Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б від ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-010171-a
Id Tender 70e41178ab8641d6890f5f971680ded5
План UA-P-2025-04-30-012213-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:40
Остання зміна 11.06.2025 09:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 389 149 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
181 945.75 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 16:39 до 15.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 16:39
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 16:39
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:50
до 27.05.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 17:08
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 16:54
до 11.06.2025 09:39
Період уточнень
з 30.04.2025 16:39 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 16:39 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:50 до 27.05.2025 16:54
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:50 до 27.05.2025 16:54
Основні параметри
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Мова тендерної пропозиції - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
36 389 149 грн.
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Очікувана вартість
36 389 149 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
181945,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
181 945
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 13:27
Закінчення аукціону
16.05.2025 13:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Код ДК 021:2015
45451100-4 - Оздоблювальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79027, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 301-Б
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 з використанням програмного комплексу, підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
Пропозиція:
35 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
35 373 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маруня Ірина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
0322556300
Сайт:
https://ldubgd.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08571340
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Період вимог/скарг з 22.05.2025 17:08 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 13:50 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі "Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"", оскільти він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Документи кваліфікації
22.05.2025 17:08
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.05.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності, а саме: - наданий аналогічний договір № 740-к від 19.12.2022 року (файл під назвою «Договір 740_к.pdf»), договірна ціна якого складає 19 599 972,00 грн, що є менше очікуваної вартості закупівлі, що не відповідає вимогам пп. 1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації; - наказ про прийняття на роботу інженера з охорони праці Левко Ганни Степанівни від 24.09.2024р. містить некоректні дані, що стосується дати ознайомлення з даним наказом, що не відповідає вимогам законодавства та пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації; - тендерна (цінова) пропозиція (файл під назвою «цінова.pdf»), яка повинна бути складена відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, у графі «Назва Учасника» містить назву Замовника, а не Учасника, що не відповідає вимогам п. 5 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації; - гарантійний лист (файл під назвою «гл що не рф.pdf») не містить повної назви Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, а саме бракує слів «або скасування», що не відповідає вимогам п.13 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації; Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності зазначено у пп 1.1 п.1 та пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та у п. 5 та п.13 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації замовника. Учаснику, потрібно: - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1, що міститься у Додатку 1 до Тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору. *Аналогічним вважається договір щодо виконання Учасником робіт капітального ремонту або нового будівництва або реконструкції об’єкту будівництва, а саме: будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, укладений Учасником та виконаний ним повністю або частково у період з 2022 року. Вартість аналогічного договору має становити не менше очікуваної вартості предмету закупівлі. Вартість виконання аналогічного договору не може бути менше 25% від очікуваної вартості поточної закупівлі; - - привести у відповідність наказ про прийняття на роботу інженера з охорони праці Левко Ганни Степанівни від 24.09.2024р.; - - привести у відповідність надану або підготувати нову довідку за формою «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації – підписана Учасником, з вірно заповненою інформацією у всіх полях; - надати інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Створено
21.05.2025 14:23
Надати до
22.05.2025 14:23
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:54 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 17:08 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника № 2 ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника № 2 повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:54
Довідка НАЗК
27.05.2025 16:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-30-010171-a-b1
Підписаний і діє
Номер
300
35 550 000 грн.
29 625 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
15.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Номенклатура
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571340

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
Повна назва
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35327477

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 09:39
-
11.06.2025 09:39
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
11.06.2025 09:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000046
Дата створення проекту
13.06.2025 15:44
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:59
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2025-04-30-010171-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
36 389 149 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 08:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
0322556300
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
36 389 149 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 08:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
0322556300
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності