Показати схожі тендери

Закупівля Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна") від Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-007567-a
Id Tender e03980de63e944d183c602d899df2fb0
План UA-P-2025-03-10-002721-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.05.2025 13:57
Остання зміна 17.06.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
39 724 577.14 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
198 622.89 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 13:56 до 23.05.2025 15:14
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 13:56
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 13:56
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:32
до 05.06.2025 13:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 14:36
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 13:46
до 17.06.2025 12:06
Період уточнень
з 01.05.2025 13:56 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 13:56 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:32 до 05.06.2025 13:46
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:32 до 05.06.2025 13:46
Основні параметри
Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна")
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
39 724 577.14 грн.
Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Назва предмета закупівлі
Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Очікувана вартість
39 724 577.14 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
198622,89
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
198 623
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 15:03
Закінчення аукціону
26.05.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80086, Україна, Львівська область, прилісок Копані с. Сілець, Климова - Легенди, 40
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Замовник сплачує Підряднику ціну цього Договору шляхом проміжних платежів за виконані Роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після посвідчення підписами та печатками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних за цим Договором будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) та по мірі надходження відповідних бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ"
Пропозиція:
26 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ"
Пропозиція:
29 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Пропозиція:
37 799 009.64 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 14:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.05.2025 13:56
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Яковлєв
Електронна пошта
Телефон
+0443931790
Замовник
ЄДРПОУ
39244468
Повна назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Поштовий індекс
03142
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
пров. Приладний, 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Період вимог/скарг з 29.05.2025 14:36 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:32 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 14:36
Повідомлення про рішення
26.05.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Замовником встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій), необхідній для виконання робіт. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав відомості, щодо робітників робочих спеціальностей, їх кваліфікації. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити інформацію, щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно із підпунктом 2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний Позиційний список на «Роботи з фізичної ліквідації будівель та споруд згідно з проєктом ліквідації згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна», викладений в додатку № 1.1 до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасником не наданий підписаний Позиційний список на «Роботи з фізичної ліквідації будівель та споруд згідно з проєктом ліквідації згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна». Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити підписаний Позиційний список на «Роботи з фізичної ліквідації будівель та споруд згідно з проєктом ліквідації згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна», викладений в додатку № 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник, відносно працівників інженерних професій, повинен надати копії кваліфікаційних сертифікатів/посвідчень працівників на право виконання робіт, передбачених тендерною документацією, виданих уповноваженим органом. Учасником не надані копії кваліфікаційних сертифікатів/посвідчень працівників інженерних професій на право виконання робіт, передбачених тендерною документацією, виданих уповноваженим органом. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити копії кваліфікаційних сертифікатів/посвідчень працівників інженерних професій на право виконання робіт, передбачених тендерною документацією, виданих уповноваженим органом. 4. Відповідно до абзацу першого пункту 4 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів (в т.ч. паливно-мастильних матеріалів), що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні виконання робіт. Аналіз цін на матеріальні ресурси (в т.ч. паливно-мастильні матеріали) в регіоні виконання робіт додається до тендерної пропозиції учасника та підтверджується документально (комерційні пропозиції, рахунки, прайси тощо). Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів (в т.ч. паливно-мастильних матеріалів), що склалася на дату оформлення ціни пропозиції, та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні виконання робіт, та підтвердити його документально (комерційні пропозиції, рахунки, прайси тощо). 5. Відповідно до абзацу другого пункту 4 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації ціна матеріальних ресурсів (в т.ч. паливно-мастильних матеріалів), застосована при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), оформляється протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси, який є додатком до договору. Учасником не наданий протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити протокол узгодження цін на матеріальні ресурси. 6. Відповідно до пункту 2 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахунок адміністративних витрат. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок адміністративних витрат. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок адміністративних витрат. 7. Відповідно до пункту 3 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок загальновиробничих витрат. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок загальновиробничих витрат. 8. Відповідно до пункту 5 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат та документи на підтвердження вартості (калькуляції, розрахунки) У складі тендерної пропозиції учасника відсутня вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат та документи на підтвердження вартості (калькуляції, розрахунки). Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат та документи на підтвердження вартості (калькуляції, розрахунки). 9. Відповідно до пункту 6 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахунок на перевезення будівельних матеріалів, ґрунту, сміття. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок на перевезення будівельних матеріалів, ґрунту, сміття. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок на перевезення будівельних матеріалів, ґрунту, сміття. 10. Відповідно до пункту 7 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати.
Створено
28.05.2025 13:29
Надати до
29.05.2025 13:29
Період вимог/скарг з 04.06.2025 12:10 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 14:36 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.06.2025 12:10
Повідомлення про рішення
29.05.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі ціни пропозиції повинен надати розрахунок адміністративних витрат. Учасником не наданий розрахунок адміністративних витрат. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок адміністративних витрат. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі ціни пропозиції повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат. Учасником не наданий розрахунок загальновиробничих витрат. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок загальновиробничих витрат. 3. Відповідно до пункту 4 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі ціни пропозиції повинен надати цінові комерційні пропозиції на матеріальні ресурси, в т.ч. на паливо - мастильні матеріали, та надати аналіз цін на матеріальні ресурси. Учасником не надав цінові комерційні пропозиції на матеріальні ресурси, в т.ч. на паливо - мастильні матеріали та не надав аналіз цін на матеріальні ресурси. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити цінові комерційні пропозиції на матеріальні ресурси, в т.ч. на паливо - мастильні матеріали, та надати аналіз цін на матеріальні ресурси. 4. У порушення пункту 5 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації складі тендерної пропозиції учасника поточна ціна машино-годин експлуатації орендованих будівельних машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів ДЦ не відповідає цінам у довідці аналізу цін послуг з оренди будівельних машин і механізмів. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити приведені у відповідність розрахунок поточних цін машино-годин експлуатації орендованих будівельних машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів договірної ціни з цінами у довідці аналізу цін послуг з оренди будівельних машин і механізмів. 5. У порушення пункту 6 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації складі тендерної пропозиції учасника не наданий аналіз ринку послуг оренди транспортних засобів в регіоні виконання робіт на перевезення будівельних матеріалів, ґрунту, сміття. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити аналіз ринку послуг оренди транспортних засобів в регіоні виконання робіт на перевезення будівельних матеріалів, ґрунту, сміття. 6. У порушення пункту 6 Додатку 1.2 Додатку 1 до тендерної документації складі тендерної пропозиції учасника не наданий розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті.
Створено
02.06.2025 11:35
Надати до
03.06.2025 11:35
Період вимог/скарг з 05.06.2025 13:46 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 12:10 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 13:46
Довідка НАЗК
05.06.2025 13:46
Повідомлення про рішення
04.06.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-01-007567-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6/ОР-25
37 799 009.64 грн.
31 499 174.7 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Номенклатура
Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Повна назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39244468

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22404614

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA853252680000026007146173001
ПІБ підписанта
Колтакова Ганна Петрівна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380677998705
Електронна пошта
Документи договору
17.06.2025 12:06
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
17.06.2025 12:05
Додатки до договору
Додатки до договору
17.06.2025 12:05
Додатки до договору
17.06.2025 12:04
Додатки до договору
17.06.2025 12:04
Додатки до договору
Додатки до договору
17.06.2025 12:04
Додатки до договору
Додатки до договору
17.06.2025 12:04
Додатки до договору
17.06.2025 12:04
Додатки до договору
17.06.2025 12:04
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000038
Дата створення проекту
13.06.2025 15:38
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:55
Дата публікації висновку про результати
02.07.2025 17:26
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2025-05-01-007567-a 01.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25 квітня 2025 року № 25/04/2025-Лкв/Зар-ЗТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до 29 травня 2025 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» (далі – ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до 03 червня 2025 року, тендерну пропозицію приватного підприємця «СУЗІР'Я» (далі – ПП «СУЗІР'Я»), повідомлення про намір укласти договір від 05 червня 2025 року, договір підряду та виконання робіт від 16 червня 2025 року № 6/ОР-25 на суму 37 799 009,64 гривень з ПДВ (далі - Договір), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 23 та 26 червня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ ДОНІНДУСТРІЯ», ТОВ «МАКОН ТРАНС ЕКСКАВАЦІЯ» та ПП «СУЗІР'Я», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.07.2025 00:00
Дата публікації
02.07.2025 17:26
Документи висновку
02.07.2025 17:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна")» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-007567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2025 10:13
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 10:20
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-007567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»). 2. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ПП «СУЗІР'Я» вимог пунктів 2,3,4,5,6 та 7 Додатку 1.2 до Додатка 1 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.06.2025 13:41
Орган перевірки
27.06.2025 00:00
Документи повідомлення
23.06.2025 13:42
-
Відповідь
Пояснення Замовника (ДП "ОК "Укрвуглереструктуризація") на запит №1
Ліквідація ш. «Зарічна» проводиться відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №696-р «Про ліквідацію деяких збиткових вугледобувних підприємств» (Розпорядження додається). Наказом Міністерства енергетики України від 19.07.2024 №265 затверджений Проєкт ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» загальною кошторисною вартістю 197 025 336,0 грн. з ПДВ (Наказ додається). Розробка проєкту ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» була виконана Державним підприємством «Державний науково - дослідний, проектно - конструкторський і проектний інститут вугільної промисловості «Укрндіпроект». Експертний звіт щодо проекту був виконаний ДП «Західний ЕТЦ» за №17.950.24 18.04.2024 (Звіт додається) Наказом Міністерства енергетики України від 05.08.2024 №284 Державне підприємство «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» було призначене замовником і виконавцем робіт та заходів, передбачених Проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» (Наказ додається). Проєкт ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» складається з восьми книг. Зокрема, Книга 6 «Зведення витрат та зведені кошторисні розрахунки вартості ліквідації» містить розрахунки вартості робіт з ліквідації шахти (Книга 6 додається). Переліком робіт (послуг) і витрат за проектамі ліквідації вугледобувних підприємств та їх відокремлених підрозділів, що фінансуються у 2025 році за бюджетною програмою «Заходи з ліквідації неперспективних вугледобувних підприємств», затвердженого Міністерством енергетики України 03.02.2025 року, вартість робіт (послуг) і витрат за кошторисами до проекту, що підлягають виконанню (наданню) у 2025 році і обсяг їх бюджетного фінансування, витрати по ш. «Зарічна» за напрямком «Фізична ліквідація» склали 40 000,0 тис. грн. (Перелік додається). Виходячи з розміру бюджетних призначень 2025 року на ліквідацію ш. «Зарічна», керуючись: - Стандартом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту» (СОУ 10.1.05400632.1:2004, у редакції згідно наказу від 16.12.2024 року №648); - Проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна», для проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна») ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» розрахувало орієнтовну вартість робіт з фізичної ліквідації ДП «Шахта «Зарічна», які мають бути виконані у 2025 роцi, на суму 39 724 577,14 грн. 2. На сторінці власного веб-сайту https://www.uvr.org.ua/publichni-zakupivli/ ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі
Рішеня
23.06.2025 14:27
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит №2
1. ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» 17.06.2025 розмістило в електронній системі закупівель, через авторизований майданчик zakupivli.pro на сторінці https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/24314259 у форматі pdf: - Договір №6/ОР-25 від 16.06.2025 з ПП «Сузір’я» на виконання робіт з фізичної ліквідації будівель і споруд згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» на 18 арк.; - Додаток 1 «Позиційний список» - на 2 арк.; - Додаток 2 «Договірна ціна» - на 13 арк.; - Додаток 2.1 «Об’єктний кошторис №2-3»: - додатками з №2.1.1 по №2.1.5.2 на 41 арк.; - додатками з №2.1.6 по 2.1.13.2 на 53 арк.; - Додаток 2.2 «Об’єктний кошторис №2-4» з додатками з №2.2.1 по №2.2.2.2 на 15 арк.; - Додаток 2.3 «Об’єктний кошторис №2-4» з додатками з №2.3.2 по №2.3.4.1 на 21 арк.; - Додатки з №2.4.1.2 по №2.4.7.2 на 53 арк.; - Додатки з №2.4.9 по №2.4.17.2 на 62 арк.; - Додатки з №2.4.18 по 2.4.25.2 на 55 арк.; - Додатки з №2.4.26 по №2.4.29.2 на 35 арк.; - Додатки з №2.4.30 по 2.4.34.2 на 48 арк.; - Додаток №2.5 «Об’єктний кошторис №5-2» з додатками з №2.5.1 по 2.5.1.2 на 7 арк.; - Додаток №3 «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси» на 1 арк.; - Додаток №4 «Календарний графік» на 15 арк.; - Додаток №4а «Графік фінансування» на 1 арк. 2. На виконання учасником вимог пунктів 2,3,4,5,6 та 7 Додатку 1.2 до Додатка 1 до тендерної документації ПП «СУЗІР'Я» у складі своєї тендерної документації: за пунктом 2 - «У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період…..» Учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунок адміністративних витрат (файл «Технічна частина rar» - папка «Технічна частина» - папка «Розрахунки частина 1» - файл у форматі Excel «82_[22_05_2025 18.41.29] Дод№2_ДЦ з розрахунками» - вкладення у файлі «3ВВ_АВ_Таб»: Таблиця 3 Фактичний показник по підприємству вищий ніж у п.3 Додатку Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт, тому учасник прийняв показник 3,54 грн/люд.год. За пунктом 3 - «У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (не менше ніж 12 місяців**)……» Учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунок загальновиробничих витрат (файл «Технічна частина rar» - папка «Технічна частина» - папка «Розрахунки частина 1» - файл у форматі Excel «82_[22_05_2025 18.41.29] Дод№2_ДЦ з розрахунками» - вкладення у файлі «3ВВ_АВ_Таб»: Таблиця 1, Таблиця 2 Фактичні показники по підприємству вищі ніж у п.4 Загальні вимоги до розрахунку вартості робіт , тому учасник прийняв показники усередненого коефіцієнта переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, що передбачені в прямих витратах, до трудовитрат працівників,заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах (І блок ЗВВ) прийнятий 0,13; усереднений показник для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат (ІІІ блок ЗВВ) 6,03 грн/люд.год. За пунктом 4 - «Поточні ціни на матеріальні ресурси (в т.ч. паливно-мастильні матеріали) приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі аналізу цін …» Учасник у складі тендерної пропозиції надав папку «матеріали.rar», яка містить наступні документи, які підтверджують виконання ПП «СУЗІР’Я» вимог пункту 4 Додатку 1.2 до Додатка 1 до тендерної документації: - Аналіз вартості матеріалів (файл «Аналіз вартості матеріалів»); - Комерційні пропозиції щодо вартості матеріалів (файл «Комерційні пропозиції») - Довідку №703 від 22.05.2025 про вартість пального для розрахунку договірної ціни (файл «Довідка про вартість пального»); - Довідку про регіональні ціни на пальне у Львівській області (файл «Міфін ціни на пальне») - Ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години («Паливо мастильні»). Учасник у складі тендерної пропозиції надав також протокол узгодження цін на матеріальні ресурси (файл «Технічна частина rar» - папка «Технічна частина» - папка «Розрахунки частина 1» - файл у форматі Excel «84_[22_05_2025 18.41.29] Дод№3 Протокол узгодження цін. За пунктом 5 - «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва…..» Учасник у складі тендерної пропозиції надав папку «МТБ.rar», яка містить наступні документи, які підтверджують виконання ПП «СУЗІР’Я» вимог пункту 5 Додатку 1.2 до Додатка 1 до тендерної документації: - У папці «договора МТБ»: Договір (бульдозер); Договір Енергія; Договір Капіталпромбуд; Договір над.послуг (автокран); Договір над.послуг (відбійні молотки); Договір надання послуг (компресори); Договір суборенди DAF. - У папці «пропозиції і калькуляції МТБ»: Комерційна пропозиція Трансчербуд; наказ і калькуляції щодо вартості 1 маш.год. власної будівельної техніки; Пропозиція від ФОП Збишко Д.Я.; Пропозиція від ФОП Шихардін В.Я.; Пропозиція Енергія; Пропозиція Капіталпромбуд; Пропозиція ФОП Пилипчук П.П.; Пропозиція ФОП Пилипчук П.П.0001; Цінова пропозиція КК; - Аналіз вартості механізмів. За пунктом 6 – «Величина транспортних витрат в складі ціни на перевезення будівельних матеріалів, ґрунту, сміття та іншого виду вантажів визначається у вартості робіт з урахуванням положення 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва. …..» Учасник у складі тендерної пропозиції надав папку «МТБ.rar», яка містить наступні документи, які підтверджують виконання ПП «СУЗІР’Я» вимог пункту 6 Додатку 1.2 до Додатка 1 до тендерної документації: - У папці «договора МТБ»: Договір Федюк перевезення; - У папці «пропозиції і калькуляції МТБ»: Пропозиція Федюк А.А.; Пропозиція ФОП Пилипчук П.П.(3); - Аналіз вартості перевезення. За пунктом 7 – «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників -будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів……» Учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначені вартості будівництва , на підставі даних організації ПП «Сузір’я» (файл «Технічна частина rar» - папка «Технічна частина» - папка «Розрахунки частина 1» - файл у форматі Excel «82_[22_05_2025 18.41.29] Дод№2_ДЦ з розрахунками» - вкладення у файлі «Розрах. Заробітної плати»)
Рішеня
26.06.2025 16:44
Замовник
Документи повідомлення
26.06.2025 16:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
39 724 577.14 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 15:14
Замовник:
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Контактний телефон:
+0443931790
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
39 724 577.14 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 15:14
Замовник:
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Контактний телефон:
+0443931790
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності