Показати схожі тендери

Закупівля Міжкімнатні двері та фурнітура від Відокремлений структурний підрозділ "Городищенський фаховий коледж Уманського національного університету".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-003593-a
Id Tender 171f31ee394c46f08a199533ce0a6b0b
План UA-P-2025-05-01-007494-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.05.2025 10:59
Остання зміна 25.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
37.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 10:56 до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 10:56
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 10:56
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00
до 19.05.2025 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 12:09
до 25.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.05.2025 15:05
-
Період уточнень
з 02.05.2025 10:56 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 10:56 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00 до 19.05.2025 15:05
Період кваліфікації
з 10.05.2025 00:00 до 19.05.2025 15:05
Основні параметри
Міжкімнатні двері та фурнітура
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
7 500 грн.
Міжкімнатні двері та фурнітура
Назва предмета закупівлі
Міжкімнатні двері та фурнітура
Очікувана вартість
7 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Міжкімнатні двері та фурнітура ( ДК 021:2015 (CPV): 44221200-7 Двері)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
19502, Україна, Черкаська область, Городище, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ, БУДИНОК 42
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
7 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 10:58
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.05.2025 10:55
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пикало Алла Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380473422331
Замовник
ЄДРПОУ
00729043
Назва (англійською мовою)
Structural subdivision is separated «Horodyshche professional college Uman national university»
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Городищенський фаховий коледж Уманського національного університету"
Повна назва (англійською мовою)
Structural subdivision is separated «Horodyshche professional college Uman national university»
Поштовий індекс
19502
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Городище
Адреса
ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ, БУДИНОК 42
Кваліфікація
Лот № 1 Міжкімнатні двері та фурнітура
Період вимог/скарг з 13.05.2025 12:09 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.05.2025 00:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 12:09
Довідка НАЗК
13.05.2025 12:08
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
10.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає від Учасників надати форму «Технічна специфікація», що має бути складена та заповнена учасником у відповідності з Додатком №3 до тендерної документації. У складі пропозиції Учасник надав форму «Технічна специфікація», що складена та заповнена Учасником у відповідності з Додатком №3 до тендерної документації, але Учасник не вказав дату на документі, як це передбачала форма. Для виправлення невідповідності Учасник повинен надати форму «Технічна специфікація», що має бути складена та заповнена учасником у відповідності з Додатком №3 до тендерної документації та вказати дату даного документу. 2) Відповідно пункту 8 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає від Учасників надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). У складі пропозиції Учасник не надав проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4. Для виправлення невідповідності Учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися).
Створено
12.05.2025 10:09
Надати до
13.05.2025 10:09
Період вимог/скарг з 19.05.2025 15:05 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:00 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Підпунктом 5.2. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В додатку 6 до тендерної документації замовник зазначив перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зокрема, передбачено надання переможцем документів на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. Станом на 17 травня 2025 року переможець процедури закупівлі не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, передбачений в додатку 6 до тендерної документації. На вимогу абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. З огляду на це замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Кутенкова Максима Вікторовича на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
19.05.2025 15:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.05.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 500 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Городищенський фаховий коледж Уманського національного університету"
Контактний телефон:
380473422331
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 500 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Городищенський фаховий коледж Уманського національного університету"
Контактний телефон:
380473422331
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності