Показати схожі тендери

Закупівля літне взуття (черевики) за кодом ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ"ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-01-000131-a
Id Tender 583a1e4bc7e142e493ff555fa473e0ee
План UA-P-2025-05-01-000110-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 01.05.2025 08:17
Остання зміна 07.08.2025 10:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
219 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 196 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.05.2025 08:17 до 09.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 01.05.2025 08:17
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.05.2025 08:17
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 11:30
до 22.07.2025 08:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 12:32
до 28.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.07.2025 08:10
-
Період уточнень
з 01.05.2025 08:17 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 01.05.2025 08:17 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 11:30 до 22.07.2025 08:10
Період кваліфікації
з 12.05.2025 11:30 до 22.07.2025 08:10
Основні параметри
літне взуття (черевики) за кодом ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
219 600 грн.
літне взуття (черевики) за кодом ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
Назва предмета закупівлі
літне взуття (черевики) за кодом ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
Очікувана вартість
219 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2196,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 196
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 11:01
Закінчення аукціону
12.05.2025 11:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Черевики
Код ДК 021:2015
18832100-1 - Літне взуття
Кількість
183
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 70 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після оплата (Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 70 (сімдесяти ) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару)
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
Пропозиція:
133 956 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Федоренко Сергій Петрович
Пропозиція:
219 234 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Пропозиція:
200 934 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 11:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 08:17
Оголошення про проведення закупівлі
01.05.2025 08:17
-
Тендерна документація
Критерії оцінки
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андреєв Володимир Володимирович
Електронна пошта
Телефон
+380442494696
Замовник
ЄДРПОУ
35756919
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Поштовий індекс
03186
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 літне взуття (черевики) за кодом ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
Період вимог/скарг з 23.05.2025 12:32 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 11:30 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 12:32
Довідка НАЗК
23.05.2025 12:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 09:29
Електроний протокол про продовження строку
12.05.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.05.2025 11:30
Надати до
14.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 26.05.2025.
Дата продовження строку розгляду
15.05.2025 09:28
Дата кінця розгляду
10.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній документації додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагав: - 5.23 – На підставі пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано: - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями згідно додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника.
Створено
20.05.2025 09:30
Надати до
21.05.2025 09:30
Період вимог/скарг з 16.06.2025 10:45 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 08:32 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
в наданому Учасником сертифікаті експертизи зразка підтверджено відповідність, зокрема, п. 5.3, 5.4, 5.7, 5.8, 6.2.2.2. Разом з тим, наданим Учасником сертифікатом експертизи зразка не підтверджено відповідність до ДСТУ EN ISO 20347:2015р., зокрема: 4, 6.2.1.1-6.2.1.3, що не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи викладене та рішення АМКУ від 05.06.2025 №8990-р/пк-пз, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
16.06.2025 10:45
Повідомлення про рішення
11.06.2025 08:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.06.2025 08:32
Надати до
13.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 23.06.2025 10:48 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 10:45 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 10:48
Довідка НАЗК
23.06.2025 10:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 10:59
Електроний протокол про продовження строку
16.06.2025 10:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30.06.2025.
Дата продовження строку розгляду
20.06.2025 10:59
Дата кінця розгляду
15.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.07.2025 10:36 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 08:13 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
В наданому учасником сертифікаті експертизи зразка підтверджено відповідність, зокрема, п. 5.3, 5.4, 5.7, 5.8. Разом з тим, наданим учасником сертифікатом експертизи зразка не підтверджено відповідність до ДСТУ EN ISO 20347:2015р., зокрема: 6.2.1.1-6.2.1.3, що не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи наведене, Пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Рішення АМКУ №10524-р/пк-пз від 03.07.2025
Документи кваліфікації
14.07.2025 10:36
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.07.2025 08:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
Період вимог/скарг з 22.07.2025 08:10 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 10:36 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Згідно з умовами Закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з пунктом 2 розділу 3 тендерної документації , Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії та Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» , а саме: 5.22 Забезпечення тендерної пропозиції, відповідно з пунктом 2 розділу 3 тендерної документації. На виконання цієї вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції, згідно Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. На вимогу щодо Забезпечення тендерної пропозиції, відповідно з пунктом 2 розділу 3 тендерної документації учасник надав (завантажив файл Гарантія.7z на сайт ПРОЗОРО о 08.05.2025 17:38 в якому зазначені: 1.Довіреність №11656-К-О 2. Лист Національного банку України щодо банківської ліцензії 3. Витяг з державного реєстру банків АК комерційний банк «Приват банк» 4.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань 5. Лист –згода на обробку,використання,поширення та доступ до персональних даних 6. Зміни №1 до банківської гарантії №G0525/1283 від 07.05.2025 року 7. Заява G0525/1283/1 від 08 травня 2025 року про внесення змін до банківської гарантії №G0525/1283 від 07.05.2025 та Зміни №1 до банківської гарантії №G0525/1283 від 07.05.2025 року Згідно підпунктом 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
22.07.2025 08:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.07.2025 13:58
Електроний протокол про продовження строку
14.07.2025 10:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.05.2025 08:17
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.07.2025.
Дата продовження строку розгляду
16.07.2025 13:57
Дата кінця розгляду
12.08.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
219 600 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактний телефон:
+380442494696
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
219 600 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактний телефон:
+380442494696
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності