Показати схожі тендери

Закупівля C_25П-235_98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-013988-a
Id Tender f58ddcadfd334aacb677b15ed3c5d7cd
План UA-P-2025-05-01-017156-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.05.2025 23:22
Остання зміна 12.06.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
115 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,87 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 23:21 до 09.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 23:21
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 23:21
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 16:12
до 04.06.2025 18:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 18:25
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 18:25
-
Період уточнень
з 01.05.2025 23:21 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 23:21 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 16:12 до 04.06.2025 18:25
Період кваліфікації
з 12.05.2025 16:12 до 04.06.2025 18:25
Основні параметри
C_25П-235_98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
115 200 грн.
98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки)
Назва предмета закупівлі
98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки)
Очікувана вартість
115 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,87 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 15:49
Закінчення аукціону
12.05.2025 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки
Код ДК 021:2015
98110000-7 - Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
Пропозиція:
76 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Пропозиція:
77 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 15:49
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайло Калініченко
Електронна пошта
Телефон
+380574992486
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки)
Період вимог/скарг з 04.06.2025 18:25 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 16:12 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 18:26
Довідка НАЗК
04.06.2025 18:25
Повідомлення про рішення
16.05.2025 14:01
Електроний протокол про продовження строку
12.05.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 23:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 23:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
16.05.2025 14:00
Дата кінця розгляду
10.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
п.п.1. п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» табл.1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано скан-копію довідки про досвід виконання аналогічних договорів №370/01-17 від 06.05.24р. в якій не зазначена наступна інформація: - наявність претензійної роботи; - роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1.Надати скан-копію довідки/листа про виконання аналогічних договорів у довільній формі з зазначенням наступної інформації: -назва; -ЄДРПОУ; -адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладання та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо) за підписом керівника Учасника або Уповноваженої особи Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про надання послуг з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва; … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновлену скан-копію довідки/листа про виконання аналогічних договорів у довільній формі з зазначенням наступної інформації: -назва; -ЄДРПОУ; -адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладання та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо) за підписом керівника Учасника або Уповноваженої особи Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про надання послуг з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва; п.п.2. п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» табл.1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надані скан-копії договорів №01001/1906/103/22-П вiд 14.06.2022р. та №01001/1905/104/22-П вiд 14.06.2022р. в яких відсутній додаток №3. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: … 2. *Скан-копії договорів, що наведені Учасником в довідці/листі про виконання аналогічних договорів згідно п.1. Такі договори повинні містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору. Договори можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До завантажити в систему PROZORRO: Оновлену скан-копію договору №01001/1906/103/22-П вiд 14.06.2022р. та/або №01001/1905/104/22-П вiд 14.06.2022р. з усіма додатками.
Створено
29.05.2025 17:43
Надати до
30.05.2025 17:43
Договір
UA-2025-05-01-013988-a-a1
Очікує підписання
76 999 грн.
76 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки
Номенклатура
Розробка експертних висновків щодо можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати обладнання підвищеної небезпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20538693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
115 200 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380574992486
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
115 200 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380574992486
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності