Показати схожі тендери

Закупівля 79710000-4 - Охоронні послуги ( Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації) від Подільська районна в місті Києві державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-000646-a
Id Tender dfdec6e2ae1c417ca70b97c11af7cd04
План UA-P-2025-05-02-000678-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 09:08
Остання зміна 23.05.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
274 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 741 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 09:08 до 10.05.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 09:08
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 09:08
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 16:16
до 16.05.2025 11:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 11:43
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 11:23
до 23.05.2025 14:10
Період уточнень
з 02.05.2025 09:08 до 07.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 09:08 до 07.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 16:16 до 16.05.2025 11:23
Період кваліфікації
з 12.05.2025 16:16 до 16.05.2025 11:23
Основні параметри
79710000-4 - Охоронні послуги ( Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
274 100 грн.
79710000-4 - Охоронні послуги ( Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Назва предмета закупівлі
79710000-4 - Охоронні послуги ( Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
274 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2741,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 15:53
Закінчення аукціону
12.05.2025 16:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04070, Україна, Київська область, Київ, Контрактова площа, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Пропозиція:
271 309 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"
Пропозиція:
273 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 15:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 09:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бєлячкова Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380444851897
Замовник
ЄДРПОУ
37333608
Повна назва
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Контрактова площа, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 79710000-4 - Охоронні послуги ( Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Період вимог/скарг з 15.05.2025 11:43 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 16:16 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
15.05.2025 11:35
Повідомлення про рішення
12.05.2025 16:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 09:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 09:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1.1. Пункт 2 Додатку 2 до Тендерної документації - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці. 1.2. Пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації - Повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування. 1.3. Пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації - Наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. 1.4. Пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації - Копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 1.5. Пункт 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації - Дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, що розташовані на транспорті, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві. 1.6. Пункт 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації - У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір реагування зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в п.1. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право здійснення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. 1.7. Пункт 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації - Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. 1.8. Пункт 1. Розділу «Інші документи, що підтверджують технічні та кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до Тендерної документації - Витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 1.9. Пункт 2. Розділу «Інші документи, що підтверджують технічні та кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до Тендерної документації - Договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. 1.10. Пункт 2. Розділу «Інші документи, що підтверджують технічні та кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до Тендерної документації - До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 1.11. Пункт 5. Розділу «Інші документи, що підтверджують технічні та кваліфікаційні критерії» Додатку 2 до Тендерної документації - Сертифікат на систему управління охороною здоров?я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров?я та безпекою праці» та - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на охоронника групи швидкого реагування Лук’яненка А.О., що не містить відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність обмежень. 2.2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування охоронника Огородніка В.Г. та чергових пульта. 2.3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні посвідчення та витяги з протоколу засідання комісії, що свідчать про отримання працівниками охорони та керівником ТОВ «Кремень НП» знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. 2.4. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії діючих посвідчень за підписом керівника ТОВ «Кремень НП», в яких зазначені прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 2.5. У складі тендерної пропозиції Учасника містяться «Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти» видані Учаснику ТОВ «Кремень НП», при цьому власником транспорту реагування, згідно наданих у складі пропозиції свідоцтв про реєстрацію ТЗ, є ТОВ «ОО «Спрут». Таким чином у складі пропозиції Учасника відсутні дозволи/відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані власнику транспорту реагування, згідно вимог Тендерної документації. 2.6. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься договір укладений між ТОВ «Кремень НП» та ТОВ «ОО «Спрут» від 02.10.2023 №02/010-23, відповідно до пункту 5.1. якого, він діє протягом одного календарного року, тобто до 02.10.2024, з автоматичною пролонгацією. Також відповідно до умов договору Акти приймання-передачі наданих послуг є невід’ємною частиною Договору. До зазначеного договору надано лише 1 Акт приймання-передачі наданих послуг датований 31.10.2023 року. Таким чином, неможливо встановити чинність договору станом на дату проведення процедури закупівлі. 2.7. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю для документального підтвердження надання аналогічних послуг ТОВ «ОО «Спрут», який буде надавати послуги реагування зі зброєю. 2.8. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2.9. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. 2.10. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків відповідно до Договору страхування фінансових ризиків №310/320-00373 від 12.12.2024 року та договору добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків (який відсутній у складі тендерної пропозиції). 2.11. У складі тендерної пропозиції Учасника надано сертифікат на систему управління охороною здоров?я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров?я та безпекою праці» та - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» видані органом сертифікації НЕ акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Також у складі пропозиції Учасника відсутній Атестат про акредитацію органу сертифікації – ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», що видав вищезгадані сертифікати. 3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ - Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на охоронника групи швидкого реагування Лук’яненка А.О. 3.2. Повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування охоронника Огородніка В.Г. та чергових пульта. 3.3. Посвідчення та витяги з протоколу засідання комісії, що свідчать про отримання працівниками охорони (не менше 5-ти осіб) та керівником ТОВ «Кремень НП» знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчень та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги повинні бути завірені у встановленому порядку. 3.4. Копії діючих посвідчень за підписом керівника ТОВ «Кремень НП», в яких зазначені прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 3.5. Дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром видані власнику транспорту реагування - ТОВ «ОО «Спрут» на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, що розташовані на транспорті, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві. 3.6. Лист від ТОВ «ОО «Спрут» про чинність договору укладеного з ТОВ «Кремень НП» від 02.10.2023 №02/010-23 не менш ніж до кінцевого терміну надання послуг даної процедури закупівлі – 31.12.2025. 3.7. Діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю, для документального підтвердження надання аналогічних послуг ТОВ «ОО «Спрут», який буде надавати послуги реагування зі зброєю. 3.8. Витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 3.9. Договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. 3.10. Оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків відповідно до Договору страхування фінансових ризиків №310/320-00373 від 12.12.2024 року та договору добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків (який необхідно надати на вимогу п. 3.9. цього повідомлення). 3.11. Сертифікат на систему управління охороною здоров?я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров?я та безпекою праці» та сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» видані органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України, а також Атестат про акредитацію органу сертифікації, яким видані дані сертифікати.
Створено
14.05.2025 10:32
Надати до
15.05.2025 10:32
Період вимог/скарг з 16.05.2025 11:23 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 11:43 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 11:23
Довідка НАЗК
16.05.2025 11:23
Повідомлення про рішення
15.05.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-02-000646-a-c1
Підписаний і діє
Номер
38
273 700 грн.
273 700 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
01.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Номенклатура
Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Повна назва
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37333608

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"
Повна назва
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42411792

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 14:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 100 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 07:00
Замовник:
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380444851897
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 100 грн.
Період подання пропозицій
до 10.05.2025 07:00
Замовник:
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380444851897
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності