Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з інспекції трубного обладнання КРС від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-010338-a
Id Tender 0f0690f76ccb4f11a11043895c86ae0a
План UA-P-2025-04-30-010242-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:48
Остання зміна 10.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 993 780 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
59 937.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 16:50 до 16.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 16:50
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 16:50
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:17
до 04.06.2025 13:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 10:26
до 10.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.06.2025 13:50
-
Період уточнень
з 30.04.2025 16:50 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 16:50 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:17 до 04.06.2025 13:50
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:17 до 04.06.2025 13:50
Основні параметри
Послуга з інспекції трубного обладнання КРС
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 993 780 грн.
Послуга з інспекції трубного обладнання КРС
Назва предмета закупівлі
Послуга з інспекції трубного обладнання КРС
Очікувана вартість
5 993 780 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59937,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
179 800
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 14:54
Закінчення аукціону
19.05.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з інспекції трубного обладнання КРС
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі здійснюються Замовником по факту наданих послуг шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 210 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги надаються протягом терміну дії договору до 31.12.2025 року на підставі оформлених Замовлень на надання послуги (далі – Замовлення) Замовника, згідно «Форми замовлення на дефектоскопію трубного обладнання КРС. Детально описано в додатку 1 до Тендерної документації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
1 779 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА СВЕРДЛОВИННИЙ СУПРОВІД"
Пропозиція:
1 779 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 14:54
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганношина Катерина Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380983239439
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з інспекції трубного обладнання КРС
Період вимог/скарг з 29.05.2025 10:26 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:17 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
27.05.2025 року, Замовником у електронній системі закупівель була розміщена вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Замовником, зокрема, вимагалось надати : « 3.2. Довідку, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для надання послуг, у довільній формі чи за формою, наведеною у п. 1.3.1. додатку 2 до тендерної документації. Перелік основного обладнання*, необхідного для виконання робіт з магнітопорошкового та візуально-оптичного контролю: - Електромагнітна установка; - імпульсний товщиномір; - магнітопорошковий дефектоскоп. *Обладнання має дійсні свідоцтва про метрологічну повірку. *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. 3.3. Копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю виконавця послуг від Національного агентства з акредитації разом з сферою акредитації (переліком випробувальних можливостей).» Учасником завантажено оновлену довідку про обладнання № 614а.05.25-Д, в якій конкретизовано найменування обладнання, необхідного для надання послуг. До довідки надано договір DEN/DU-2020-2 від 02.03.2020 про оренду обладнання для дефектоскопії та хардбендінгу. Проте, зазначений договір не підтверджує оренду обладання, задекларованого Учасником в довідці. Так, в довідці зазначено про наявність імпульсного товщиноміру; ZX-3, Dakota ultrasonics, США, Серійний номер 20627 та імпульсного товщиноміру; MX-3, Dakota ultrasonics, США, Серійний номер 51858. Проте, в додатках до договору DEN/DU-2020-2 відсутня інформація щодо передачі в оренду відповідного обладнання. Так, в додатку №8 в позиції 1 таблиці №1 вказано про передачу Ультразвукового дефектоскопу в кількості 1 одиниця. Крім того, відсутні дані про марку/модель тощо що унеможливлює ідентифікацію обладнання та належне підтвердження права користування обладнанням. Аналогічно, відсутні дані для ідентифікації в договорі оренди: електромагнітне ярмо; PARKER B100S, Parker Research Corp., США, Серійний номер 12404, електромагнітне ярмо; PARKER B100S, Parker Research Corp., США, Серійний номер 12407, електромагнітне ярмо; PARKER B100S, Parker Research Corp., США, Серійний номер 12805, магнітопорошковий дефектоскоп; MagCoil 9”, New Tech systems, США, Серійний номер 050220191, магнітопорошковий дефектоскоп; MagCoil 9”, New Tech systems, США, Серійний номер 050220192, Електромагнітна установка. Techscope EZT-II, New Tech systems, США, Серійний номер TSEX207242878. Таким чином, в порушення п.п. 1.3.2. п. 1.3. додатку 2 до тендерної документації учасником не надано Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі Учасником завантажено лист від 28.05.2025 Вих. № 649.05.25-Д Щодо копії атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю від Національного агентства з акредитації в якому зазначає, що надання копії атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю виконавця послуг від Національного агентства з акредитації разом з сферою акредитації (переліком випробувальних можливостей) не стосується даного виду робіт/послуг, що є предметом вищезгаданої закупівлі. Таким чином, в порушення пп. 3.5.1. п. 3.5. додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю виконавця послуг від Національного агентства з акредитації разом з сферою акредитації (переліком випробувальних можливостей). Слід зазначити, що Учасник не звертався до Замовника зі зверненням щодо цієї вимоги та/або не оскаржував її до уповноваженого органу. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника ТОВ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» підлягає відхиленню. Підстава: абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
29.05.2025 10:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 14:21
Електроний протокол про продовження строку
19.05.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
19.05.2025 15:17
Надати до
21.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 14:18
Дата кінця розгляду
17.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН», код ЄДРПОУ 37534736 (далі – Учасник) Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1.1 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надані копії аналогічних договорів, а саме Договір № 3 про надання послуг з проведення інспекції (дефектоскопії) бурового інструменту від 02.01.2021, укладений з ТОВ «БЕЙКЕНЬ ЕНЕРГЕТИКА УКРАЇНА» та Договір № 7228-НГД на виконання робіт з вимірювань та випробувань продукції випробувальною лабораторією від 13.06.2022, укладений з ПрАТ «Нафтогазвидобування».Учасником було надано до зазначених договір листи-відгуки. Так, до договору № 3 надано лист-відгук від 30.11.2022 № 231/3 «Щодо виконання договору». Проте, в зазначеному відгуку зазначено, що послуги надаються, тобто знаходяться в процесі надання Крім того, договору № 3 надано додаткову угоду № 1 від 19.12.2023, якою продовжено його дію до 31.12.2025. Таким чином, договір № 3 станом на сьогодні є діючим та не виконаний в повному обсязі. В свою чергу, до договору № 7228-Д надано лист-відгук від 30.11.2022, в якому вказано, що послуги надаються, тобто знаходяться в процесі надання. Крім того, строк дії договору № 7228-Д визначено в п. 14.2., згідно з яким договір діє до 31.12.2023 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за договором. Таким чином, з урахуванням того факту, що лист-відгук наданий більш ніж за рік до кінця дії договору, Замовник не в змозі встановити факт повного виконання зазначеного договору. Враховуючі вищевикладене, Учасником не виконано вимоги пп.1.1.1 п.1.1 Додатку 2. 1.2. На виконання вимог пп.1.3.1 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надана довідка про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо), необхідних для надання послуг від 15.05.2025 № 614.05.25-Д. Зазначена довідка містить інформацію про наявність в учасника 2 одиниць імпульсного товщиноміру, 3 одиниць електромагнітного ярма, 2 одиниць електромагнітної установки. Проте, оскільки довідка не містить відомостей про марки, моделі, артикули заводські номери обладнання тощо, Замовник не має можливості ідентифікувати зазначене обладнання в підтверджуючих документах, зокрема договорах оренди, свідоцтвах про повірку, яке надані Учасником у складі тендерної пропозиції. 1.3. В складі тендерної пропозиції Учасники відсутня копія атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю виконавця послуг від Національного агентства з акредитації разом з сферою акредитації (переліком випробувальних можливостей). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2, розділ І, п. 1.1., п.п. 1.1.1. Копія договору *, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги по інспекції та/або дефектоскопії бурильних труб та/або обважнених бурильних труб та/або обсадних труб. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - акти приймання-передачі надання послуг; або - інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; або - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1 Додатку 2 до цієї ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1 Додатку 2 до цієї ТД. 2.2. Додаток 2, розділ І, п. 1.3., п.п. 1.3.1. Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для надання послуг, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Перелік основного обладнання*, необхідного для виконання робіт з магнітопорошкового та візуально-оптичного контролю: - Електромагнітна установка; - імпульсний товщиномір; - магнітопорошковий дефектоскоп. *Обладнання має дійсні свідоцтва про метрологічну повірку. № з/п Найменування Рік випуску Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. 2.3. Додаток 2, розділ ІІІ, п. 3.5., п.п. 3.5.1. Документ для підтвердження наявності в Учасника дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Електронна та/або сканована копія атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю виконавця послуг від Національного агентства з акредитації разом з сферою акредитації (переліком випробувальних можливостей). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Копію договору *, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги по інспекції та/або дефектоскопії бурильних труб та/або обважнених бурильних труб та/або обсадних труб. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - акти приймання-передачі надання послуг; або - інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; або - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1 Додатку 2 до цієї ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1 Додатку 2 до цієї ТД. 3.2. Довідку, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для надання послуг, у довільній формі чи за формою, наведеною у п. 1.3.1. додатку 2 до тендерної документації. Перелік основного обладнання*, необхідного для виконання робіт з магнітопорошкового та візуально-оптичного контролю: - Електромагнітна установка; - імпульсний товщиномір; - магнітопорошковий дефектоскоп. *Обладнання має дійсні свідоцтва про метрологічну повірку. *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. 3.3. Копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з неруйнівного контролю виконавця послуг від Національного агентства з акредитації разом з сферою акредитації (переліком випробувальних можливостей).
Створено
27.05.2025 16:27
Надати до
28.05.2025 16:27
Період вимог/скарг з 04.06.2025 13:50 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 10:26 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
04.06.2025 13:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.06.2025 16:39
Електроний протокол про продовження строку
29.05.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
29.05.2025 10:26
Надати до
31.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 16:31
Дата кінця розгляду
27.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА СВЕРДЛОВИННИЙ СУПРОВІД" (ЄДРПОУ 44123249) (далі – Учасник): 1. Учасник, на виконання вимог пп.1.3.1. п.1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД): 1.1. надав Довідку, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, однак без зазначення інформації, щодо переліку основного обладнання, необхідного для виконання робіт з магнітопорошкового та візуально-оптичного контролю:- Електромагнітна установка; - імпульсний товщиномір; - магнітопорошковий дефектоскоп. 1.1. не надав на обладнання дійсні свідоцтва про метрологічну повірку. - Учаснику у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог пп.1.3.1. п.1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД, необхідно надати: «Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для надання послуг, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Перелік основного обладнання*, необхідного для виконання робіт з магнітопорошкового та візуально-оптичного контролю: - Електромагнітна установка; - імпульсний товщиномір; - магнітопорошковий дефектоскоп.*Обладнання має дійсні свідоцтва про метрологічну повірку.». 2. Учасник, на виконання вимог п.п. 3.4.1 - 3.4.3. п.3.4. Розділу ІІІ Додатку 2 до ТД не надав інформацію про субпідрядника/ співвиконавця. - Учаснику у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п.п. 3.4.1 - 3.4.3. п.3.4. Розділу ІІІ Додатку 2 до ТД надати інформацію про субпідрядника/ співвиконавця. 3. Учасник, на виконання вимог п.п. 3.5.1 - 3.5.4. п.3.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до ТД не надав дозвільні документи. - Учаснику у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п.п. 3.5.1 - 3.5.4. п.3.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до ТД надати дозвільні документи.
Створено
03.06.2025 11:34
Надати до
04.06.2025 11:34
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 993 780 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380983239439
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 993 780 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380983239439
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності