Показати схожі тендери

Закупівля 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці для харчоблоку Чернігівської гімназії №13 у рамках реалізації проєкту DECIDE) від Управління освіти Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-011218-a
Id Tender 415ecd194d654130b4bb6fd6b2285b4a
План UA-P-2025-04-30-013838-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 18:56
Остання зміна 19.05.2025 09:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 440 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 574.4 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 18:55 до 08.05.2025 04:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 18:55
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 18:55
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:47
до 13.05.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 15:03
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 16:31
до 19.05.2025 09:02
Період уточнень
з 30.04.2025 18:55 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 18:55 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:47 до 13.05.2025 16:31
Період кваліфікації
з 09.05.2025 14:47 до 13.05.2025 16:31
Основні параметри
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці для харчоблоку Чернігівської гімназії №13 у рамках реалізації проєкту DECIDE)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
157 440 грн.
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці для харчоблоку Чернігівської гімназії №13 у рамках реалізації проєкту DECIDE)
Назва предмета закупівлі
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці для харчоблоку Чернігівської гімназії №13 у рамках реалізації проєкту DECIDE)
Очікувана вартість
157 440 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1574,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 14:12
Закінчення аукціону
09.05.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стілець пластиковий для харчоблоку
Код ДК 021:2015
39112100-1 - Стільці для їдалень
Кількість
128
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ЗЗСО №13
Дата постачання по
20.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович
Пропозиція:
122 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
114 984.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
135 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
109 996 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 14:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 18:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга КОЛИЧЕВА
Електронна пошта
Телефон
+380462676319
Замовник
ЄДРПОУ
02147598
Повна назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
просп. Перемоги, 141
Кваліфікація
Лот № 1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці для харчоблоку Чернігівської гімназії №13 у рамках реалізації проєкту DECIDE)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 15:03 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 14:47 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.05.2025 15:03
Повідомлення про рішення
09.05.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 18:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 18:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Інформація надається про договір дія якого вже закінчена. Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 1.2. Згідно підпункту 3.5 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 5. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі надано договір, який за предметом не відповідає вимогам даної закупівлі. 2.2. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано Тендерну пропозицію. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Інформація надається про договір дія якого вже закінчена. Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 3.2. Надати тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 5.
Створено
12.05.2025 10:59
Надати до
13.05.2025 10:59
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:31 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 15:03 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:31
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:31
Повідомлення про рішення
13.05.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-30-011218-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25/431
114 984.96 грн.
95 820.8 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
128 (штуки)
Стілець пластиковий для харчоблоку
Номенклатура
Стілець пластиковий для харчоблоку
Кількість
128
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147598

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 09:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 440 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 04:00
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462676319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 440 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 04:00
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462676319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності