які засвідчуюсь якість товару, а саме: сертифікати якості та /або відповідності та/або протоколи випробувань, які повинні відповідати вимогам технічних характеристик на металопласткові вікна, профіль, фурнітуру, склопакет, підвіконня, відлив (або на його матеріал).
Створено
05.06.2025 13:48
Надати до
06.06.2025 13:48
Угоди
UA-2025-05-02-003974-a-a1
Очікує підписання
188 888.88 грн.
188 888.88 грн.
З ПДВ
Номенклатура
23 (штуки)
Металопластикові вікна
Номенклатура
Металопластикові вікна
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41941762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-02-003974-a-a2
Очікує підписання
11 500 грн.
11 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Металопластикові вікна
Номенклатура
Металопластикові вікна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41941762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-02-003974-a-a3
Очікує підписання
201 000 грн.
201 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
19 (штуки)
Металопластикові вікна
Номенклатура
Металопластикові вікна
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41941762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
512 714.78 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:15
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
512 714.78 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:15
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності