Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об"єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО" від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-013457-a
Id Tender 45a2cbb664b5461e846ba8c21c958296
План UA-P-2025-05-01-016317-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 01.05.2025 18:01
Остання зміна 07.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 578 901 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 894.51 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 17:59 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 17:59
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 17:59
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:15
до 26.05.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 14:53
до 01.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.05.2025 17:56
-
Період уточнень
з 01.05.2025 17:59 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 17:59 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:15 до 26.05.2025 17:56
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:15 до 26.05.2025 17:56
Основні параметри
Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"
Фінансування за цією закупівлею буде здійснюватися в наступному порядку: - до початку виконання робіт Замовник оплачує передоплату в розмірі 20% вартості робіт за рахунок власних коштів; - остаточна оплата за виконані роботи у розмірі 80% вартості робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів Замовником за рахунок отриманого банківського кредиту від Банку.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 578 901 грн.
Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"
Очікувана вартість
4 578 901 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22894,51
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
137 367
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 13:40
Закінчення аукціону
16.05.2025 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"
Код ДК 021:2015
45251100-2 - Будівництво електростанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
90575, Україна, Закарпатська область, смт.Солотвино, Четатє 49
Дата постачання по
27.06.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором здійснюється в наступному порядку: - до початку виконання робіт Замовник оплачує передоплату в розмірі 20% вартості робіт за рахунок власних коштів; - остаточна оплата за виконані роботи у розмірі 80% вартості робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів Замовником за рахунок отриманого банківського кредиту від Банку. Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами акту КБ-2в, довідки КБ-3, рахунку-фактури, які надаються Замовнику Підрядником.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ"
Пропозиція:
3 690 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
4 274 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
4 274 036 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
4 052 868 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 13:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 18:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Скасування
07.07.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», що є порушенням вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Порушення вимог пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі. Порушення вимог пунктів 3, 5 частини першої
26.06.2025 17:27
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Штефан
Електронна пошта
Телефон
+380969963972
Замовник
ЄДРПОУ
38856617
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО"
Поштовий індекс
90575
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський район, селище міського типу Солотвино
Адреса
вул .Четатє, будинок 49
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"
Період вимог/скарг з 21.05.2025 14:53 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 14:15 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.05.2025 14:53
Повідомлення про рішення
21.05.2025 14:52
-
16.05.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 26.05.2025 17:56 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 14:53 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 17:56
Довідка НАЗК
26.05.2025 17:56
Повідомлення про рішення
26.05.2025 17:54
-
21.05.2025 14:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 17:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до Тендерної документації – Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – п. 8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця, учасник мав надати: У разі залучення субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі подає: 1) лист (довідку тощо), де зазначено інформацію про повне найменування; місцезнаходження; код ЄДРПОУ (або РНОКПП) кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; види робіт; обсяг виконання робіт – у відсотках від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; 2) довідку довільної форми, у якій зазначено достовірні дані про наявність у субпідрядника чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки можна надати чинну ліцензію та/або документ дозвільного характеру. *якщо отримання такого документу дозвільного характеру та/або ліцензії не передбачено, необхідно надати лист-пояснення в довільній формі з обґрунтуванням ненадання. 3) письмову згоду субпідрядника про можливість виконання ним на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі; 4) з метою перевірки Замовником субпідрядника на відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей, учасником вказується інформація щодо такого субпідрядника шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав. У разі незалучення субпідрядника або залучення його в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник подає лист в довільній формі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано лист довільної форми про незалучення субпідрядника або залучення його в обсязі менше 20 відсотків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист в довільній формі про незалучення субпідрядника або залучення його в обсязі менше 20 відсотків. 2. Відповідно до п. 12 Додатку 6 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації, учасник мав подати: У разі, якщо розрахунок виконано у більш новій редакції програмного комплексу, аніж в якій виконано Технічне завдання, за рахунок чого є відмінності в кошторисних документах в порівнянні з Технічним завданням (обґрунтування (шифр), найменування робіт і витрат, одиниця виміру), які в підсумку не призводять до зміни предмета закупівлі, учасник повинен надати лист-пояснення із порівнянням таких відмінностей та обґрунтуванням (з підтвердженням) неможливості зазначення відповідно до вимог Технічного завдання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано розрахунок кошторису у більш новій редакції, а саме Програмний комплекс АВК – 5 (3.10.1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-пояснення із порівнянням таких відмінностей та обґрунтуванням (з підтвердженням) неможливості зазначення відповідно до вимог Технічного завдання або лист-пояснення про відсутність відмінності в кошторисних документах в порівнянні з Технічним завданням (обґрунтування (шифр), найменування робіт і витрат, одиниця виміру).
Створено
23.05.2025 17:43
Надати до
24.05.2025 17:43
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000034
Дата створення проекту
02.06.2025 13:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 13:36
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 15:17
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-01-013457-a 01.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 13:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції, повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «СОЛОТВИНО» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01 травня 2025 року № 10; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на запитання учасника до процедури закупівлі; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі – ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» від 21.05.2025 № 13; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» до 24.05.2025; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» від 26.05.2025 року № 18; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 17 травня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та наявності підстав для її відхилення встановлено наступне. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» Замовником 21.05.2025 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та розміщено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» від 21.05.2025 № 13 з наступною аргументацією: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Учасником не надано Кошторисну документацію у форматі «…pdf» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації… Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Інших невідповідностей у розміщеному Замовником в електронній системі закупівель протокольному рішенні щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» зазначено не було. Під час аналізу підстав, зазначених у протокольному рішенні від 21.05.2025 № 13, що слугували відхиленню тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» стосовно невідповідності в документах учасника вимогам пункту 2.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що вказані невідповідності стосувалися саме формальної помилки, оскільки Кошторисна документація була подана учасником ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», проте у форматі «. rtf» (файл «Кошторисна документація.rar»). Водночас, Замовником у підпункті 12 пункту 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» зазначено наступне: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду», тобто допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже, подання документів у форматі, який забезпечував можливість їх перегляду, прямо визначено як формальна (несуттєва) помилка, та не може слугувати підставою для відхилення, оскільки такі невідповідності були виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та підлягали виправленню згідно вимог пункту 43 Особливостей. Однак, в порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених вищеописаних невідповідностей, позаяк дане виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тим самим не надано можливості Учаснику ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» усунути такі невідповідності шляхом завантаження кошторисної документації у форматі, передбаченому тендерною документацією. З приводу вищеописаного, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 03 та 17 червня 2025 року через електронну систему закупівель до Замовника було направлено запити про надання пояснень, проте надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» враховуючи наступне. Під час з’ясування обставин, що слугували прийняттю рішення Уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», викладених у протоколі від 21.05.2025 № 13 встановлено, що інших невідповідностей вказаного учасника вимогам технічної специфікації Замовника, про які зазначено у наданих на запит поясненнях про наявність додаткових підстав для відхилення учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», окрім тих, що учасником не надано Кошторисну документацію у форматі «…pdf», у протокольному рішенні зазначено не було. За нормами абзацу першого пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли наявні підстави, визначені підпунктами 1-3 цього пункту. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Водночас, з положень абзацу першого пункту 46 Особливостей слідує, що Замовник протягом одного дня оприлюднює в електронній системі інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Проте, інформація зазначена в протокольному рішенні за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» не підтверджує наявність підстав для відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції, яка є меншою від цінової пропозиції учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі на суму 362 868,00 гривень. Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», викладених у протокольному рішенні Уповноваженої особи Замовника від 21.05.2025 № 13, встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ». Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у підпункті 2 пункту 3.1 Додатку 6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації вимагається, що Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. Так, в пункті 2.2 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надати в складі пропозиції, зокрема, наступні документи: «Розрахунок ціни тендерної пропозиції у форматі програмного файлу (наприклад: «...imd» або ін.), в якому виконувався розрахунок. При цьому дані кошторисної документації формату «…pdf» повинні відповідати даним, що зазначені в програмному файлі (наприклад: «...imd» або ін.). Розрахунок договірної ціни не повинен відрізнятись від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених в Технічному завданні.». Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, який не відповідає Технічному завданню, а саме, Підсумкова відомість ресурсiв (файл: «підсумкова відомість ресурсів.pdf»), подана Учасником не містить переліку всіх матеріалів, передбачених технічним завданням, а саме: відсутні матеріальні ресурси за позиціями №№ 44, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 54, 55, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 99, 100, 101, 102, 103, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 117, 118, 119, 120, 123, 124, 126, 127, 128, 130, 134, 135, 136, 139, 140, 141, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, визначені у «Відомості ресурсів до Технічного завдання». Також встановлено, що у поданій учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Пiдсумковій вiдомості ресурсів кількість матеріалу відрізняється від кількості матеріалу передбаченого технічним завданням, а саме: згідно технічного завдання Замовника за позицією № 73 Електроди, діаметр 4 мм, марка Э42 в кількості 0,01456 т, Учасником зазначено використання даного матеріалу в кількості – 0,0212795 т. Окрім того, Замовником у пункті 2.10 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі вимагається надання в складі пропозиції, зокрема, наступних документів: «Сертифікати, декларації відповідності, або інші документи, які підтверджують якість основного обладнання, а саме для сонячних панелей, інверторів, акумуляторних модулів». Учасник ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» у своїй пропозиції зазначає, що буде встановлювати при виконанні робіт акумуляторні модулі згідно Технічного завдання Замовника, а саме: Акумуляторний модуль Deye BOS-GM 5. 1Kwh 100Ah. Однак, на вимогу Замовника, викладену у пункті 2.10 Додатку 1 тендерної документації вказаний учасник надав сертифікат відповідності на акумуляторні модулі (файл: «Сертифікат - Акумуляторні модулі.pdf»), зареєстрований за №UA.PN.191.2839-24, який підтверджує відповідність акумуляторних модулів: LFP Deye BOS-G HV 51.2V 100Ah, GB-LM4.0.4.09kWh 102.4V 40A, SE-G5.1-Pro-B, що не підтверджує якість та відповідність запропонованого Акумуляторного модулю саме Deye BOS-GM 5. 1Kwh 100Ah. Також, Замовником у пункті 2.1 Додатку 1 тендерної документації вимагається надання в складі пропозиції, зокрема, наступних документів: «Кошторисну документацію у форматі «…pdf» відповідно до Технічного завдання, яка повинна бути розроблена у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами та доповненнями), ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо, а саме: договірну ціну; пояснювальну записку; розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни; локальні(-ий) кошторис(-и); підсумкову відомість ресурсів; загальновиробничі витрати на будову». Проте, під час проведення моніторингу встановлено, що всупереч вимогам пункту 2.1 Додатку 1 Замовника учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» подано не всі розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни, а саме: відсутній у складі пропозиції розрахунок заробітної плати (згідно договірної ціни: Розрахунок №1 – «Заробітна плата»). Також під час моніторингу встановлено, що Замовником у підпункті 2 пункту 3 Додатку 6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації вимагається, що Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Так, згідно пункту 1 Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку складену за формою № 1, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження можливості виконання робіт (не менше шістьох працівників). 1.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, що зазначені у довідці за формою № 1, у штаті учасника (трудова книжка (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу або витяг з наказу про прийняття на роботу) або за цивільно-правовим договором. 1.3. Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації у працівників, що зазначені у довідці за формою № 1 (дипломи та/або сертифікати та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколи перевірки знань тощо). Проте, в результаті аналізу поданих у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» документах на підтвердження перебування у штаті учасника працівників, зазначених у довідці за формою № 1, а саме наказів про прийняття на роботу працівників: Біланчук Юрій Юрійович (файл: «Накази про прийом2.pdf»), Роспопа Іван Іванович, Сагайдак Богдан Іванович та Галас Вадим Юрійович (файл: «Накази про прийом.pdf») встановлено, що вони містять розбіжності в частині зазначення займаних посад. Окрім того, під час проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2, Учасник надав посвідчення на зазначених у довідці працівників (файл: «Підтвердження кваліфікації працівників.pdf»), однак посвідчення, видані на працівника Бурса Василя Васильовича, завантажено не в повному обсязі (наявні лише перші сторінки посвідчень), відповідно, інформація стосовно якого навчання чи курсу та на підставі чого видане дане посвідчення відсутня. Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у поданих учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» документах на вимоги Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, проте Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією вказана невідповідність не була врахована. З приводу вищеописаного Замовнику, під час здійснення моніторингу 17.06.2025 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації та підтвердних документів) щодо того, яким чином Замовником здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» на відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником у Додатку 1 тендерної документації та на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 тендерної документації, та було прийнято рішення про визначення його переможцем. Так, з наданих замовником пояснень слідує: «…Уповноваженою особою була допущена помилка при первинному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі – ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП») та прийнятті рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі…Завдяки Вашому запиту та початку моніторингу закупівлі, з метою недопущення порушень у сфері закупівель та до підписання договору, Уповноваженою особою Замовника було додатково залучено кваліфікованого кошторисника. Під час ретельної перевірки кошторисної та іншої технічної документації, поданої в тендерній пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП», були виявлені наступні неточності та невідповідності вимогам тендерної документації, які Ви зазначили у своєму запиті…На основі висновків, отриманих від залученого кошторисника та Вашого запиту, ми підтверджуємо, що пропозиція ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абзацу першого пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель. Замовник підтверджує, що буде прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП…Уповноважена особа Замовника, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель, готова прийняти рішення про відміну відкритих торгів.». Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Враховуючи вищеописане, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Окрім того, дії Замовника, вчинені під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі установлено порушення вимог встановлено порушення вимог пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 3, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП», зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за ID: UA-2025-05-01-013457-a у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 15:17
Документи висновку
23.06.2025 15:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби Уповноважена особа повідомляє про виправлення порушень шляхом відміни процедури закупівлі за ID:UA-2025-05-01-013457-a.
Дата публікації
26.06.2025 17:39
Документи інформації про усунення порушення
26.06.2025 17:40
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.07.2025 15:23
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.07.2025 15:24
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-013457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Поясніть, чому уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО" (далі – Замовник) відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які підлягали виправленню згідно вимог пункту 43 Особливостей, тим самим не надано можливості учаснику усунути невідповідності шляхом завантаження кошторисної документації у форматі, передбаченому тендерною документацією, позаяк дане виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.06.2025 16:32
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 16:33
-
Відповідь
Відповідь на запит
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю по пунктам такого змісту: 1) Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість були визначені згідно методики визначення очікуваної вартості предмета та керуючись експертним звітом № 07-0054/01-25 від 15 квітня 2025 року та зведеним кошторисним розрахунком об’єкта будівництва (в додатку до відповіді на запит прикріплюємо скан проєктно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду проєктної документації»; 2) На сайті замовника 02.05.2025 року розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке можна знайти за посиланням: https://gromada.online/rada/38856617/news/1749109422/; 3) Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ" була відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації так як «Учасником не надано Кошторисну документацію у форматі «…pdf»» що не відповідає вимогам замовника. Так як вимога в тендерній документації, щодо надання «Кошторисної документації у форматі «…pdf» відноситься до технічної специфікації Замовник був змушений згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію учасника. 4) Додатково інформує, що за результатами повторного розгляду кошторисної частини тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ", виявлено додаткові помилки в технічній частині учасника,які не були враховані під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме: У «Пiдсумковій вiдомості ресурсiв» учасник вказав кількість матеріалів яке відрізняється від кількості матеріалів передбачених технічним завданням, а саме: Найменування Вимога ТЗ Вказано учасником в підсумковій відомості 49 +С111-1848 Болти будівельні з гайками та шайбами 0,0340962 0,03409616 50 +С111-98 Болти із шестигранною головкою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм 0,0049488 0,00494878 57 +С142-10-2 Вода 0,76386 0,763886 65 +С112-61 Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт 0,0212544 0,021254 68 +С111-818-1 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення світлий, діаметр 4,0 мм 0,0013219 0,001322 127 +С1113-156 Розчинник, марка Р-4 0,0002657 0,00026574 150 +С111-179 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 0,0004429 0,0000443 151 +С111-1019 Швелери N 40 з гарячекатаного прокату із сталі вуглецевої звичайної якості, марка Ст0 0,0085923 0,00859234 У відповідь на Запит інформуємо що в результаті виявлених невідповідностей у складі тендерної пропозиції, зокрема недотримання вимог до формату подання кошторисної документації яке відноситься до технічної специфікації предмета закупівлі (підпункт 2 пункту 44 Особливостей), уповноваженою особою замовника прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ".
Рішеня
06.06.2025 15:32
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит щодо надання пояснень викладено у прикріпленому файлі
Рішеня
17.06.2025 13:27
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь 2
Шановні представники Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області! КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «СОЛОТВИНО» (далі – Замовник) у повній мірі усвідомлює важливість дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. При розгляді тендерних пропозицій Уповноваженою особою здійснюється перевірка на відповідність усім умовам, визначеним у тендерній документації. Однак, з огляду на обсяг та специфіку кошторисної документації, Уповноваженою особою була допущена помилка при первинному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі – ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП») та прийнятті рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі. Завдяки Вашому запиту та початку моніторингу закупівлі, з метою недопущення порушень у сфері закупівель та до підписання договору, Уповноваженою особою Замовника було додатково залучено кваліфікованого кошторисника. Під час ретельної перевірки кошторисної та іншої технічної документації, поданої в тендерній пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП», були виявлені наступні неточності та невідповідності вимогам тендерної документації, які Ви зазначили у своєму запиті, а саме: - невідповідність розрахунку договірної ціни технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема: відсутність значної кількості матеріалів у "Підсумковій відомості ресурсів" (файл: «підсумкова відомість ресурсів.pdf») порівняно з "Відомістю ресурсів до Технічного завдання", а також розбіжності у кількості деяких матеріалів (наприклад, Електроди, діаметр 4 мм, марка Э42, позиція № 73); - невідповідність документів, що підтверджують якість обладнання: наданий сертифікат відповідності на акумуляторні модулі не підтверджує якість саме тієї моделі акумуляторного модуля (Deye BOS-GM 5.1Kwh 100Ah), яка запропонована Учасником та відповідає Технічному завданню; - неповний пакет кошторисної документації: відсутність розрахунку заробітної плати («Розрахунок №1») у складі кошторисної документації. - невідповідність документів, що підтверджують кваліфікацію працівників: розбіжності у зазначених посадах працівників у наказах про прийняття на роботу та довідці за формою № 1, а також неповне надання посвідчень про кваліфікацію одного з працівників (Бурса В.В.). Щодо запитання стосовно ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та протокольного рішення, Уповноважена особа Замовника визнає, що під час первинного розгляду пропозиції даного учасника також були допущені помилки у відображенні повного обґрунтування причин відхилення. Проте, навіть за результатами додаткової перевірки залученим кошторисником та повторного аналізу технічної документації, підтверджуємо, що пропозиція ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» об’єктивно не відповідала вимогам тендерної документації, таким чином, її відхилення було обґрунтованим, незважаючи на недостатнє відображення аргументації у системі. Уповноважена особа Замовника повністю усвідомлює виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП». На основі висновків, отриманих від залученого кошторисника та Вашого запиту, ми підтверджуємо, що пропозиція ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абзацу першого пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель. Замовник підтверджує, що буде прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП». У разі, якщо виявлені порушення у сфері публічних закупівель зроблять неможливим подальше коректне завершення процедури закупівлі, Уповноважена особа Замовника, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель, готова прийняти рішення про відміну відкритих торгів. Ми запевняємо, що Уповноважена особа Замовника виконає будь-яке рішення Держаудитслужби та зробить усе можливе для уникнення порушень у майбутньому. З метою підвищення кваліфікації та запобігання подібним помилкам у майбутньому, Уповноважена особа зобов'язується пройти спеціалізовані курси з підвищення кваліфікації із кошторисної документації та закупівельного процесу.
Рішеня
17.06.2025 15:40
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 578 901 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО"
Контактний телефон:
+380969963972
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 578 901 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО"
Контактний телефон:
+380969963972
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності