Показати схожі тендери

Закупівля ЦЗВ-25Т_117_ВО: Підшипники буксові (44440000-6 Вальниці) від Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-012909-a
Id Tender 1115d534574f42ecb77b50545e592746
План UA-P-2025-05-01-015593-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 01.05.2025 16:56
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
73 723 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
368 615 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 16:55 до 20.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 16:55
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 16:55
до 17.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:23
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 15:21
до 25.06.2025 00:00
Період уточнень
з 01.05.2025 16:55 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 16:55 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:23
Основні параметри
ЦЗВ-25Т_117_ВО: Підшипники буксові (44440000-6 Вальниці)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
73 723 000 грн.
Лот 1
Назва предмета закупівлі
Лот 1
Очікувана вартість
73 723 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
368615,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:54
Закінчення аукціону
21.05.2025 12:23
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 671 (штуки)
Підшипник буксовий 30-232726Е2М (36-232726Е2М)
Опис предмета закупівлі
Підшипник буксовий 30-232726Е2М (36-232726Е2М)
Код ДК 021:2015
44442000-0 - Роликові вальниці
Кількість
5 671
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 671 (штуки)
Підшипник буксовий 30-42726Е2М (36-42726Е2М)
Опис предмета закупівлі
Підшипник буксовий 30-42726Е2М (36-42726Е2М)
Код ДК 021:2015
44442000-0 - Роликові вальниці
Кількість
5 671
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД"
Пропозиція:
45 254 580 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТД ІРБІС"
Пропозиція:
73 723 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОСТАЧ 2020"
Пропозиція:
45 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 09:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
01.05.2025 16:55
Проект договору
Скасування
29.07.2025 00:00
01.05.2025 було оголошено закупівлю «ЦЗВ-25Т_117_ВО: Підшипники буксові (44440000-6 Вальниці)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-01-012909-a). В подальшому, під час проведення закупівлі, було встановлено, що наразі діє алгоритм надання умовних номерів, який змінився після оголошення вказаного тендеру та який не передбачає надання умовного номеру для підшипників буксових. Враховуючи те, що виявлення зазначеної невідповідності відбулось на етапі оцінки тендерних пропозицій, у Замовника відсутня технічна можливість привести тендерну документацію у відповідність до діючого алгоритму, а отже закупівля має бути відмінена через неможливість усунення порушень Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) (в редакції що діяли на момент оголошення процедури закупівлі) передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до абзацу 7 пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШЕНО: 1. Відмінити процедуру закупівлі «ЦЗВ-25Т_117_ВО: Підшипники буксові (44440000-6 Вальниці)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
18.07.2025 16:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Селедцова
Електронна пошта
Телефон
380444650811
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1
Період вимог/скарг з 17.06.2025 15:21 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 12:23 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Учасником не зазначаено умовний номер виробника в колонці 6 цінової пропозиції. 2. Відповідно до п.1 та п.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр. У випадку, якщо такий договір виконаний частково, учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), який було надано учасником у пропозиції. 16.06.2025 Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно яких Учасник мав надати: - належним чином оформлений документ, що вимагається пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації, у відповідності до вимог Інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції Додатку 4 до тендерної документації. - належним чином оформлений документ(и) що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), що вимагається пунктом 2 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник не усунув дані невідповідності, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі). Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
17.06.2025 15:21
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
23.05.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 12:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:40
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: «ЦЗВ-25Т_117_ВО: Підшипники буксові (44440000-6 Вальниці)» за оголошенням № UA-2025-05-01-012909-a в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОСТАЧ 2020" (надалі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Учасником не зазначаено умовний номер виробника в колонці 6 цінової пропозиції. 1.2 Відповідно до п.1 та п.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр. У випадку, якщо такий договір виконаний частково, учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), який було надано учасником у пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації, Додаток 4 до тендерної документації. 2.2. Пункт 2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати належним чином оформлений документ, що вимагається пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації, у відповідності до вимог Інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції Додатку 4 до тендерної документації. 3.2. Учасник повинен надати належним чином оформлений документ(и) що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), що вимагається пунктом 2 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
16.06.2025 10:06
Надати до
17.06.2025 10:06
Період вимог/скарг з 19.06.2025 14:42 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 15:21 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
17 червня 2025 тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" (далі – Учасник) процедури закупівлі була визначена як така, що містить аномально низьку ціну. Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 37 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції у строк до 19 червня 2025 00:00. Враховуючи вищевикладене, Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. Відповідно до абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Документи кваліфікації
19.06.2025 14:42
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.06.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
17.06.2025 15:21
Надати до
19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 14:42 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації.
Документи кваліфікації
20.06.2025 13:00
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 14:42
Витяг з ЄДР
19.06.2025 14:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації.
Дата продовження строку розгляду
20.06.2025 13:00
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
73 723 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650811
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
73 723 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650811
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності