Показати схожі тендери

Закупівля «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» код ДК 021:2015 – 44160000-9 (матеріали для господарчої групи) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-013913-a
Id Tender e9514a1eec484791843b576589caceba
План UA-P-2025-05-01-017064-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.05.2025 22:08
Остання зміна 11.06.2025 21:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
189 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 890 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 22:07 до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 22:07
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 22:07
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:55
до 11.06.2025 21:29
Залишилось 17 год. 4 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 12:09
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 21:29
-
Період уточнень
з 01.05.2025 22:07 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 22:07 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:55 до 11.06.2025 21:29
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:55 до 11.06.2025 21:29
Основні параметри
«Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» код ДК 021:2015 – 44160000-9 (матеріали для господарчої групи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
189 000 грн.
«Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» код ДК 021:2015 – 44160000-9 (матеріали для господарчої групи)
Назва предмета закупівлі
«Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» код ДК 021:2015 – 44160000-9 (матеріали для господарчої групи)
Очікувана вартість
189 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1890,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 14:32
Закінчення аукціону
09.05.2025 14:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» код ДК 021:2015 – 44160000-9 (матеріали для господарчої групи)
Код ДК 021:2015
44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд. 28
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
01.05.2025 22:07
-
01.05.2025 22:07
Проект договору
01.05.2025 22:07
-
01.05.2025 22:07
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО"
Пропозиція:
179 699.58 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович"
Пропозиція:
189 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 22:08
Оголошення про проведення закупівлі
01.05.2025 22:07
-
01.05.2025 22:07
-
01.05.2025 22:07
-
01.05.2025 22:07
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Некрасова
Електронна пошта
Телефон
+380626471538
Замовник
ЄДРПОУ
02142885
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
84301
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м.Краматорськ
Адреса
вул. Катеринича, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» код ДК 021:2015 – 44160000-9 (матеріали для господарчої групи)
Період вимог/скарг з 15.05.2025 12:09 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 14:55 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: -у складі тендерної пропозиції не надано висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії дійсні на момент розкриття видані учаснику торгів або виробнику; -не надано сертифікати відповідності на муфти, відводи та контргайки зі строком дії до кінця поставки товару згідно вимог тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
15.05.2025 12:09
Повідомлення про рішення
09.05.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 22:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 22:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог тендерної документації на підтвердження відповідності предмета закупівлі учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність на товар, видані виробнику або учаснику торгів, які дійсні на весь період поставки товару, який видано органом з оцінки відповідності або уповноваженим представником виробника в Україні; паспорт виробника, який підтверджує відповідність технічним вимогам предмета закупівлі; висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії дійсні на момент розкриття видані учаснику торгів або виробнику. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано паспорти не на всі позиції муфт; надано сертифікати відповідності строком, що не відподає вимогам тенденої документації; також у складі тендерної пропозиції не надано висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії дійсні на момент розкриття видані учаснику торгів або виробнику. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести зазначені документи у відповідність.
Створено
13.05.2025 17:09
Надати до
14.05.2025 17:09
Період вимог/скарг з 16.05.2025 20:38 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 12:09 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 20:38
Довідка НАЗК
16.05.2025 20:38
Повідомлення про рішення
15.05.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 22:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 22:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог тендерної документації на підтвердження відповідності предмета закупівлі учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність на товар, видані виробнику або учаснику торгів, які дійсні на весь період поставки товару, який видано органом з оцінки відповідності або уповноваженим представником виробника в Україні; висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії дійсні на момент розкриття видані учаснику торгів або виробнику. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії дійсні на момент розкриття видані учаснику торгів або виробнику та сертифікати відповідності на товар, видані виробнику або учаснику торгів, які дійсні на весь період поставки товару, який видано органом з оцінки відповідності або уповноваженим представником виробника в Україні не на всі позиції муфт польського виробництва. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести зазначені документи у відповідність.
Створено
15.05.2025 17:23
Надати до
16.05.2025 17:23
Період вимог/скарг з 11.06.2025 21:29 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 19:25 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.06.2025 21:29
Повідомлення про рішення
11.06.2025 21:26
-
11.06.2025 19:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 22:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 22:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
189 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380626471538
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
189 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380626471538
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності