Показати схожі тендери

Закупівля Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку від 19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-001015-a
Id Tender ad91e25f13eb4ac4b494ad4780b591c6
План UA-P-2025-05-01-001281-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.05.2025 09:29
Остання зміна 27.05.2025 13:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 977 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
54.89 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 09:28 до 09.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 09:28
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 09:28
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:44
до 19.05.2025 09:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 13:28
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 09:06
до 27.05.2025 13:30
Період уточнень
з 01.05.2025 09:28 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 09:28 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:44 до 19.05.2025 09:06
Період кваліфікації
з 12.05.2025 13:44 до 19.05.2025 09:06
Основні параметри
Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 977 грн.
Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Назва предмета закупівлі
Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
10 977 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54,89
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 13:21
Закінчення аукціону
12.05.2025 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Код ДК 021:2015
30125000-1 - Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
85000, Україна, Донецька область, Добропілля, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Пропозиція:
9 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ/
Пропозиція:
10 182 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 13:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 09:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соріна Аліна Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380996236010
Замовник
ЄДРПОУ
38181800
Повна назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85000
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А
Кваліфікація
Лот № 1 Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Період вимог/скарг з 14.05.2025 13:28 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:44 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) протягом одного дня з дати ухвалення рішення.
Документи кваліфікації
14.05.2025 13:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації; 2) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) запчастин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) заповнений та підписаний Додаток 1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" до додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію 4) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5) довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 6) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 7) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: -Товар є новим, без механічних пошкоджень та у наявності для можливості вчасної поставки для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту. - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий; - гарантійний строк товару становить не менше 12 місяців з дати постачання товару; 8) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 9) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) на виконання вимог тендерної документації надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Додаток 1.1 до Додатку 1 до Тендерної документації надано не за встановленою формою та без зазначення зразку підпису учасника. 2) Не надано заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3) Додаток 1.6 до Додатоку 1 до Тендерної документації надано не за встановленою формою та без зазначення інформацію про номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідно процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору) 4) Не надано лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів); 5) не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торігів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару Учасник надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином _________ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару. 6) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (код за ЄДРПОУ 41460372) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1)заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою згідно з додатком 1.1. до Додатку 1 до Тендерної документації із зазначенням зразку підпису, посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника; зразку підпису, посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю 2) надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3) надати заповнений додаток 1.6 до Додатку 1 до Тендерної документації – «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів)» з зазначенням номерів оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідно процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору). 4) надати лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів); 5) надати лист-гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином _______________ (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару) 6) Надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Створено
13.05.2025 10:33
Надати до
14.05.2025 10:33
Період вимог/скарг з 19.05.2025 09:06 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 13:28 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про визначення переможця Закупівлі в електронній системі закупівель в терміни передбачені чинним законодавством.
Документи кваліфікації
19.05.2025 09:06
Довідка НАЗК
19.05.2025 09:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації; 2) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) запчастин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) заповнений та підписаний Додаток 1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" до додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію 4) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5) довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 6) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 7) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: -Товар є новим, без механічних пошкоджень та у наявності для можливості вчасної поставки для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту. - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий; - гарантійний строк товару становить не менше 12 місяців з дати постачання товару; 8) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 9) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ (код за ЄДРПОУ 24559019) на виконання вимог тендерної документації надані документи з невідповідністю, а саме: 1) лист- гарантія про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів із ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и). який (і) підтверджує (ють) його якість, а саме: завірена належним чином видаткова накладна, що в свою чергу не є документом, який підтверджує якість товару. 2) додаток 2 до заповненого проєкту договору підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, не містить відомостей про документи, які підтверджують якість Товару. 3) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ (код за ЄДРПОУ 24559019) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ (код за ЄДРПОУ 24559019) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1) лист- гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів із ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и). який (і) підтверджує (ють) його якість, а саме:________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 2) надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), із зазначенням документу, що підтверджує якість товару. 3)надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Створено
15.05.2025 14:44
Надати до
16.05.2025 14:44
Договір
UA-2025-05-01-001015-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10
10 182 грн.
10 182 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Номенклатура
Картриджи для БФП Canon MF463dw, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38181800

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ/
Повна назва
КОМАНДИТНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ЕЛСИТ"/ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ТА ТОВАРИ/
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24559019

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 13:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 977 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 10:00
Замовник:
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380996236010
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 977 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 10:00
Замовник:
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380996236010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності