Показати схожі тендери

Закупівля страхові послуги (послуги медичного страхування працівників) від ТОВ ВЕЗ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-007556-a
Id Tender 5f2a0379bb9a4bb1b357f7d5f309ac19
План UA-P-2025-05-01-009367-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.05.2025 13:59
Остання зміна 13.06.2025 15:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
406 136 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 061.36 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 13:59 до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 13:59
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 13:59
до 06.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.05.2025 13:47
-
Період уточнень
з 01.05.2025 13:59 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 13:59 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 13:47
Основні параметри
страхові послуги (послуги медичного страхування працівників)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
406 136 грн.
страхові послуги (послуги медичного страхування працівників)
Назва предмета закупівлі
страхові послуги (послуги медичного страхування працівників)
Очікувана вартість
406 136 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4061,36
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 13:18
Закінчення аукціону
09.05.2025 13:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
страхові послуги (послуги медичного страхування працівників)
Код ДК 021:2015
66510000-8 - Страхові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43026, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Вул. Яремчука Назарія, 11-а
Дата постачання по
31.05.2026 14:01
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
Пропозиція:
271 947 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНГО"
Пропозиція:
345 650 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА"
Пропозиція:
271 948 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
16.05.2025 16:03
Відповідно до положень пункту 22 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон №922-VIII) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 2 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі- Порядок №1082). Пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом № 922-VIII, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, пункт 14 Порядку № 1082 містить імперативну вимогу, відповідно до якої під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення в окремих електронних полях зазначається, зокрема, інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Верховний Суд в постанові від 16.08.2023 у справі № 640/26943/20 дійшов висновку, що при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначається така інформація: 1) узагальнена назва закупівлі; 2) код предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника за показником четвертої цифри підтягується в оголошення автоматично (з річного плану); 3) конкретна назва предмета закупівлі; 4) ДК код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тому, для того щоб правильно визначити предмет закупівлі і так само правильно оприлюднити всю необхідну інформацію, за висновками Верховного Суду у справі № 640/26943/20, необхідно керуватися Законом № 922-VIII, Порядком № 708 та Порядком № 1082. Станом на 15.05.2025 Замовником виявлено, що ним було порушено процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в окремих електронних полях не зазначено коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до відомостей електронної системи закупівель Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-05-01-007556-a в окремому рядку зазначено таку номенклатурну позицію: «страхові послуги (послуги медичного страхування працівників)». Проте не зазначено код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», замість цього визначено Замовником узагальнюючий код : ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги. Замовником всупереч абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено коду послуг, визначений з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиціїпредмета закупівлі. Верховний Суд у постанові від 05.03.2020 у справі № 640/10448/19 дійшов висновку, що код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Кодування передбачає використання від 2 до 9 цифр. Двозначні коди використовуються для позначення загальних категорій, восьмизначні коди стосуються конкретних товарів, робіт і послуг, дев`ята цифра є контрольним числом та служить для перевірки попередніх цифр. Ураховуючи чітке та імперативне визначення в законодавстві однозначного алгоритму дій замовника під час зазначення кодів товару предмету закупівлі, а також ураховуючи судову практику та практику моніторингів ДАСУ, є необхідність відмінити процедуру закупівлі на підставі ч.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
16.05.2025 16:05
Повідомлення про рішення
10.06.2025 14:31
Зважаючи на відмову працівників від надання згоди на страхування та від отримання страхових, а ткож з урахуванням того, що одним із принципів медичного страхування є добровільна участь у системі медичного страхування, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
10.06.2025 14:31
-
12.06.2025 15:54
Відповідно до службової записки заступника директора з фінансів працівники Товариства, для потреб яких проводилася процедура закупівлі, не підтвердили бажання отримувати послуги медичного страхування та відмовилися від надання згоди на страхування. Зважаючи на те, що одним із принципів медичного страхування є добровільна участь у системі медичного страхування, а тому працівники не можуть бути примушені до отримання відповідних послуг, у Товариства відпала потреба в укладенні договору медичного страхуваннями за результатами процедури закупівлі. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михальчук Катерина Валентинівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380501983460
Замовник
ЄДРПОУ
42159289
Назва
Повна назва
ТОВ ВЕЗ
Поштовий індекс
43026
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вул. Яремчука Назарія, 11-А
Кваліфікація
Лот № 1 страхові послуги (послуги медичного страхування працівників)
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 13:47 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
406 136 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
ТОВ ВЕЗ
Контактний телефон:
+380501983460
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
406 136 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
ТОВ ВЕЗ
Контактний телефон:
+380501983460
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності