Показати схожі тендери

Закупівля Аудиторські послуги від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-010541-a
Id Tender 74ef05660c2549f3b1f3f0c17acd1a2a
План UA-P-2025-04-30-011915-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:59
Остання зміна 09.07.2025 09:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
78 909 957 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
789 099.57 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 16:59 до 08.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 16:59
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 16:59
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:00
до 02.06.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 16:31
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 16:31
до 09.07.2025 09:28
Період уточнень
з 30.04.2025 16:59 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 16:59 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:00 до 02.06.2025 16:31
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:00 до 02.06.2025 16:31
Основні параметри
Аудиторські послуги
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
78 909 957 грн.
Аудиторські послуги
Назва предмета закупівлі
Аудиторські послуги
Очікувана вартість
78 909 957 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
789099,57
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 367 200
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аудиторські послуги
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.05.2028 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
30% від вартості відповідного етапу Замовник перераховує Виконавцю, як авансовий платіж, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після виконання стадій планування та попередніх аудиторських процедур та отримання рахунку на оплату;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
70 % від вартості за відповідний етап Замовник перераховує Виконавцю протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап та отримання рахунку на оплату.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 1060 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін надання послуг: до 23 травня 2028 року.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ КПМГ Аудит
Пропозиція:
78 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 17:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гришко Карина
Електронна пошта
Телефон
380631644345
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Аудиторські послуги
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:31 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 12:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
02.06.2025 16:31
Довідка НАЗК
02.06.2025 16:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.05.2025 12:52
Електроний протокол про продовження строку
08.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
08.05.2025 12:48
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасник, на виконання вимог пп.1.1.2 п.1.1 Додатку 2 до ТД надав Консолідовану фінансову звітність станом на та за рік, який закінчився 31 грудня 2024 року на підтвердження виконання аналогічного договору з АТ «НАК «Нафтогаз України» термін дії якого не закінчився та надав Фінансову звітність станом на та за рік, що закінчився 31 грудня 2020 року на підтвердження виконання аналогічного договору з ТОВ «Оператор газотранспортної системи України», якими не підтвердив факт повного виконання договору, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.1.1.2 п.1.1 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, який надається Учасником на вимогу підпункту 1.1.1. Додатку 2 до ТД, а саме: – у разі надання послуг для публічних компаній: скан-копії аудиторських висновків та звітів про прибутки та збитки та інший сукупний дохід та/або лист, що підтверджує виконання аналогічного договору від Замовника з посиланням на номер і дату договору та інформацією про розмір річного доходу за відповідні роки; – у разі надання послуг для непублічних компаній: лист, що підтверджує виконання аналогічного договору від Замовника з посиланням на номер і дату договору. 2. Учасник, на виконання вимог пп.1.2.1 п.1.2 Додатку 2 до ТД надав Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначені працівники зі стажем роботи на відповідній посаді менше 6 місяців, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.1.2.1 п.1.2 Додатку 2 до ТД до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі: - не менше 150 кваліфікованих працівників, які працюють на посаді аудитора/ експерта з аудиту/ревізора та їхні еквіваленти (наприклад молодший, старший, провідний, головний, керівник або начальник відділу аудиту) та які мають практичний досвід з аудиту (стаж роботи на відповідній посаді становить від 6 місяців). До складу чисельності професіоналів у галузі аудиту не мають включатися експерти аудитора у термінології МСА 620 “Використання роботи експерта аудитора”. 3. Учасник, на виконання вимог пп.3.5.2 п.3.5 Додатку 2 до ТД надав копію (скрін-шот) відповідної веб-сторінки з сайту ifac.org, яка викладена не українською мовою, що не відповідає встановленим вимогам пп.4.1.2 п.4.1 Додатку 2 до ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.4.1.2 п.4.1 Додатку 2 до ТД документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї ТД. Не надання Учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до п. 43 Особливостей. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 4. Учасник, на виконання вимог пп.3.5.3 п.3.5 Додатку 2 до ТД надав копію (скрін-шот) відповідної веб-сторінки з сайту accountancyage.com, яка викладена не українською мовою, що не відповідає встановленим вимогам пп.4.1.2 п.4.1 Додатку 2 до ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.4.1.2 п.4.1 Додатку 2 до ТД документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї ТД. Не надання Учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до п. 43 Особливостей. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Створено
16.05.2025 10:47
Надати до
17.05.2025 10:47
Договір
UA-2025-04-30-010541-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13/3485-ін/25
94 080 000 грн.
78 400 000 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
01.06.2028
Номенклатура
1 (послуга)
Аудиторські послуги
Номенклатура
Аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 травня 2028 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ КПМГ Аудит
Повна назва
ПрАТ КПМГ Аудит
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31032100

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 09:28
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000044
Дата створення проекту
13.06.2025 15:42
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:57
Дата публікації висновку про результати
04.07.2025 16:39
Дата завершення усунення порушень
10.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2025-04-30-010541-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 квітня 2025 року № 01/01/13/10/01/01/146-ВЯ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «КПМГ Аудит» (далі – ПрАТ «КПМГ Аудит»), вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 червня 2025 року № 01/01/13/10/01/01/146-ВЯ/2, повідомлення про намір укласти договір від 02 червня 2025 року, пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби 23 червня 2025 року, 03 липня 2025 року та 04 липня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «КПМГ Аудит» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.07.2025 00:00
Дата публікації
04.07.2025 16:39
Документи висновку
04.07.2025 16:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аудиторські послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.06.2025 11:15
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 11:16
-
Відповідь
Пояснення по суті запиту
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Відповідно до оголошеного предмета закупівлі, ПАТ «УКРНАФТА» планує здійснити закупівлю аудиторських послуг. Умови проведення процедури закупівлі, а також умови надання послуг і їх перелік викладено в тендерній документації (далі - ТД), зокрема в Технічній специфікації (Додаток 1 до ТД) та Проєкті договору (Додаток 3 до ТД), які є її невід’ємними частинами. Проведення незалежного аудиту фінансової звітності передбачено наступним: 1. Вимоги законодавства та регуляторних органів. ПАТ «Укрнафта», як підприємство, що становить суспільний інтерес, підпадає під дію вимог щодо обов’язкового проведення незалежного аудиту фінансової звітності, що обумовлено: • частиною третьою статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка зобов’язує підприємства, що становлять суспільний інтерес, оприлюднювати річну фінансову та консолідовану звітність разом із відповідними аудиторськими звітами; • статтею 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», відповідно до якої обов’язковий аудит фінансової звітності здійснюється щодо підприємств, зобов’язаних за законодавством оприлюднити таку звітність разом з аудиторським звітом. У рамках обов’язкового аудиту має бути отриманий аудиторський звіт суб’єкта аудиторської діяльності відповідно до статті 14 вказаного Закону з метою висловлення незалежної думки аудитора про відповідність звітності в усіх суттєвих аспектах вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності та законодавства України; • статтею 29 того ж Закону, яка передбачає, що суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності призначається загальними зборами акціонерів, учасників, наглядовою радою (у випадках, визначених законом), засновником або уповноваженим органом управління підприємств державної чи комунальної форми власності, а також іншим вищим органом управління відповідно до законодавства та установчих документів. 2. Вимоги до корпоративного управління. Відповідно до найкращих практик корпоративного управління, визначених Керівними принципами ОЕСР, в акціонерних товариствах має здійснюватися щорічний зовнішній аудит незалежним, компетентним і кваліфікованим аудитором відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (ISA). Такий аудит має на меті надати Наглядовій раді та акціонерам обґрунтовану впевненість у тому, що фінансова звітність компанії у всіх суттєвих аспектах складена відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності. 3. Консолідація звітності Групи Нафтогаз. ПАТ «УКРНАФТА» входить до складу Групи Нафтогаз, яка готує консолідовану фінансову звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ). Відповідно до МСФЗ 10 «Консолідована фінансова звітність», материнська компанія включає до складу консолідованої звітності всі контрольовані дочірні підприємства. В рамках консолідації фінансової звітності Групи Нафтогаз, пакет фінансової інформації спеціального призначення ПАТ «Укрнафта» має бути підтверджений незалежним аудитором. 4. Вимоги міжнародних партнерів. ПАТ «УКРНАФТА» співпрацює з міжнародними фінансовими інституціями та іноземними партнерами, договірні відносини з якими зобов’язують дотримуватися принципів прозорості, підзвітності та фінансової дисципліни. Незалежний аудит та, відповідно, аудійована фінансова звітність є стандартною умовою співпраці з міжнародними партнерами. Для виконання вищезазначених вимог організовано закупівлю аудиторських послуг на 2025-2028 роки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: • аудит річної консолідованої та окремої фінансової звітності за 2025, 2026 та 2027 роки; • оглядову перевірку пакету проміжної фінансової інформації спеціального призначення, підготовленої відповідно до облікової політики НАК «Нафтогаз України» за 6 місяців 2025, 2026 та 2027 років; • аудит пакету фінансової інформації спеціального призначення, підготовленої відповідно до облікової політики НАК «Нафтогаз України» за 2025, 2026 та 2027 роки. Окрім того, проведення аудиту окремої та консолідованої фінансової звітності передбачено: • статтею 110 Закону України «Про акціонерні товариства» від 27.07.2022 № 2465-IX; • статтею 126 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» від 23.02.2006 № 3480-IV; • умовами кредитних договорів компанії. З метою оптимізації витрат на аудиторські послуги, закупівлю планується здійснити одразу на три звітні періоди - 2025, 2026 та 2027 роки. Терміни надання послуг визначатимуться відповідно до вимог законодавства та умов, зокрема, кредитних договорів. Вимоги до форми та змісту аудиторського звіту встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VIII. Вимога щодо складання аудиторського звіту українською та англійською мовами зумовлена міжнародним складом Наглядової ради Компанії, а також необхідністю забезпечення доступності фінансової інформації для іноземних партнерів та кредиторів, яким звітність компанії надається обома мовами відповідно до усталеної практики її оприлюднення. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - Наказом від 05.11.2024 № 479 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг»; - Результатами попереднього моніторингу цін, шляхом направлення запитів електронною поштою потенційним надавачам послуг. При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від 2 (двох) потенційних надавачів послуг: 1. ТОВ «Делойт енд Туш ЮСК» (відкликана); 2. ПрАТ «КПМГ Аудит». Очікувана вартість Закупівлі визначена за пропозицією від ПрАТ «КПМГ Аудит», яка відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, з урахуванням відмови пропозиції від ТОВ «Делойт енд Туш ЮСК». Аналітична таблиця формування очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються. Додатки: Аналітична таблиця формування очікуваної вартості; Комерційні пропозиції; Лист відмова.
Рішеня
23.06.2025 16:04
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аудиторські послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів щодо обґрунтування продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.06.2025 16:17
Орган перевірки
04.07.2025 00:00
Документи повідомлення
30.06.2025 16:17
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аудиторські послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів щодо виконання учасником ПрАТ КПМГ «Аудит» вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині надання аналогічного договору за предметом «послуги із проведення аудиту консолідованої (комбінованої) фінансової звітності» державного підприємства/господарського товариства, у статутному капіталі якого 50 і більше відсотків акцій (часток) належать державі, яке має річний дохід (без ПДВ) не менш як 50 млрд грн за звітний період, щодо якого Учасником наданий аудиторський звіт, а саме виконання не менше двох таких завдань за попередні 6 (шість) років. Учасник ПрАТ КПМГ «Аудит» на вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2025 року надав договір 16 лютого 2021 року № 9-SA/2021 з товариством з обмеженою відповідальністю «КУБ Газ» (яке не є державним підприємством або підприємством, у статутному капіталі якого 50 і більше відсотків акцій (часток) належать державі)) із завданнями з: - аудиту консолідованої фінансової звітності компанії станом на та за рік, що закінчився 31 грудня 2020 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та вимог законодавства України щодо фінансового звітування; - аудиту індивідуальної фінансової звітності станом на та за рік, що закінчується 31 грудня 2020 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та вимог законодавства України щодо фінансового звітування (файл «Додаткова інформація та документи для підтвердження досвіду»). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.07.2025 18:57
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 18:59
-
Відповідь
Відповідь на запит ДАСУ
Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (далі - Замовник), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, надаємо наступне пояснення: 02.06.2025 у рамках Закупівлі ПрАт «КПМГ Аудит» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. 17.06.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято Протокольне рішення № 01/01/13/10/21/02-01/01/146-ВЯ/3 (далі – Протокол), щодо продовження строку для укладення Договору у рамках Закупівлі до 60 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір, який додається. Підставою продовження строку для укладення Договору за результатами Закупівлі є тривала процедура погодження проекту Договору задіяними у даному процесі підрозділами Замовника. Станом на поточну дату договір знаходиться на етапі укладання.
Рішеня
03.07.2025 10:37
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення по суті запиту
Замовником в тендерній документації вимагалось підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації визначено, що під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є та/або у складі якого надавались: - аудиторські послуги суб’єктам господарювання нафтогазової галузі (а саме: видобутку, та/або транспортування, та/або зберігання, та/або переробки, та/або продажу нафти, нафтопродуктів або газу), зокрема здійснення не менше двох завдань з аудиту за попередні 6 (шість) років (а саме впродовж 6 років, що передують року проведення закупівлі), та - послуги із проведення аудиту консолідованої (комбінованої) фінансової звітності державного підприємства/господарського товариства, у статутному капіталі якого 50 і більше відсотків акцій (часток) належать державі, яке має річний дохід (без ПДВ) не менш як 50 млрд грн за звітний період, щодо якого Учасником наданий аудиторський звіт, а саме виконання не менше двох таких завдань за попередні 6 (шість) років. Зазначені вимоги можуть бути виконані в рамках одного або кількох договорів. ПрАТ «КПМГ Аудит» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині надання аналогічного договору за предметом «послуги із проведення аудиту консолідованої (комбінованої) фінансової звітності державного підприємства/господарського товариства, у статутному капіталі якого 50 і більше відсотків акцій (часток) належать державі, яке має річний дохід (без ПДВ) не менш як 50 млрд грн за звітний період», надав договір №ВС/80/2022-ЦЮ від 22 вересня 2022 року з АТ «Укрзалізниця» (файл «01 Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям» (сторінки 45-82 - копія договору, сторінка 113 - Лист-підтвердження щодо виконання договору)), який відповідає зазначеним критеріям. Зокрема, АТ «Укрзалізниця» є господарським товариством з державною часткою понад 50% та має відповідний обсяг річного доходу. Договір № 9-SA/2021 від 16.02.2021 з ТОВ «КУБ Газ» та лист №9 від 14.05.2025 був наданий ПрАТ «КПМГ Аудит» після розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, у складі якого надавались аудиторські послуги суб’єктам господарювання нафтогазової галузі (а саме: видобутку, та/або транспортування, та/або зберігання, та/або переробки, та/або продажу нафти, нафтопродуктів або газу), відповідно до іншої кваліфікаційної вимоги тендерної документації. Зазначений договір підтверджує виконання не менше двох завдань з аудиту консолідованої та індивідуальної фінансової звітності компанії, яка здійснює діяльність у нафтогазовій сфері, за попередні 6 років, що передують року проведення закупівлі. Таким чином, у сукупності, з урахуванням документів завантажених на вимогу про усунення виявлених невідповідностей учасник ПрАТ «КПМГ Аудит» надав у складі тендерної пропозиції два аналогічні договори з підтвердженням їх повного виконання, що відповідає вимогам пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
Рішеня
04.07.2025 11:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
78 909 957 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380631644345
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
78 909 957 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380631644345
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності