Показати схожі тендери

Закупівля Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Лот 1 - послуги, пов'язані з виробництвом сої (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), Лот 2 - послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)) від КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-011792-a
Id Tender f06ec144ac634203a2644a9f4c418959
План UA-P-2025-05-01-013984-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.05.2025 17:56
Остання зміна 02.06.2025 08:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 965 338.91 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 008.88 грн. (0,81 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 17:55 до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 17:55
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 17:55
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 00:00
до 13.05.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 16:54
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 16:54
до 02.06.2025 08:20
Період уточнень
з 01.05.2025 17:55 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 17:55 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 00:00 до 13.05.2025 16:54
Період кваліфікації
з 09.05.2025 00:00 до 13.05.2025 16:54
Основні параметри
Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Лот 1 - послуги, пов'язані з виробництвом сої (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), Лот 2 - послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку (77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 444 грн.
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Назва предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Очікувана вартість
1 200 444 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24008,88
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37342, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с.Березова Лука, с.Ручки
Дата постачання по
30.10.2025 16:13
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів в період з 01 листопада до 31 грудня 2025 року
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФГ "Юхименко Агро"
Пропозиція:
1 200 444 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 764 894.91 грн.
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Назва предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Очікувана вартість
1 764 894.91 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35297,88
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37334, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, Середняківський старостинський округ
Дата постачання по
30.10.2025 16:13
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів в період з 01 листопада до 31 грудня 2025 року
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФГ "Юхименко Агро"
Пропозиція:
1 764 894.91 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 17:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нестеренко Валентина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380667285024
Замовник
ЄДРПОУ
44474765
Повна назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Поштовий індекс
37333
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с Петрівка-Роменська Миргородського району
Адреса
вул Соборна будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 послуги, пов'язані з виробництвом сої
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:54 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 00:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:54
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:53
Повідомлення про рішення
13.05.2025 16:51
Пропозиція, що перемогла
09.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Лот № 2 послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:54 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 00:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:54
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:54
Повідомлення про рішення
13.05.2025 16:52
-
09.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-01-011792-a-b1
Підписаний і діє
Номер
06/05-Т
1 200 444 грн.
1 000 370 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Номенклатура
послуги, пов'язані з виробництвом сої
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 200 444
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Повна назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44474765

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФГ "Юхименко Агро"
Повна назва
ФГ "Юхименко Агро"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39768074

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 08:17
Повідомлення про договір
02.06.2025 08:11
-
UA-2025-05-01-011792-a-c2
Підписаний і діє
Номер
05/05-Т
1 764 894.91 грн.
1 470 745.76 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Номенклатура
послуги, пов'язані з виробництвом ріпаку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 764 894.91
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Повна назва
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44474765

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФГ "Юхименко Агро"
Повна назва
ФГ "Юхименко Агро"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39768074

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 08:20
Повідомлення про договір
02.06.2025 08:14
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000069
Дата створення проекту
19.05.2025 16:34
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:35
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 17:13
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 25. UA-2025-05-01-011792-a, 01.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради (далі ? замовник) UA-P-2025-05-01-013984-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.05.2025 № 23; тендерну пропозицію учасника ФГ "Юхименко Агро"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 13.05.2025 № 27. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей. Відповідно пункту 3 розділу 3 тендерної документації замовника, а саме «…учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 6 тендерної документації...». При цьому, відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником ФГ "Юхименко Агро" в складі тендерної пропозиції надано документ на фірмовому бланку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який не містить коментарів до кожного пункту, що пропонуються учасником та зазначено наступне: пункт 4 Таблиці «Калькуляція розрахунку вартості послуги за лотом №1 послуги, пов’язані з виробництвом сої» (далі таблиця) - посів насіння Хайстар, насіння Хардін з внесенням добрив Сульфоамофос 20:20 - 100 кг/га або аналог; пункт 6 таблиці - Обприскування - Кампус 2 л/га, Фіксаж 400 гр/га, Еквінокс 100 гр/га або аналог: пункт 8 таблиці - Обприскування - Глайдер 0,06 л/га, Грінфорт 3л/га або аналог; пункт 4 Таблиці «Калькуляція розрахунку вартості послуги за лотом №2 послуги, пов’язані з виробництвом ріпаку» (далі таблиця) - Посів Насіння ріпаку ярого Цебра КЛ з внесенням добрив Сульфоамофос 20:20 - 100 кг/га або аналог; пункт 6 таблиці - Обприскування - Імамекс 40 SL 1л/га, Октан Турбо 200 гр/га або аналог; пункт 7 - Обприскування - Ікарус Турбо 430 400 гр/га, Грінфорт АС 800 гр/га, Глайдер 60 гр/га або аналог; пункт 8 - Обприскування - Віарес, Інсектицид 600 гр/га, Грінфорт АС 800 гр/га, Смартгроу (SmartGrow) Borum добриво 1,1 л або аналог. Так учасником ФГ "Юхименко Агро" не підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документаці, зокрема технічнічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі. Підпунктом 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації, встановлена вимога в частині надання: копії щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору; а у підпункті 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 6 зазначено: «Для якісного та своєчасного надання послуг Виконавець повинен мати достатню кількість техніки та спец обладнання, достатню кількість персоналу відповідної кваліфікації», однак в тендерній пропозиції учасника ФГ "Юхименко Агро" відсутня вищезазначена інформація. Нормою абзацу 1 пункту 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ФГ "Юхименко Агро". З метою підтвердження або спростування встановленого порушеня, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 та 21.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Однак, замовником станом на дату завершення моніторингу відповідь не надана, як це передбачено абзацом 1 частини 5 статті 8 Закону. Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону в частині ненадання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. В ході моніторингу органом державного фінансового контролю 20.05.2025 та 21.05.2025 в електронній системі закупівель було надано запити. Однак, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником на порушення абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону не надано відповіді на запити органу державного фінансового контролю від 20.05.2025 та 21.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, Особливості - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 17:13
Документи висновку
28.05.2025 17:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно пункту 3 розділу 3 тендерної документації замовника, а саме «…учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 6 тендерної документації...», натомість умовами тендерної документації не вимагалось надання документа на фірмовому бланку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який повинен містить коментарів до кожного пункту. Тому зауваження в цій частині у висновку не є аргументованими та такими що відповідають встановленим замовником вимог.
Дата публікації
29.05.2025 15:22
Документи інформації про усунення порушення
29.05.2025 15:23
-
29.05.2025 15:26
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.06.2025 09:23
Інформація про результати по порушеннях
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 965 338,91 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-01-011792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 18:25
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 18:26
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 965 338,91 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-01-011792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФГ "Юхименко Агро" на відповідність тендерній документації в частині відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, установленим в Таблиці 2 та Таблиці 3 Додатку 6 до тендерної документації, зокрема, «внесення добрив Сульфоамофос (або евівалент) 20:20 – 70 кг/га, в той час у складі тендерної пропозиції учасником зазначено: з внесенням добрив Сульфоамофос 20:20 – 100 кг/га або аналог (файл «Пропозиція.rar»)»? - Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФГ "Юхименко Агро" на відповідність вимогам тендерної документації в частині відповідності вимог пункту 3 розділу 3 тендерної документації замовника, а саме «…учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 6 тендерної документації...»? Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником ФГ "Юхименко Агро" в складі тендерної пропозиції надано документ на фірмовому бланку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який не містить коментарів до кожного пункту, що пропонуються учасником та зазначено наступне: пункт 4 Таблиці «Калькуляція розрахунку вартості послуги за лотом №1 послуги, пов’язані з виробництвом сої» (далі таблиця) - посів насіння Хайстар, насіння Хардін з внесенням добрив Сульфоамофос 20:20 - 100 кг/га або аналог; пункт 6 таблиці - Обприскування - Кампус 2 л/га, Фіксаж 400 гр/га, Еквінокс 100 гр/га або аналог: пункт 8 таблиці - Обприскування - Глайдер 0,06 л/га, Грінфорт 3л/га або аналог; пункт 4 Таблиці «Калькуляція розрахунку вартості послуги за лотом №2 послуги, пов’язані з виробництвом ріпаку» (далі таблиця) - Посів Насіння ріпаку ярого Цебра КЛ з внесенням добрив Сульфоамофос 20:20 - 100 кг/га або аналог; пункт 6 таблиці - Обприскування - Імамекс 40 SL 1л/га, Октан Турбо 200 гр/га або аналог; пункт 7 - Обприскування - Ікарус Турбо 430 400 гр/га, Грінфорт АС 800 гр/га, Глайдер 60 гр/га або аналог; пункт 8 - Обприскування - Віарес, Інсектицид 600 гр/га, Грінфорт АС 800 гр/га, Смартгроу (SmartGrow) Borum добриво 1,1 л або аналог. Так учасником ФГ "Юхименко Агро" не підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документаці, зокрема технічнічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі. - Підпунктом 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації, встановлена вимога в частині надання: копії щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору; а у підпункті 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 6 зазначено: «Для якісного та своєчасного надання послуг Виконавець повинен мати достатню кількість техніки та спец обладнання, достатню кількість персоналу відповідної кваліфікації» однак в тендерній пропозиції учасника ФГ "Юхименко Агро" відсутня вищезазначена інформація. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФГ "Юхименко Агро" на відповідність та інформації тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.05.2025 16:42
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 16:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 965 338.91 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Контактний телефон:
+380667285024
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 965 338.91 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
КП "Петрівка-Агро" Петрівсько-Роменської сільської ради
Контактний телефон:
+380667285024
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності