Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для дитячого садка від Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-014033-a
Id Tender 4d28db63839546c7b56e6c7a69a346b8
План UA-P-2025-05-01-017221-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.05.2025 23:52
Остання зміна 30.05.2025 22:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 23:51 до 09.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 23:51
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 23:51
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:25
до 21.05.2025 21:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 20:16
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 21:07
до 30.05.2025 22:50
Період уточнень
з 01.05.2025 23:51 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 23:51 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:25 до 21.05.2025 21:07
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:25 до 21.05.2025 21:07
Основні параметри
Меблі для дитячого садка
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
350 000 грн.
Меблі для дитячого садка
Назва предмета закупівлі
Меблі для дитячого садка
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 13:02
Закінчення аукціону
12.05.2025 13:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Меблі для дитячого садка
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
26.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 90 (дев’яносто) днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
Пропозиція:
345 678 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
341 111 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 13:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 23:52
Оголошення про проведення закупівлі
01.05.2025 23:51
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Джаним
Електронна пошта
Телефон
+380987884909
Замовник
ЄДРПОУ
02136092
Повна назва
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
пр. Соборний, будинок 164
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі для дитячого садка
Період вимог/скарг з 19.05.2025 20:16 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:25 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
19.05.2025 20:16
Повідомлення про рішення
12.05.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Надані Учасником документи у складі тендерної пропозиції не містять електронного підпису уповноваженої особи учасника (без УЕП або КЕП на документі), а тому надані не у формі електронного документа. При розгляді тендерної пропозиції виявилося, що підготовлені Учасником документи, що надані у складі тендерної пропозиції не місять власноручного підпису уповноваженої особи учасника на наданих документах (файли під найменуванням: «АНКЕТА.pdf», «відомості Кутенков МВ.pdf», «відсутність відмови 47.pdf», «гарант товару.pdf», «дов діяльності без лiцензii Кутенков.pdf», «довідка про санкціі товару.pdf», «захист довкілля Кутенков МВ.pdf», «ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf», «ЗГОДА ПЕРС ДАНИХ КУТЕНКОВ МВ.pdf», «мат-тех база Кутенков МВ.pdf», «наявна інфо.pdf», «не підпадає під санкціі й не знах на окуп.pdf», «не торгував людьми й дитячою працею.pdf», «незалучання субпідрядників.pdf», «право підпису документів КУТЕНКОВ МВ.pdf», «працівники й досвід.pdf», «санкціі даним листом.pdf», «САНКЦІІ ІЗ ЗАМОВНИКОМ.pdf», «сертифікація товару закупiлi Кутенков.pdf», «ТОВАР НЕ З Р_ БР ТА ІРАНУ КУТЕНКОВ МВ.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ БУЛО НЕВИКОНАННЯ.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ Є.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ НЕ ПОРУШУЄ НОРМИ.pdf», «ДОДАТОК.pdf», «дов аналог дог Кутенков шкільні меблі 3916.pdf»). Накладений підпис та печатка на всіх підготовлених учасником тендерної пропозиції вищевказаних документах є тотожними (ідентичними/однаковими), що свідчить про накладення факсимільного підпису та/або електронно створеного підпису та печатки з використання комп’ютерних програм. Відсутність власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відтиску печатки є порушенням вимог тендерної документації. 2. Пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору ( ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (ПІБ, тел.)» Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку з відомостями про Учасника (файл під найменуванням: «відомості Кутенков МВ.pdf») в якій відсутня вся інформація визначена пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації, у тому числі інформація щодо статусу платника податку. 3. Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI учасника, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами процедури закупівлі, та працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою». Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист (файл під найменуванням: «працівники й досвід.pdf»), в якому зазначено «Я, ФОП Кутенков МВ, повідомляю про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому, тендерна пропозиція Учасника в порушення умов пункту 15 додатку 3 до тендерної документації не містить Листів-згод на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підготовлені учасником документи, які повинні бути належним чином оформлені (засвідчені) відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями та документів тендерної пропозиції, які засвідчені особистим підписом та відтиском печатки Учасника). 2. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням всієї інформації визначеної пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації. 3. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою визначеною пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці).
Створено
15.05.2025 10:43
Надати до
16.05.2025 10:43
Період вимог/скарг з 21.05.2025 21:07 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 20:16 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 21:07
Довідка НАЗК
21.05.2025 21:07
Повідомлення про рішення
19.05.2025 20:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до підпунктів 2.2.1 - 2.2.3 пункту 2 додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: «2.2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання меблів в заклад(и) освіти. 2.2.2. Копію(ї) договору(ів), зазначеного(их) в довідці виконаного в повному обсязі. 2.2.3. Копію(ї) документа(ів) на підтвердження виконання договору(ів), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці (видаткова накладна/акт приймання-передачі товару).» Учасником в складі тендерної пропозиції надано відповідні документи (файл під найменуванням: «5 довідка аналогічний договір.pdf»). За результатами розгляду наданих документів було встановлено наступну невідповідність інформації вказаній в довідці вих. № 75Т-25/Т5 від 08.05.2025р. про виконання аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі, а саме: В довідці вказано наступне найменування контрагента (замовника) за Договором № 233 від 04 серпня 2020 р.: «Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту науки і освіти Запорізької міської ради». Згідно наданого Учасником в складі тендерної пропозиції скан-копії Договору № 233 від 04 серпня 2020 р. вірне найменування контрагента (замовника) є: «Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради». Таким чином, довідка Учасника вих. № 75Т-25/Т5 від 08.05.2025 р. про виконання аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі містить невірне найменування контрагента (замовника) за Договором № 233 від 04 серпня 2020 р. 2) Пунктом 13 додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору ( ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (ПІБ, тел.) Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку (анкету) про учасника вих. № 75Т-25/Т10 від 08.05.2025 р. (файл під найменуванням: «7 Анкета.pdf»). У вказаній інформаційній довідці (анкеті) вказано наступну юридичну та поштову адресу: «69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе 62». В складі тендерної пропозиції Учасника міститься виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (файл під найменуванням: «21 Виписка с ЄДР.pdf») згідно якої вказується наступне місцезнаходження (юридична адреса) юридичної особи: «Україна, 69008, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 62». Таким чином, Учасником в наданій інформаційній довідці (анкеті) зазначено юридичну та поштову адресу, яка є відмінна від відомостей щодо місцезнаходження (юридичної адреси) вказаних в ЄДР. 3) Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI учасника, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами процедури закупівлі, та працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку вих. № 75Т-25/Т4 від 08.05.2025 р. (файл під найменуванням: «6 Довідка працівники.pdf»), в якій зазначено про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника містить лист - згоду на здійснення обробки персональних даних від Кураян Марини Євгенівни, директора ТОВ «АРМАРІ» (файл під найменуванням: «9 Лист згода.pdf»). При цьому, тендерна пропозиція Учасника в порушення умов пункту 15 додатку 3 до тендерної документації не містить Листів-згод на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з зазначенням вірної інформації щодо найменування контрагента (замовника) за наданим у складі тендерної пропозиції Учасника Договором № 233 від 04 серпня 2020 р. 2. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням інформації визначеної пунктом 13 додатку 3 до Тендерної документації, насамперед зазначенням вірної інформації щодо юридичної та поштової адреси Учасника. 3. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою визначеною пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці).
Створено
20.05.2025 20:57
Надати до
21.05.2025 20:57
Договір
UA-2025-05-01-014033-a-c1
Підписаний і діє
Номер
23-05.25
345 678 грн.
288 065 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
19 (штуки)
Меблі для дитячого садка
Номенклатура
Меблі для дитячого садка
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 26 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Повна назва
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02136092

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34373957

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 22:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Контактний телефон:
+380987884909
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Контактний телефон:
+380987884909
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності