Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області від Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-002285-a
Id Tender b600a1c082364a789be5ca4f27848f5e
План UA-P-2025-05-01-010337-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 10:12
Остання зміна 09.06.2025 09:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 230 696.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 153.48 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 10:12 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 10:12
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 10:12
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 12:19
до 23.05.2025 09:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 09:22
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 09:22
до 09.06.2025 09:13
Період уточнень
з 02.05.2025 10:12 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 10:12 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 12:19 до 23.05.2025 09:22
Період кваліфікації
з 16.05.2025 12:19 до 23.05.2025 09:22
Основні параметри
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 230 696.2 грн.
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Очікувана вартість
4 230 696.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21153,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 153.48
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 11:50
Закінчення аукціону
16.05.2025 12:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, Борислав, вул.Коваліва
Дата постачання по
31.12.2025 10:13
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
3 114 600.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Пропозиція:
3 761 324.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Ріалбуд"
Пропозиція:
4 230 199.13 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 11:50
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герич Олена Євгеніївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380931403648
Замовник
ЄДРПОУ
26412705
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
вул. Шевченка,42
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Період вимог/скарг з 23.05.2025 09:22 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 12:19 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 09:22
Довідка НАЗК
23.05.2025 09:22
Повідомлення про рішення
16.05.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 10:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Підпунктом 1.1.2. пункту 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Кваліфікаційні критерії в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: - Довідка про наявність обладнання, машин що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою: № з/п Найменування обладнання, машин Кількість, шт Технічний стан 1 2 3 4 1. Власні 2. Залучені за договором (ами) оренди, лізингу, послуг тощо 3.Обладнання, машини залучені у субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів)_______________ (із зазначенням його/їх найменування (у разі залучення) В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 1.2. Підпунктом 1.2.1. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Кваліфікаційні критерії в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «1.2.1. Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за наступною формою: № п/п Посада (робоча професія) ПІБ Працює в даній організації штатний/ за сумісництвом/ за цивільно-правовою угодою/ працівник субпідрядника/співвиконавця та таке інше Кваліфікація (розряд) Досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві *обов’язково зазначити весь керівний склад Учасника, для робітників/працівників – графа 4 необов’язкова для заповнення Підпис керівника або уповноваженої особи Для підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які міститься в довідці в складі пропозиції Учасник надає: - скан-копії наказів про призначення на посаду та/або скан - копії наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників; До переліку обов'язкових посад Учасник обов’язково включає фахівця за посадою «виконавець робіт» або «майстер», для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції Учасник надає скан - копію диплому про закінчення учбового закладу (зокрема сторона на якій міститься інформація, щодо кваліфікації)». 1.3. Підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Розділу 1 Кваліфікаційні критерії в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: - «Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору* відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності). * аналогічним договором є договір на нове будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт тротуару, який укладено із замовником, у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано учасником протягом останніх двох років з дати оголошення цих торгів. Договір має бути співставний за видами робіт (містити роботи з улаштування асфальтобетонного покриття). - Учасником надаються акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/надання послуг) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми № КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/ надання послуг), які відповідають сумі виконаного аналогічного договору (договорів) та підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. - Позитивний відгук на фірмовому бланку (за наявності) замовника, щодо виконання вказаного аналогічного договору, який повинен містити інформацію про номер і дату договору, суму договору та суму виконання договору, посилання на процедуру закупівлі за результатами якої було укладено договір, підтвердження відсутності претензій щодо якості та термінів виконання послуг, ПІБ та телефон контактної особи замовника для підтвердження зазначеної інформації. - Звіт про виконання договору про закупівлю з Веб-порталу Прозорро. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № з/п Найменування (предмет договору) Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель № та дата договору Сума договору (грн.) Сума актів виконаних робіт (грн.) Назва організації з якою укладено договір Адреса, контактні телефони Замовника 1.4. Пунктом 2.2. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці)». 1.5. Пунктом 2.7. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - найменування юридичної або фізичної особи; - код ЄДРПОУ/ІПН; - банківські реквізити;- юридична адреса; - фактична адреса;- електронна адреса;- номери телефонів; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору;- посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи». 1.6. Пунктом 2.10. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між учасником (повна назва учасника) та Замовником господарсько- адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і статтею 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин намайбутнє, не було застосовано”». 1.7. Пунктом 2.12. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Довідку про залучення або незалучення субпідрядника у процесі виконання робіт. У разі залучення субпідрядної організації, надається детальне роз'яснення, які саме види робіт буде виконувати субпідрядник, з зазначенням детальної інформації про субпідрядника». 1.8. Пунктом 2.15. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Лист – гарантія, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт». 1.9. Пунктом 2.16. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «лист виробника (постачальника) щодо гарантування своєчасної поставки Учаснику, у випадку визнання його переможцем закупівлі, виробів бетонних (поребриків, бортових каменів та плитки тротуарної) якість, кількість та технічні характеристики яких відповідають Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання)». 1.10. Пунктом 2.17. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника». 1.11. Пунктом 2.19. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Довідка в довільний формі про те що, при виконанні робіт не будуть використовуватися матеріали Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран». 1.12. Пунктом 2.20. Розділу 2 «Перелік інших документів та інформації, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • «Надати довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання –для фізичних осіб-підприємців) не знаходяться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, Учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом». 1.13. Пунктом 4.1. Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: • На підтвердження дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля учасник повинен надати лист-зобов’язання. ЛИСТ-ЗОБОВ’ЯЗАННЯ про дотримання законодавства щодо захисту довкілля №____ від _________ ________________________________ (зазначити найменування замовника) __________________________ (зазначити повне найменування Учасника) повідомляє про дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при виконанні робіт з ______________________________ (предмет закупівлі): — не допускаємо розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; — під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не перевищує допустимі норми; — не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях; — компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. ___________________ ______________________ ___________________ (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчені печаткою (у разі наявності) учасника або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. - В підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, машин що підтверджують можливість виконання робіт Учасником не надано: • Договір оренди транспортних засобів від 01.02.2024 року №0102/2024 укладений з фізичною особою підприємцем Аветісян Самвел Аветікович (РНОКПП-2083920236); • від фізичної особи підприємця Мазур Миколи Михайловича - власника техніки: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. • посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид VOLVO FM400. 2.2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції. Скан-копії наказів про призначення на посаду та/або скан - копії наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників До переліку обов'язкових посад Учасник обов’язково включає фахівця за посадою «виконавець робіт» або «майстер», для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції Учасник надає скан - копію диплому про закінчення учбового закладу (зокрема сторона на якій міститься інформація, щодо кваліфікації). 2.3. Учасником не надано акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/надання послуг) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми № КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/ надання послуг), які відповідають сумі виконаного аналогічного договору (договорів) та підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі 2.4. Учасником не надано відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці) 2.5. Учасником не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - найменування юридичної або фізичної особи; - код ЄДРПОУ/ІПН; - банківські реквізити;- юридична адреса; - фактична адреса;- електронна адреса;- номери телефонів; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору;- посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи 2.6. Учасником не надано довідку (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між учасником (повна назва учасника) та Замовником господарсько- адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і статтею 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин намайбутнє, не було застосовано” 2.7. Учасником не надано довідку про залучення або незалучення субпідрядника у процесі виконання робіт. У разі залучення субпідрядної організації, надається детальне роз'яснення, які саме види робіт буде виконувати субпідрядник, з зазначенням детальної інформації про субпідрядника. 2.8. Учасником не надано Лист – гарантію, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт. 2.9. Учасником не надано лист виробника (постачальника) щодо гарантування своєчасної поставки Учаснику, у випадку визнання його переможцем закупівлі, виробів бетонних (поребриків, бортових каменів та плитки тротуарної) якість, кількість та технічні характеристики яких відповідають Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання). 2.10. Учасником не надано Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника. 2.11. Учасником не надано Довідку в довільний формі про те що, при виконанні робіт не будуть використовуватися матеріали Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 2.12. Учасником не надано довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання –для фізичних осіб-підприємців) не знаходяться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, Учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 2.13. Учасником не надано лист-зобов’язання щодо застосування заходів із захисту довкілля. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, машин що підтверджують можливість виконання робіт Учасник повинен надати: • Договір оренди транспортних засобів від 01.02.2024 року №0102/2024 укладений з фізичною особою підприємцем Аветісян Самвел Аветікович (РНОКПП-2083920236); • від фізичної особи підприємця Мазур Миколи Михайловича - власника техніки: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі; • посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид VOLVO FM400. 3.2. Довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції. Скан-копії наказів про призначення на посаду та/або скан - копії наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників До переліку обов'язкових посад Учасник обов’язково включає фахівця за посадою «виконавець робіт» або «майстер», для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції Учасник надає скан - копію диплому про закінчення учбового закладу (зокрема сторона на якій міститься інформація, щодо кваліфікації). 3.3. Акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/надання послуг) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми № КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/ надання послуг), які відповідають сумі виконаного аналогічного договору (договорів) та підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі 3.4. Відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці) 3.5. Довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - найменування юридичної або фізичної особи; - код ЄДРПОУ/ІПН; - банківські реквізити;- юридична адреса; - фактична адреса;- електронна адреса;- номери телефонів; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору;- посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи 3.6. Довідку (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між учасником (повна назва учасника) та Замовником господарсько- адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і статтею 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин намайбутнє, не було застосовано” 3.7. Довідку про залучення або незалучення субпідрядника у процесі виконання робіт. У разі залучення субпідрядної організації, надається детальне роз'яснення, які саме види робіт буде виконувати субпідрядник, з зазначенням детальної інформації про субпідрядника. 3.8. Лист – гарантію, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт. 3.9. Лист виробника (постачальника) щодо гарантування своєчасної поставки Учаснику, у випадку визнання його переможцем закупівлі, виробів бетонних (поребриків, бортових каменів та плитки тротуарної) якість, кількість та технічні характеристики яких відповідають Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання). 3.10. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника. 3.11. Довідку в довільний формі про те що, при виконанні робіт не будуть використовуватися матеріали Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 3.12. Довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання –для фізичних осіб-підприємців) не знаходяться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, Учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 3.13. Лист-зобов’язання щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Створено
21.05.2025 09:51
Надати до
22.05.2025 09:51
Договір
UA-2025-05-02-002285-a-c1
Підписаний і діє
Номер
06/06
3 114 600.17 грн.
2 595 500.14 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26412705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42844920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 09:13
Повідомлення про договір
09.06.2025 09:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 230 696.2 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 230 696.2 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності