Показати схожі тендери

Закупівля Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3114 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-30-010684-a
Id Tender 1d80a64ca2b94b4c8187967c28a2569c
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 17:10
Остання зміна 05.06.2025 09:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 390 115.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 950.58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 08:00 до 09.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 17:09
до 06.05.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:14
до 21.05.2025 15:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 16:45
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 15:52
до 05.06.2025 09:58
Період уточнень
з 30.04.2025 17:09 до 06.05.2025 08:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:14 до 21.05.2025 15:52
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:14 до 21.05.2025 15:52
Основні параметри
Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 390 115.6 грн.
Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Назва предмета закупівлі
Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Очікувана вартість
1 390 115.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6950,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 11:33
Закінчення аукціону
12.05.2025 12:14
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 560 (кілограми)
Шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
560
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №2 560 (кілограми)
Грудинка варена або варено-копчена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Грудинка варена або варено-копчена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
560
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №3 560 (кілограми)
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
560
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №4 2 210 (кілограми)
Ковбаса варена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Ковбаса варена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
2 210
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №5 2 210 (кілограми)
Сосиски варені вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Сосиски варені вищого сорту
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
2 210
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №6 2 210 (кілограми)
Сардельки варені вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Сардельки варені вищого сорту
Код ДК 021:2015
15130000-8 - М’ясопродукти
Кількість
2 210
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АЛАН
Пропозиція:
1 378 440 грн.
Учасник:
МПП "ХАДЖИБЕЙ"
Пропозиція:
1 048 866 грн.
Учасник:
ТОВ "МАГРОК"
Пропозиція:
1 162 942.5 грн.
Учасник:
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
1 009 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Проскурів-Агро"
Пропозиція:
1 114 530 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 11:33
Документи закупівлі
30.04.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Конченко Олександр Павлович
Електронна пошта
Телефон
380683752031
Замовник
ЄДРПОУ
45526274
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3114 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Період вимог/скарг з 15.05.2025 16:45 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 12:14 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
15.05.2025 16:45
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною встановлено, що учасником процедури закупівлі Фізичною особою-підприємцем «Ковальчук Сергій Михайлович» на вимогу п.п. 1. 2., п. 1, Додатку № 2 надано витяг та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 05.07.2024. Згідно вимоги оголошення п.п. 1. 2., п. 1, Додатку № 2, у разі підписання документів фізичною особою-підприємцем оригінал або завірену копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, станом на дату подання пропозиції (для фізичних осіб). Враховуючи вищевикладене, необхідно усунути зазначені невідповідності, надати документи відповідно до п.п. 1. 2., п. 1, Додатку № 2 оголошення.
Створено
13.05.2025 15:55
Надати до
14.05.2025 15:55
Період вимог/скарг з 16.05.2025 16:28 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 16:45 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:28
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 21.05.2025 15:52 по 24.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 16:28 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВ "ПРОСКУРІВ-АГРО" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
21.05.2025 15:52
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-04-30-010684-a-a1
Підписаний і діє
Номер
150/ПС
1 114 509.6 грн.
928 758 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
560 (кілограми)
Шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Номенклатура
Шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Кількість
560
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
255
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
560 (кілограми)
Грудинка варена або варено-копчена вищого сорту
Номенклатура
Грудинка варена або варено-копчена вищого сорту
Кількість
560
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
210
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
560 (кілограми)
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Номенклатура
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Кількість
560
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
128.16
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 210 (кілограми)
Ковбаса варена вищого сорту
Номенклатура
Ковбаса варена вищого сорту
Кількість
2 210
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
105
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 210 (кілограми)
Сосиски варені вищого сорту
Номенклатура
Сосиски варені вищого сорту
Кількість
2 210
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
114
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 210 (кілограми)
Сардельки варені вищого сорту
Номенклатура
Сардельки варені вищого сорту
Кількість
2 210
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
135
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3114 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3114 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45526274

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Проскурів-Агро"
Повна назва
ТОВ "Проскурів-Агро"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30413220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA 803157840000000026003301877
ПІБ підписанта
Коломієць Валерій Володимирович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380974519046
Електронна пошта
Документи договору
05.06.2025 09:58
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000043
Дата створення проекту
02.06.2025 14:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 14:35
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 15:16
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 66-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 02.06.2025 №66-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-30-010684-a 30.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 14:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3114 Національної Гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 12.05.2025, пропозиції фізичної особи-підприємця Ковальчука С.М., малого приватного підприємства «ХАДЖИБЕЙ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Проскурів-Агро» (далі – ТОВ «Проскурів-Агро»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.05.2025 №76, від 16.05.2025 №78, від 21.05.2025 №79, вимогу про усунення невідповідностей до 14.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025, договір від 04.06.2025 №150/ПС, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.06.2025 та від 06.06.2025. За результатами моніторингу закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, в поданій учасником ТОВ «Проскурів-Агро» пропозиції, подання яких передбачалося оголошенням. Так, відповідно до пункту 8 Додатку 2 «Документи (для учасників-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) (далі – Додаток 2) до оголошення, учасник повинен надати оригінал або завірену учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)), договір повинен бути виконаний у 2024-2025 роках, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. Також, учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує виконання договору (оригінал або завірену учасником копію): заповнений та підписаний акт звірки по наданому договору, або лист-відгук до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання), або видаткову накладну (видаткові накладні) по наданому договору. Учасником ТОВ «Проскурів-Агро» на виконання вищезазначених вимог у складі пропозиції надано договір поставки від 27.12.2024 №53-124-01-24-24563 (файл «Аналогічний договір.pdf), відповідно до пункту 4.1 якого ціна договору становить 1 043 640,00 грн, при цьому видаткові накладні до цього договору надано на суму 915 544,83 грн (файл «Видаткові накладні до договору.pdf) (на 128 095,17 грн менше). При цьому, додаткові угоди щодо зменшення ціни договору у складі пропозиції відсутні, відповідно до пункту 11.1 договору - він діє до повного виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань за договором. З огляду на викладене, учасником не підтверджено виконання зазначеного договору в повному обсязі, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 2 до оголошення. Крім того, Замовник у пункті 9 Додатку 2 до оголошення встановив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Таблиця 1.1), що містить інформацію про наявність виробничого або складського приміщення, кількість, приналежність (власне чи орендоване) та про наявність транспорту, кількість, приналежність (власний чи орендований) для виконання умов договору на поставки предмета закупівлі. Учасником ТОВ «Проскурів-Агро» на виконання вищезазначених вимог надано довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/н б/д (файл «наявність обладнання мат тех бази.pdf») не за формою (Таблиця 1.1), визначеною пунктом 9 Додатку 2 до оголошення, що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку 2 до оголошення. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі - Управління) 05.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 06.06.2025 надав пояснення в якому підтвердив виявлені невідповідності. Слід зазначити, що абзацом шостим пункту 8 Особливостей № 1275 імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Проскурів-Агро» вищезазначених невідповідностей шляхом надання виконаного аналогічного договору у 2024-2025 рр., а також довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, визначеною у Таблиці 1.1 пункту 9 Додатку 2 до оголошення, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути виявлені невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій установлено порушення вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 при розгляді пропозиції ТОВ «Проскурів-Агро». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення вимогам Закону та Особливостям № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 15:16
Документи висновку
12.06.2025 15:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання, викладеного у Висновку про результати моніторингу закупівлі, повідомляємо, що у військовій частині здійснені відповідні заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому при проведені закупівель та відповідно до Закону України «Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України» відповідальних осіб, якими допущено порушення притягнуто до відповідальності, шляхом нагадування їм про обов’язки служби.
Дата публікації
17.06.2025 11:31
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі. 2. Надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі якщо оприлюднення інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 14:57
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 14:57
-
Відповідь
Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Про надання пояснень Пояснення та документи надаються у вкладеннях
Рішеня
05.06.2025 09:04
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «Проскурів-Агро» (далі – учасник) з огляду на те, що: 1) учасником надано Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «наявність обладнання мат тех бази.pdf») не за формою, визначеною пунктом 9.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) учасником на вимогу пунктів 8.1 та 8.2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано Договір поставки від 27.12.2024 №53-124-01-24-24563 (файл «Аналогічний договір.pdf), пунктом 4.1 якого визначено, що «всього ціна Договору 1 043 640,00 грн», при цьому учасником на підтвердження виконання зазначеного договору надано видаткові накладні на суму 915 544,83 грн (файл «Видаткові накладні до договору.pdf); 2. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) пропозиції учасника міститься оригінал або копія, завірена учасником, Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність споживчої тари (оболонки) вимогам нормативних документів (в т.ч. мікробіологічними, токсикологічними та радіологічними показниками), виданого уповноваженою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, надання яких передбачено пунктом 9 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Чому ціна укладеного договору від 04.06.2025 №150ПС (1 114 509,60 грн) не відповідає остаточній ціновій пропозиції учасника ТОВ «Проскурів-Агро» (1 114 530,00 гривень)? Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 12:15
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 12:15
-
Відповідь
Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту
Про надання пояснень. Пояснення надаються в окремому файлі.
Рішеня
06.06.2025 14:29
Замовник
Документи повідомлення
06.06.2025 14:29
-
06.06.2025 14:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 390 115.6 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 08:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3114 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380683752031
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 390 115.6 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 08:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3114 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380683752031
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності