Показати схожі тендери

Закупівля Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача від КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-01-001970-a
Id Tender bb01cd0ad2be41a0ab514187084ecf5c
План UA-P-2025-05-01-002534-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.05.2025 10:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
330 372 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-03-17-012357-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача
Код ДК 021:2015
34142100-5 - Вантажні автомобілі з підіймальними платформами
Кількість
230
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
51700, Україна, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, за об’єктами
Дата постачання по
30.06.2025 10:15
Документи закупівлі
01.05.2025 10:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Суслова Алла Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kulyk Mykola Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
+380565335135
Факс
+380565335137
Замовник
ЄДРПОУ
40494091
Назва (англійською мовою)
ME Utility enterprise «Management company« Zhilkomservis »of the Volnogorsk city council of Dnipropetrovsk region
Повна назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва (англійською мовою)
ME Utility enterprise «Management company« Zhilkomservis »of the Volnogorsk city council of Dnipropetrovsk region
Поштовий індекс
51700
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Вільногірськ
Адреса
вул. Молодіжна, 53
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-01-001970-a-c1
Підписаний і діє
Номер
18 ПС2
330 372 грн.
275 310 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
230 (Година)
Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача
Номенклатура
Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача
Кількість
230
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40494091

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35394983

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2025 10:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000024
Дата створення проекту
06.05.2025 12:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 12:09
Дата публікації висновку про результати
04.06.2025 18:09
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-05-01-001970-a 01.05.2025 КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 12:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі - Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-05-01-002534-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол розкриття, Договір про надання транспортних послуг від 28.04.2025 № 18/ПС2, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 19.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель. З пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отриманого 23.05.2025 через електронну систему закупівель установлено, що закупівля ID: UA-2025-05-01-001970-a проведена відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. При цьому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа, підготовлене уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджене (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, не розміщено, чим порушено вимоги пункту 13 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.06.2025 00:00
Дата публікації
04.06.2025 18:09
Документи висновку
04.06.2025 18:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідності до вимог Східного офісу Держаудитслужби, КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області встановлене порушення щодо пункту 13 Особливостей - усунуто шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у формі розпорядчого рішення замовника (Протокольне рішення уповноваженної особи), (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-01-001970-a).
Дата публікації
06.06.2025 15:38
Документи інформації про усунення порушення
06.06.2025 15:38
-
06.06.2025 15:42
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача» за ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-001970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.05.2025 14:19
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 14:19
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Державній аудиторській службі України Про надання пояснень на запит від 14.05.2025 року. У межах проведення моніторингу закупівлі «Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача» за ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-001970-a), НАДАЄМО ПОЯСНЕННЯ із наступного питання: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено його очікувану вартість ? ВІДПОВІДЬ: Запитання №1. Постанова № 710 визначає виключно категорії замовників, які мають обов’язок виконувати відповідні норми, а саме: • головні розпорядники бюджетних коштів; • розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня; • суб’єкти господарювання державного сектору економіки Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Жилкомсервіс» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області не є органом місцевого самоврядування із правовим статусом юридичної особи публічного права, не належить до кола бюджетних установ. Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Жилкомсервіс» Вільногірської міської ради Дніпропетровської області має власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено внутрішнім замовником, відповідно до потреб зазначених у Службовій записки інженера СУЖ від 14.03.2025 року (Сканована копія додається). Очікувана вартість предмету закупівлі визначена Замовником шляхом проведення аналізу (моніторингу) вартості аналогічних закупівель. Замовником були використані ціни виконаних аналогічних договорів за предметом закупівлі: «Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача», які укладались і виконувались у 2024 рік та 2025 рік, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Рішеня
19.05.2025 18:18
Замовник
Документи повідомлення
19.05.2025 18:23
-
Запит
Про надання пояснень 2
У межах проведення моніторингу закупівлі «Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача» за ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-001970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження відповідно до яких саме підстав, передбачених пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату початку проведення закупівель), Вами прийнято рішення про укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів? 2. Просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 35394983), з яким укладений Договір про надання транспортних послуг від 28.04.2025 № 18/пс 2? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 10:51
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 10:52
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ на запит від 20.05.2025р.
Державній аудиторській службі України Про надання пояснень на запит від 20.05.2025 року. У межах проведення моніторингу закупівлі «Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача» за ДК 021:2015: 34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-001970-a), НАДАЄМО ПОЯСНЕННЯ із наступного питання: 1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження відповідно до яких саме підстав, передбачених пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату початку проведення закупівель), Вами прийнято рішення про укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів? 2. Просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГИДРОСПЕЦМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 35394983), з яким укладений Договір про надання транспортних послуг від 28.04.2025 № 18/пс 2? ВІДПОВІДЬ: На запитання №1. Для задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі «Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача» (класифікація за ДК 021:2015: 34142100-5 – «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами»), проведено закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Абзацом 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Так, 17.03.25року КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області було оголошено відкриті торги у порядку визначеному Особливостями на закупівлю Транспортні послуги (класифікація за ДК 021:2015: 34142100-5 - Вантажні автомобілі з підіймальними платформами) за № UA-2025-03-17-012357-a, які були відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-03-17-012357-a. У порядку визначеному Особливостями (пп.6 п.13), КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області проведено закупівлю Транспортні послуги: спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 433362 із машиністом автовишки та автогідропідіймача, (класифікація за ДК 021:2015: 34142100-5 - Вантажні автомобілі з підіймальними платформами) за № UA-2025-05-01-001970-a.Відповідно до цієї закупівлі, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, укладений договір про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю є тотожною до закупівлі, що не відбулася (№ UA-2025-03-17-012357-a) та не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. ВІДПОВІДЬ: На запитання №2. 1. Керуючись Стаття 5. Закона України «Про публічні закупівлі», враховуючи та застосовуючи принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, оцінку можливих потенційних виконавців послуг здійснено виходячи з економічних причин та географічного розташування Виконавця послуг (м.Вільногірськ) та замовника,а також часу та відстані слідування до об’єкту, що потребує ремонтних робіт (не більше 5 км). Таким чином замовник зміг уникнути додаткових затрат коштів та часу щодо використання для замовлених потреб цієї техніки. Законодавство у сфері закупівель не регулює питання доцільності вибору надавача послуг у прямих договорах про закупівлю. При цьому статтею 5 Закону, закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких максимальна економія, ефективність та пропорційність що й було дотримано замовником. Оскільки закупівля не відбулася далі замовник вже самостійно шукає потенційного надавача послуг. Так, Замовником здійснено пошук надавача послуг шляхом аналізу місцевого ринку (місто Вільногірськ), де знаходиться замовник. Замовником отримано комерційну пропозицію від надавача послуг. Отже, договір, укладений без використання електронної системи, тобто без проведення конкурентних торгів, відповідає принципам максимальної економії коштів підприємства (власна господарська діяльність), добросовісної конкуренції та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішеня
23.05.2025 17:04
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 372 грн.
Замовник:
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380565335135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 372 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380565335135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності