Показати схожі тендери

Закупівля Шини для вантажних автомобілів та автобусів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-011699-a
Id Tender a03f47b0464746e9b7ffb550555431d0
План UA-P-2025-04-30-000429-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 30.04.2025 23:17
Остання зміна 13.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 23:16 до 09.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 23:16
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 23:16
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:28
до 27.05.2025 22:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.05.2025 21:46
до 02.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.05.2025 22:27
-
Період уточнень
з 30.04.2025 23:16 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 23:16 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:28 до 27.05.2025 22:27
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:28 до 27.05.2025 22:27
Основні параметри
Шини для вантажних автомобілів та автобусів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
120 000 грн.
Шини для вантажних автомобілів та автобусів
Назва предмета закупівлі
Шини для вантажних автомобілів та автобусів
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 11:35
Закінчення аукціону
12.05.2025 12:28
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 8 (штуки)
Шина 235/85 R16 А/Т
Опис предмета закупівлі
Шина 235/85 R16 А/Т
Код ДК 021:2015
34352100-0 - Шини для вантажних автомобілів
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Ніла Армстронга, 36
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №2 7 (штуки)
Шина 240/R508 (8,25R20)
Опис предмета закупівлі
Шина 240/R508 (8,25R20)
Код ДК 021:2015
34352200-1 - Шини для автобусів
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Ніла Армстронга, 36
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Шина 265/75 R16
Опис предмета закупівлі
Шина 265/75 R16
Код ДК 021:2015
34352100-0 - Шини для вантажних автомобілів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Ніла Армстронга, 36
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА //"
Пропозиція:
115 000.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Антоненко Оксана Петрівна
Пропозиція:
93 778 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС"
Пропозиція:
93 779 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСЮК ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
109 556.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАХНИЦЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
93 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
114 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСКАНІЯ АВТО"
Пропозиція:
109 095.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
13.06.2025 00:00
Некоректна поведінка учасників торгів (пропонування товару, якого по факту немає в наявності та/або неможливості дотримання ціни поданої тендерної пропозиції) призвела до розтягування періоду кваліфікації учасників. Третій учасник ПП "ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС" (ЄДРПОУ 38884432) визначений переможцем 27.05.2025, того ж дня опубліковано в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п. 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, договір із переможцем ПП "ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС" може бути укладений не раніше 02.06.2025. Разом із тим кінцевим строком поставки товару згідно із умовами тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів є 30.05.2025. Згідно з п. 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Тобто укладання договору можливе тоді, коли вже спливе кінцевий терміну поставки товару. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
02.06.2025 22:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мегедінюк Юрій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380662399042
Замовник
ЄДРПОУ
05393725
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Поштовий індекс
87500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
87500, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для вантажних автомобілів та автобусів
Період вимог/скарг з 18.05.2025 21:46 по 24.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 12:28 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити пропозицію учасника ФОП "МАХНИЦЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (ЄДРПОУ 2552602548) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, водночас невідповідності в інформації та/або документах пропозиції не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (пп. 2 п. 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
18.05.2025 21:46
Повідомлення про рішення
12.05.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 19.05.2025 22:07 по 24.05.2025 23:39
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.05.2025 21:46 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ФОП Антоненко Оксана Петрівна (ЄДРПОУ 2513016651) переможцем закупівлі. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, а саме з Учасником.
Документи кваліфікації
19.05.2025 22:07
Довідка НАЗК
19.05.2025 22:07
Повідомлення про рішення
18.05.2025 21:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.2.9 Додатку №3 до тендерної документації, учасник-фізична особа-підприємець повинен подати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом учасника та завірену печаткою (у разі використання) учасника, на згоду використання персональних даних фізичної особи, де будуть вказані дані паспорту та ідентифікаційного коду, згідно статті 11 Закону України «Про інформацію», статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. Відповідний документ на виконання вимог вказаного пункту у складі пропозиції поданий, але не містить дані паспорту та ідентифікаційного коду. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ФОП Антоненко Оксана Петрівна має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей подати уточнені та/або нові документи через електронну систему закупівель: • довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом учасника та завірену печаткою (у разі використання) учасника, на згоду використання персональних даних фізичної особи, де будуть вказані дані паспорту та ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця.
Створено
18.05.2025 21:53
Надати до
19.05.2025 21:53
Період вимог/скарг з 24.05.2025 23:40 по 30.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 23:39 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Антоненко Оксана Петрівна (ЄДРПОУ 2513016651) через те, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (пп.3 п.44 Особливостей).
Документи кваліфікації
24.05.2025 23:40
Повідомлення про рішення
24.05.2025 23:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 27.05.2025 22:27 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 23:40 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ПП "ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС" (ЄДРПОУ 38884432) переможцем закупівлі. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, а саме з Учасником.
Документи кваліфікації
27.05.2025 22:27
Довідка НАЗК
27.05.2025 22:27
Повідомлення про рішення
24.05.2025 23:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.1.1 Додатку №3 до тендерної документації, учасник повинен подати довідку в довільній формі з інформацією про наявність аналогічного договору (щонайменше одного), укладеного та повністю виконаного протягом 2024 та/або 2025 років. Учасником надано довідку, в якій вказано єдиний договір № 12/23-01ОТ від 06.12.2023 р., який укладено та виконано (згідно із наданою видатковою накладною №ОТ-0000460 від 06.12.2023) протягом 2023 року. Відповідно, інші підтверджуючі документи, вказані у п.1.1. Додатку №3, також не відповідають вимогам тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ПП "ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС" має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей подати уточнені та/або нові документи через електронну систему закупівель: • довідку в довільній формі з інформацією про наявність аналогічного договору (щонайменше одного), укладеного та повністю виконаного протягом 2024 та/або 2025 років (примірна форма довідки та інформація, що в ній має міститися, вказана у п. 1.1. Додатку №3 до тендерної документації) • оригінали (копії) повністю виконаного договору, зазначеного у довідці з усіма додатками; • документи (оригінали або копії), що підтверджують факт поставки товару за вказаним договором – видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару та/або акти прийому товарів; • оригінал або копію позитивного листа-відгука контрагента (з посиланням на номер і дату договору) стосовно виконання умов наданого договору.
Створено
25.05.2025 22:50
Надати до
26.05.2025 22:50
Торги відмінено
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Контактний телефон:
380662399042
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Контактний телефон:
380662399042
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності