Показати схожі тендери

Закупівля Металопластикові віконні блоки від ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПІЛКА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-011470-a
Id Tender dab0507de9e34ef395cb8d7aeec6ef5e
План UA-P-2025-04-30-014160-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 30.04.2025 21:12
Остання зміна 12.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
339 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 395 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 21:11 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 21:11
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 21:11
до 28.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:16
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 18:36
до 15.06.2025 00:00
Період уточнень
з 30.04.2025 21:11 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 21:11 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 16:16
Основні параметри
Металопластикові віконні блоки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
339 500 грн.
Металопластикові віконні блоки
Назва предмета закупівлі
Металопластикові віконні блоки
Очікувана вартість
339 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3395,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 15:53
Закінчення аукціону
02.06.2025 16:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Металопластикові віконні блоки та комплектуючі
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.06.2025 00:00
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОБУТ-БУД"
Пропозиція:
336 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"
Пропозиція:
240 733.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 15:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.04.2025 21:11
Тендерна документація
-
30.04.2025 21:11
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
12.07.2025 00:00
Замовник не зможе закупити Металопластикові віконні блоки, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 44220000-8 Столярні вироби у зв’язку із скороченням видатків на проведення цієї закупівлі. Як передбачає підпункт 3 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Підставою для прийняття рішення про передання коштів до іншого Замовника. З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 3 пункту 47 Особливостей з
01.07.2025 14:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Михальчинець
Електронна пошта
Телефон
+380668219021
Замовник
ЄДРПОУ
36136520
Повна назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПІЛКА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Поштовий індекс
02094
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
просп. Гагаріна Юрія, буд. 18
Кваліфікація
Лот № 1 Металопластикові віконні блоки
Період вимог/скарг з 09.06.2025 18:36 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 16:16 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.06.2025 18:36
Повідомлення про рішення
09.06.2025 18:35
-
02.06.2025 16:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 21:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 21:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
По розділу Тендерної документації не надано документів: П.1. 1.1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам пункту 44 Особливостей (Додаток 1);  У кваліфікаційних критеріях до тендеру було зазначено: 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи: - документи щодо підтвердження право власності або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про право користування обладнанням (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання. Підтверджуючі документи щодо користування (Учасник або Орендодавця): - завірена копія оборотно – сальдової відомості по бухгалтерським рахункам основих засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів, інвентаризаційні відомості, видаткові накладні на придбання або копія договору оренди обладнання з актом приймання – передачі такого обладнання, у яких повинно бути визначено перелік машин/механізмів/обладнання, які будуть залучені при виконанні робіт та вказані в довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, платіжні доручення завірені банківською установою про фактичну оплату основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів, які вказані в довідці про матеріально – технічну базу - паспорта або гарантійні талони з серійними номерами машин/механізмів/обладнання, що входять до переліку обов’язкових. Учасник не надав: видаткові накладні на придбання або копія договору оренди обладнання з актом приймання – передачі такого обладнання, у яких повинно бути визначено перелік машин/механізмів/обладнання, які будуть залучені при виконанні робіт та вказані в довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, платіжні доручення завірені банківською установою про фактичну оплату основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів, які вказані в довідці про матеріально – технічну базу - паспорта або гарантійні талони з серійними номерами машин/механізмів/обладнання, що входять до переліку обов’язкових. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 1) обов’язкова наявність виконроба з будівельною освітою, який буде залучен для виконання умов договору (надати копію диплома) 2) обов’язкова наявність працівників (не менше двох), які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, наступних робітничих професій: - монтажник/ монтажник віконних конструкцій; - документ на кожного працівника, зазначеного в довідці , який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, наприклад, трудові книжки та накази про прийняття на роботу, або трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ; 3) сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію працівника у будівельній галузі за фахом монтажник/ монтажник віконних конструкцій (витяг з протоколу, свідоцтво/посвідчення, диплом, сертифікат про навчання). Учасник надав: По.п.2 – надані цівільно- правові договора на працівників по яким вони повинні виконувати роботи по улаштуванню вікон та укосів у Криворізькій гімназії №108,що не має відношення до виконання умов Тендерної документації цієї закупівлі. По.п.3 – надані свідоцтва про кваліфікацію на працівників, які виписав сам учасник своїм робітникам!))) Однак , згідно НАКАЗУ 16.12.2013 № 875/1776 МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ – «ВИМОГИ до підприємств, установ, організацій для підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями» компанія повинна відповідати професійним критеріям, у т.ч.: -мати ліцензію на надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти за відповідною професією. Учасник не надав докучентального підвердженя права здійснення послуг у сфері професійно-технічної освіти. Також у тендерній дпопозиції відсутні: - завірену сканкопію проекта договору - Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам до учасника наведено у Додатку І. Так як усі довідки та листи учасника не містять дату не можливо мати інформацію, чи відносяться ці документи до даної закупівлі.
Створено
05.06.2025 17:36
Надати до
06.06.2025 17:36
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 18:36 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.06.2025 18:36
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 14:07 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
339 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПІЛКА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380668219021
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
339 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПІЛКА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380668219021
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності