Показати схожі тендери

Закупівля Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-006195-a
Id Tender 6754cf54c0434821aadf8acd26708060
План UA-P-2025-05-01-003366-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.05.2025 12:43
Остання зміна 30.05.2025 18:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 260 287.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
326 301.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 12:42 до 16.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 12:42
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 12:42
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 15:00
до 23.05.2025 17:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 17:58
до 29.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.05.2025 17:58
-
Період уточнень
з 01.05.2025 12:42 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 12:42 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 15:00 до 23.05.2025 17:58
Період кваліфікації
з 16.05.2025 15:00 до 23.05.2025 17:58
Основні параметри
Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Закупівля здійснюється на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. Реалізація даного проекту виконується в межах реалізації ініціативи Європейського Союзу відповідно до Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 року № 244-р. Зміст висвітленої інформації не обов'язково відображає позицію Європейського Союзу КПКВК 2311800 - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я Закупівля здійснюється відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2025 року № 312, з врахуванням Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 квітня 2025 року № 660 «Про затвердження Переліку проектів, які фінансуються у 2025 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я» Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
65 260 287.6 грн.
Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Назва предмета закупівлі
Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
65 260 287.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
326301,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
326 301.44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків
Код ДК 021:2015
45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником за надані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), у термін до 14 робочих днів після виконання і приймання передбачених цим Договором робіт. Проміжні платежі здійснюються на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, які готує Генеральний підрядник, підписує і передає Замовнику для перевірки. Замовник перевіряє реальність цих документів у частині фактично виконаних обсягів робіт, підписує та оформлює в установленому порядку. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
Пропозиція:
57 683 844.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
Королівство Бельгія, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондар Андрій Васильович
Електронна пошта
Телефон
380577050223
Замовник
ЄДРПОУ
02003563
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
61058
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 17:58 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 15:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі". Визначити Учасника переможцем Закупівлі
Документи кваліфікації
23.05.2025 17:58
Довідка НАЗК
23.05.2025 17:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 16:43
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Пунктом 36 Особливостей визначено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону України визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 9 статті 29 Закону України визначено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною Абазом першим пункту 36 Особливостей визначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення У зв’язку з значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного їх розгляду, щодо відповідності пропозиції вимогам тендерної документації та нормам Закону України, наявна аргументована потреба продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 16:43
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.1. Учасник в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.05.2025 року № 01-20/205 зазначив інформацію не за усіма пунктам Розділу «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів. 1.2. Учасником надана видаткова накладна № 5 від 22.06.2020 р. надана не в повному обсязі. 1.3. Відсутні документи що підтверджують право власності на «Вібратора для укладання бетону мережевого YATO 1200Вт, з булавою l=3м, О=35мм» сторінка з підписами сторін Додатку № 1 до Договору. 1.4. Учасником не надані документи - копія трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або копія наказу на прийняття на роботу (або копія витягу з нього) та/або копія трудової угоди, на: Яценко Ю.М., Помазан В.І.. Степаненко С.А., Талалаєнко О.М., Проніна С.В., Проніна В.В., Рудого М.О., Якименко О.А. 1.5. Учасником в складі пропозиції не надано документи про здобуття вищої освіти на виконавця робіт - Городкова С.М. 1.6. Учасником не надані на начальника відділу з охорони праці Саєнко О.М. посвідчення (посвідчень) про проходження навчання з питань охорони праці. 1.7. Учасником в складі пропозиції надані посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на ім’я виконавця робіт Снегур Д.В.: посвідчення № 937, посвідчення № 920, посвідчення № 928, посвідчення № 940, посвідчення № 964, без надання зворотньої сторони посвідчень. 1.8. Учасником в складі пропозиції не надані сканкопії з оригіналів або копій посвідчень та/або свідоцтв про проходження навчання, для: стропальників, зварників (або електрозварників, або електрогазозварників, або газозварників), електриків (або слюсарей-електриків, або електромонтерів, або електромонтажників), бетонярів, монтажників (або монтажників будівельників). 1.9. В складі пропозиції Учасника довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 14.05.2025 року, на за формою визначеною тендерною документацією. 1.10. В складі пропозиції Учасника надана довідка від банка від 12 травня 2025 року № 22750-83.7/2025, відповідно до якої банком зазначено, що на рахунку наявне покриття станом на 31 жовтня 2024 року. 1.11. В складі пропозиції Учасника надані документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, які неможливо прочитати. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. 2.1. Підпункт 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Абзац 2 підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Абзац 2 підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 1.2.2.1 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 1.2.2.2 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 1.2.2.5 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.7. Підпункт 1.2.2.6 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.8. Підпункт 1.2.2.7 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.9. Підпункт 1.3.1 пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.10. Пункт 3.12 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації 2.11. Пункт 6.1 розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації та абзац 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 3.1. Надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою Таблиці 1. В довідці зазначаються обладнання відповідно до Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів Учасника, також Учасник має зазначити інформацію про наявність власної та/або орендованої опалубки. 3.2. Надати видаткову накладну № 5 від 22.06.2020 р. в повному обсязі. 3.3. Надати документи що підтверджують право власності: договір (договори) купівлі – продажу та/або акт (акти) прийому передачі та/або видаткову накладну (накладні) на придбання на «Вібратора для укладання бетону мережевого YATO 1200Вт, з булавою l=3м, О=35мм». 3.4. Надати копія трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або копія наказу на прийняття на роботу (або копія витягу з нього) та/або копія трудової угоди, на: Яценко Ю.М., Помазан В.І.. Степаненко С.А., Талалаєнко О.М., Проніна С.В., Проніна В.В., Рудого М.О., Якименко О.А. 3.5. Надати документи про здобуття вищої освіти на виконавця робіт - Городкова С.М. 3.6. Надати на начальника відділу з охорони праці Саєнко О.М. посвідчення (посвідчень) про проходження навчання з питань охорони праці. 3.7. Надати посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на ім’я виконавця робіт Снегур Д.В.: посвідчення № 937, посвідчення № 920, посвідчення № 928, посвідчення № 940, посвідчення № 964, в повному обсязі. 3.8. Надати сканкопії з оригіналів або копій посвідчень та/або свідоцтв про проходження навчання, для: стропальників, зварників (або електрозварників, або електрогазозварників, або газозварників), електриків (або слюсарей-електриків, або електромонтерів, або електромонтажників), бетонярів, монтажників (або монтажників будівельників). 3.9. Надати довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, складену відповідно до положень підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3.10. Надати довідку від банка Гаранта про розміщення покриття на дату надання банківської гарантії. 3.11. Надати документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, які неможливо прочитати, чіткими та розбірливими для читання
Створено
21.05.2025 18:10
Надати до
22.05.2025 18:10
Договір
UA-2025-05-01-006195-a-c1
Очікує підписання
57 683 844.92 грн.
57 683 844.92 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків
Номенклатура
Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02003563

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
Повна назва
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24340261

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000055
Дата створення проекту
09.06.2025 15:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 17:18
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 14:32
Дата завершення усунення порушень
12.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 780-52-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 189 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.06.2025 № 189 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-05-01-006195-a 01.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 17:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"; дотримання вимог Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility та виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01.05.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.05.2025 року; тендерну пропозицію ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"; вимогу про усунення невідповідностей; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 23.05.2025; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2025; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.06.2025 року. 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" встановлено наступне. Пунктом 6.1 Додатку 1 до тендерної документації переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати документ(и) у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу. На виконання вимоги про усунення невідповідності учасник надав документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу. Однак, відповідно п. 3.11 Додатку 1 документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Учасник не надав разом з документом про не застосуванні обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу із їх автентичним перекладом українською мовою. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 12.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 17.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Беручи до уваги, що вимога щодо надання підтвердження не застосовності обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, встановлена у відповідності до Рамкової Угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС, укладеної між Україною та Європейським Союзом, єдиною мовою якою мають бути викладені зазначені довідки є мова їх загальноприйнятого застосування, як того вимагає тендерна документація. На дату подання учасником зазначених довідок, офіційними мовами Європейського Союзу є: англійська, болгарська, грецька, данська, естонська, ірландська, іспанська, італійська, латиська, литовська, мальтійська, німецька, нідерландська, польська, португальська, румунська, словацька, словенська, угорська, фінська, французька, хорватська, чеська та шведська. Зважаючи на викладене, надання довідок викладених однією з зазначених мов відповідає умовам рамкової угоди та положенням тендерної документації.». Також моніторингом зазначеного питання встановлено, що відповідно п. 1.1.3. додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного (вказаних) учасником у Таблиці 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення. Учасник, на підтвердження, надав видаткові накладні від 22.06.2020 № 3 та 22.06.2020 № 5 файл «Договори до МТБ.zip», в яких назви товарів викладено іноземною мовою без перекладу. А саме: станок ручной, гладилка канатная, насос дренажный 12-500А с трубой 50м, принтер лазерный, станок К36 ШТ. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою) згідно п. 3.11 Додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 12.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 17.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Відповідно до положень тендерної документації уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Уся зазначена вище інформація, відповідно до довідки Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наданих видаткових накладних, на іноземній мові містить тільки назву торгівельних марок, марки (моделі) відповідних товарів (обладнання та устаткування), посилання на сайти, електронну пошту.» Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що відповідно п. 1.2.2.2. додатку 1 учасник повинен підтвердити кваліфікацію працівників зазначених згідно п.п. 1.2.1.1. підтверджується наданням сканкопії оригіналу або копії документа про здобуття вищої освіти. Відповідно п. 1.2.1.1. перелічені посади: головного інженера (або інженера), виконавця робіт (виконроба), сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, геодезиста, інженера з охорони праці. В довідці від 14.05.2025 № 01-20/202 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено Інженера з проектної роботи Алєксєєва Л.А. На виконання вимоги п. 1.2.2.2. додатку 1 необхідно підтвердити про здобуття її вищої освіти. Для підтвердження, учасник надав диплом ХА № 21332379 про закінчення Харківського фінансово-економічного коледжу (це не є підтвердженням про здобуття вищої освіти). Та надано диплом ТВ № 904428 про закінчення Харківського інженерно-будівельного інституту виданого на ім’я Тюкало Л.А. Як що це диплом Алєксєєвої Л.А., яка зазначена в довідці як Інженер з проектної роботи, то учасник ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" не надав документу про зміну прізвища на Алєксєєву. Отже, учасник не підтвердив про здобуття вищої освіти Інженера з проектної роботи Алєксєєвої Л.А. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 12.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 17.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Положеннями тендерної документації не було встановлено вимог, щодо надання інформації, пояснень таке інше, щодо зміни прізвищ працівників Учасника.» Однак, Замовником надані пояснення, не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівлі ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" пунктів 6.1, 1.1.3. та 1.2.2.2. Додатку 1 до тендерної документації переліком документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону. Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. 2. Моніторингом питання дотримання вимог Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода) та виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318, встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 тендерної документації ця закупка виконується з врахуванням вимог Рамкової Угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-05-01-006195-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди визначені наступні правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу (далі – ЄС) щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди передбачено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди визначено вимогу щодо зберігання документів: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, умовами Договору не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Відповідно до пункту 3 статті 5 розділу ІІ «Податки та прийнятність» Рамкової угоди: усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) – (Держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір) та (b) – (країни, які надають Україні рівень підтримки, порівняний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Аналізом встановлено, що Договірною ціною, яку надав учасник ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС", передбачено постачання окремих матеріалів походженням із Китаю, а саме: азбестовий шнур загального призначення діаметр 8,0-10,0 мм (п.2) – 0,001008т; вимикач незаглиблений для відкритої проводки 10А 1-кл (п.21) – 9 шт.; вимикач незаглиблений для відкритої проводки 10А 1-кл прохідний (п.22) – 4 шт.; радіатор біметалевий секційний MIRADO 500/96 (1 секція) (п.197) – 20 шт; склострічка липка ізоляційна на полікасиновому компаунді, марка ЛСЭПЛ, ширина 20-30 мм, товщина від 0,14 до 0,19 мм (п. 220) – 0,7903 кг; стрічка ФУМ (п.237) – 0,0246 кг; акумулятор 12В, 18 А/г (п. 3) – 1 шт; блок живлення БЖ-1230 (п.4) – 1 шт; походженням із Туреччини – патрон стінний порцеляновий 220 В, 6А з лампой світлодіодной 7 Вт (п.158) – 8 шт; перемичка заземлювальна (п.160) – 14.56 шт; розетка шпепсельна відкритої установки с зазамленням 16А (п.202) – 2 шт; клапан повітряний сейсмостійкий NER-250-N-M220-1000-Y2 (п.7) – 1 шт; клапан скидання надлишкового тиску OKS-300x300-1 (п.8) – 1 шт; розетка Р-96 (резерв 1 шт) (п. 15) – 9 шт; походженням із Швейцарії – гідрошпонка Sika Waterbar DF-32 (п. 42) – 13 п.м.; дюбель фасадний універсальний MQLK-STB 10х80 Mungo з гвинтом (п.78) – 530 шт; мембрана полівінілхлоридна товщиною 1,0-2,0 мм (п.140) – 916,157 м2; покрівельна ПВХ мембрана Sikaplan (п.181) – 103,14 м2. Згідно з розміщеною 11.02.2025 інформацією щодо переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди на сайті Міністерства економіки України (за посиланням https://me.gov.ua/Documents/ Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain), країни Китаю,Туреччини та Швейцарії до зазначеного переліку не входять. Отже, моніторингом питання дотримання умов статей 3, 5 Рамкової угоди правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання встановлено, що Замовник, за умовами укладання Договору, має намір придбати матеріали походженням (виробництвом) з неприйнятних країн (Китай) вартістю 26 470, 47 грн., та країн, відсутніх в переліку 1(а) та (в) статті 5 Рамкової угоди, вартістю 1 040 732,51 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог Рамкової Угоди та виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 встановлено порушення статей 3, 5 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує: оприлюднити видаткові накладні від 22.06.2020 № 3 та 22.06.2020 № 5 з автентичним перекладом українською мовою; оприлюднити документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу з автентичним перекладом українською мовою; оприлюднити документи, що підтверджують здобуття вищої освіти Інженера з проектної роботи Алєксєєвої Л.А. (документи про зміну прізвища); надати підтвердні документи щодо можливості поставки матеріалів походження із прийнятних країн відповідно до статті 3 Рамкової угоди. У разі неможливості оприлюднення, відхилити тендерну пропозицію ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 14:32
Документи висновку
27.06.2025 14:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов’язань зазначених в пункті 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» ІІ. Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-01-006195-a Північно-східного офісу Держаудитслужби, а саме: оприлюднити видаткові накладні від 22.06.2020 № 3 та 22.06.2020 № 5 з автентичним перекладом українською мовою; оприлюднити документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу з автентичним перекладом українською мовою; оприлюднити документи, що підтверджують здобуття вищої освіти Інженера з проектної роботи Алєксєєвої Л.А. (документи про зміну прізвища); надати підтвердні документи щодо можливості поставки матеріалів походження із прийнятних країн відповідно до статті 3 Рамкової угоди. Надаємо та оприлюднюємо зазначені вище документи та інформацію: - видаткові накладні від 22.06.2020 № 3 та 22.06.2020 № 5 з автентичним перекладом українською мовою; - документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу з автентичним перекладом українською мовою; - документи, що підтверджують здобуття вищої освіти Інженера з проектної роботи Алєксєєвої Л.А. (документи про зміну прізвища); - документи щодо можливості використання матеріалів походження із прийнятних країн відповідно до статті 3 Рамкової угоди.
Дата публікації
04.07.2025 10:49
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-01-006195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Учасник повинен надати документ(и) у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, викладений іноземною мовою без перекладу, що не відповідає вимогам тендерної документації. Надати пояснення щодо причин не встановлення під час розгляду тендерної пропозиції ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" вищезазначеної невідповідності. 3. Відповідно п. 1.2.2.2. додатку 1 учасник повинен підтвердити кваліфікацію працівників зазначених згідно п.п. 1.2.1.1. підтверджується наданням сканкопії оригіналу або копії документа про здобуття вищої освіти. Учасник надав диплом про закінчення Харківського інженерно-будівельного інституту на Тюкало Л.А., однак в довідці про наявність працівників зазначено інженер з проектно-кошторисної роботи на прізвище Алєксєєва Л.А. У складі тендерної пропозиції учасника ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" відсутній документ, де б зазначалось зміна прізвища даного працівника. Надати пояснення щодо причин не встановлення під час розгляду тендерної пропозиції ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" вищезазначеної невідповідності. 4. Відповідно додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного (вказаних) учасником у Таблиці 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення. Учасник на підтвердження надав видаткові накладні. При цьому, учасник надав накладні файл «Договори до МТБ.zip», в яких назви товарів викладено іноземною мовою без перекладу, що не відповідає вимогам тендерної документації. Надати пояснення щодо причин не встановлення під час розгляду тендерної пропозиції ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" вищезазначеної невідповідності. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 12:23
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 12:25
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленної проєктно-кошторисної документації на стадію: «Робочий проєкт» по об?єкту: «Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків» (Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво № V-0034-25/ПРОЕКСП від 14 квітня 2025 (Реєстраційний номер EX01:0607-7595-9619-3160) за робочим проектом: «Заходи з доступності МГН у частині влаштування підземного переходу (нове будівництво) між корпусами КНП ХОР «ОКЛ» за адресою: пр. Незалежності, 13 в м. Харків». 2. Враховуючи що здійснення закупівлі здійснюється в рамках реалізації публічного інвестиційного проєкту за кошти ЄС (UKRAINE FACILITY). Під час планування та проведення закупівлі в додатку 1 до тендерної документації булb передбачені вимоги відповідно до положень Рамкової Угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX та враховані положення листа Харківської обласної військової адміністрації від 24.04.2025 року № 07-02-250 «Про реалізацію публічного інвестиційного проєкту за кошти ЄС (UKRAINE FACILITY)». З метою чого, в додатку 1 до тендерної документації було передбачено розділ 6 «Вимоги відповідно до рамкової Угод між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY (надалі – рамкова Угода)», відповідно до якої було встановлено надання документа(ів) у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу. В складі пропозиції Учасника надані відповідні документи сформовані на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main. Зазначені документи містять наступну інформацію: - посилання на інтернет сторінку; - особисту назва та прізвище бенефіціарного власника/керівника. Положеннями пункту 7 розділу І тендерної документації встановлена вимога, що стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Беручи до уваги, що вимога щодо надання підтвердження не застосовності обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, встановлена у відповідності до Рамкової Угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС, укладеної між Україною та Європейським Союзом, єдиною мовою якою мають бути викладені зазначені довідки є мова їх загальноприйнятого застосування, як того вимагає тендерна документація. На дату подання учасником зазначених довідок, офіційними мовами Європейського Союзу є: англійська, болгарська, грецька, данська, естонська, ірландська, іспанська, італійська, латиська, литовська, мальтійська, німецька, нідерландська, польська, португальська, румунська, словацька, словенська, угорська, фінська, французька, хорватська, чеська та шведська. Зважаючи на викладене, надання довідок викладених однією з зазначених мов відповідає умовам рамкової угоди та положенням тендерної документації. 3. Пунктом 1.2.1.1 додатку 1 до тендерної документації були встановлені мінімальні вимоги, щодо наявності у учасників процедури закупівлі інженерно-технічних робітників (ІТР), а саме: - головного інженера (або інженера); - виконавця робіт (виконроба); - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - геодезиста; - інженера з охорони праці. Пунктом 1.2.2.1 додатку 1 до тендерної документації до тендерної документації було встановлено, що для підтвердження наявності трудових відносин з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначених в Таблиці 2 підпункту 1.2.1, надати: 1.2.2.1. На кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно таблиці 2 підпункту 1.2.1. надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або копію наказу на прийняття на роботу (або копію витягу з нього) та/або копію трудової угоди. 1.2.2.2. Кваліфікація працівників зазначених згідно п.п. 1.2.1.1. підтверджується наданням сканкопії оригіналу або копії документа про здобуття вищої освіти. 1.2.2.3. Кваліфікація сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, зазначеного в довідці (згідно п.п. 1.2.1.), підтверджується наданням сканкопії оригіналу або копії кваліфікаційного сертифікату який підтверджує проходження атестації з кошторисної справи/документації та (у разі необхідності) свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом (у разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифіката становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі (у разі підвищення кваліфікації декілька разів, учасник може надати останнє свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом)). В складі пропозиції Учасника на підтвердження кваліфікації та наявності трудових відносин з сертифікованим інженером-проектувальником в частині кошторисної документації надано наказ № 44-к від 28 липня 2023 року про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Алєксєєвої Лілії Анатоліївни, з додаванням до нього двох дипломів про здобуття вищої освіти ХА № 21332379 та ТВ № 904428. Крім того, було надано кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Серія АР № 021086. Чим Учасник підтвердив наявність трудових відносин та кваліфікацію зазначеного працівника. Абзацом 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Положеннями тендерної документації не було встановлено вимог, щодо надання інформації, пояснень таке інше, щодо зміни прізвищ працівників Учасника. Останнім абзацом пункту 44 Особливостей встановлено що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. 4. На виконання вимог пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації учасником в складі його пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріальної бази та технологій до якої надані видаткові накладні на власне обладнання та устаткування, а саме: - дизельний генератор APD43C ; - баддя для бетону; - баддя для бетону 1 м3; - дриль-шуруповерт акумуляторний AEG BS 12 GNC-12B; - інверторе джерело зварювального струму ССВА 270; - перфоратор AEG KH 26 E 800 Вт; - пила дискова AEG KS 66S-1500 Вт, 66 mm, d=190 mm; - буд.монтаж.пістолет DX 460 MX 72; - верстат для різки плитки F-E TC250 мнма; - шуруповерт акум. SFC 22-A карт.+аккум батарея+заряд пристрій; - вібратор для укладання бетону мережевий YATO 1200 Вт, з булавою =3м, Ф=35 мм. Відповідно до положень тендерної документації уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Уся зазначена вище інформація, відповідно до довідки Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наданих видаткових накладних, на іноземній мові містить тільки назву торгівельних марок, марки (моделі) відповідних товарів (обладнання та устаткування), посилання на сайти, електронну пошту.
Рішеня
17.06.2025 21:34
Замовник
Документи повідомлення
17.06.2025 21:35
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
65 260 287.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380577050223
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
65 260 287.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380577050223
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності