Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг) від Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-010121-a
Id Tender 5872483e724e40a0852e6ba34829c157
План UA-P-2025-04-30-008927-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:41
Остання зміна 21.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 237.92 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
491.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 16:41 до 09.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 16:41
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 16:41
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 09:00
до 15.05.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 16:40
до 21.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.05.2025 16:40
-
Період уточнень
з 30.04.2025 16:41 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 16:41 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 09:00 до 15.05.2025 16:40
Період кваліфікації
з 09.05.2025 09:00 до 15.05.2025 16:40
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
98 237.92 грн.
71630000-3 - послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг)
Назва предмета закупівлі
71630000-3 - послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг)
Очікувана вартість
98 237.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
491,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг)
Код ДК 021:2015
71631450-9 - Послуги з технічного огляду мостів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, шляхопровід №55 (вул. Апостолівська, м. Кривий Ріг)
Дата постачання по
30.08.2025 16:42
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ"
Пропозиція:
89 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 16:41
Оголошення про проведення закупівлі
30.04.2025 16:37
Тендерна документація
30.04.2025 16:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.04.2025 16:37
Проект договору
30.04.2025 16:37
-
30.04.2025 16:37
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корнілова Юлія Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380564930920
Замовник
ЄДРПОУ
03364234
Назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
площа Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 71630000-3 - послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг)
Період вимог/скарг з 15.05.2025 16:40 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 09:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ДП "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ", подану на закупівлю послуг: 71630000-3- послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
15.05.2025 16:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.05.2025 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ДП "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ", поданої на закупівлю послуг: 71630000-3- послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з благоустрою населених пунктів: експертне обстеження стану конструкцій шляхопроводу №55 (вул. Апостолівська м. Кривий Ріг) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з:…проектом договору в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання)». Учасник надав у складі тендерної пропозиції проект договору, який не відповідає редакції встановленій у Додатку 2 тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати оновлений проект договору в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання). Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації та пункту 9.1. Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії, з урахуванням положень Особливостей: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою Таблиці 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі яке буде використовуватися для надання послуг… Довідка має містити інформацію про наявність та/або залучення у Учасника… - спеціалізованого, ліцензійного програмного комплексу (програмного забезпечення), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі*; - транспортного засобу для перевезення обладнання та працівників задіяних при наданні послуг не менше 1 одиниці. На підтвердження наявності/залучення спеціалізованого, ліцензійного програмного комплексу (програмного забезпечення), який (-е) необхідне для надання послуг за предметом закупівлі, зазначеного в довідці, Учасники надають:- копію/сканований оригінал ліцензії програмного комплексу (програмного забезпечення) та документ, що підтверджує володіння/право користування Учасника програмним комплексом (програмним забезпеченням). * У розділі 2 Таблиці 1 Учасником зазначається найменування, термін дії, № ліцензії (свідоцтва та/або сертифіката) тощо відповідного програмного комплексу (програмного забезпечення)… На підтвердження наявності/залучення транспортного засобу для перевезення обладнання та працівників, не менше 1 одиниці, вказаного у довідці Учасники надають: Для власних: копію/сканований оригінал технічного паспорту та/або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Для залучених: копію/сканований оригінал договору оренди та/або лізингу та/або інший документ, що підтверджує право користування транспортним засобом на весь строк надання послуг». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази від 08.05.2025 № 19.2-3-1937т, в якій не зазначено термін дії, № ліцензії програмного комплексу «ЛІРА-САПР 2021 FULL» та програмної продукції «Autodesk Auto CAD LT 2015», разом з тим на підтвердження наявності програмного комплексу «ЛІРА-САПР 2021 FULL» учасником надано ліцензійний договір № 127-Л-Л-21 від 13.12.2021 не у повному обсязі, а саме зважаючи на пункт 3.1.1 даного договору відсутній Акт приймання – передачі ПЗ, а на програмну продукцію «Autodesk Auto CAD LT 2015» відсутня ліцензія. Також на підтвердження наявності транспортного засобу для перевезення обладнання та працівників надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТМ № 485994 в якому зазначений транспортний засіб Ford Transit відрізняється (не співпадає) із транспортним засобом який учасник зазначив у п.21 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати оновлену довідку за формою Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі яке буде використовуватися для надання послуг. Довідка має містити інформацію про наявність та/або залучення у Учасника: - комп’ютера або ноутбука не менше 1 одиниці; - принтера або багатофункціонального пристрою, який включає в себе функціональні можливості принтера не менше 1 одиниці; - ультразвукового товщиноміру не менше 1 одиниці; - спеціалізованого, ліцензійного програмного комплексу (програмного забезпечення), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі*; - транспортного засобу для перевезення обладнання та працівників задіяних при наданні послуг не менше 1 одиниці. На підтвердження наявності/залучення спеціалізованого, ліцензійного програмного комплексу (програмного забезпечення), який (-е) необхідне для надання послуг за предметом закупівлі, зазначеного в довідці, Учасник надає: - копію/сканований оригінал ліцензії програмного комплексу (програмного забезпечення) та документ, що підтверджує володіння/право користування Учасника програмним комплексом (програмним забезпеченням). * У розділі 2 Таблиці 1 Учасником зазначається найменування, термін дії, № ліцензії (свідоцтва та/або сертифіката) тощо відповідного програмного комплексу (програмного забезпечення). На підтвердження наявності/залучення транспортного засобу для перевезення обладнання та працівників, не менше 1 одиниці, вказаного у довідці Учасник надає: Для власних: копію/сканований оригінал технічного паспорту та/або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Для залучених: копію/сканований оригінал договору оренди та/або лізингу та/або інший документ, що підтверджує право користування транспортним засобом на весь строк надання послуг. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації та пункту 9.2. Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії, з урахуванням положень Особливостей: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід… Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність наступних працівників: - інженер-проектувальник, сертифікований за напрямком «Інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань» не менше 1-го працівника;- експерт/провідний експерт будівельний, сертифікований за напрямком «Технічне обстеження будівель і споруд» класу наслідків не нижче СС2– не менше 1-го працівника. На підтвердження кваліфікації працівників у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати копії та/або скановані оригінали діючих сертифікатів та/або атестатів та/або свідоцтв на кожного працівника, зазначеного у довідці, а саме: - інженера-проектувальника, сертифікованого за напрямком «Інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань» не менше 1-го працівника; - експерта/провідного експерта будівельного, сертифікованого за напрямком «Технічне обстеження будівель і споруд» класу наслідків не нижче СС2 – не менше 1-го працівника». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 08.05.2025 № 19.2-3-1938т, в якій відсутня інформацію про наявність інженера-проектувальника, сертифікованого за напрямком «Інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань» та експерта/провідного експерта будівельного, сертифікованого за напрямком «Технічне обстеження будівель і споруд» класу наслідків не нижче СС2, також відсутні діючі сертифікати та/або атестати та/або свідоцтва на підтвердження кваліфікації працівників що вимагались за умовами тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати оновлену довідку за формою Таблиці 2 Додатку3 тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність наступних працівників: - інженер-проектувальник, сертифікований за напрямком «Інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань» не менше 1-го працівника; - експерт/провідний експерт будівельний, сертифікований за напрямком «Технічне обстеження будівель і споруд» класу наслідків не нижче СС2– не менше 1-го працівника. На підтвердження кваліфікації працівників у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати копії та/або скановані оригінали діючих сертифікатів та/або атестатів та/або свідоцтв на кожного працівника, зазначеного у довідці, а саме: - інженера-проектувальника, сертифікованого за напрямком «Інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань» не менше 1-го працівника; - експерта/провідного експерта будівельного, сертифікованого за напрямком «Технічне обстеження будівель і споруд» класу наслідків не нижче СС2 – не менше 1-го працівника. Додатково Учасником надаються скановані оригінали або копії листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, прізвище та ініціали та/або ПІБ, яких зазначено в довідці. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «… Усі документи, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копії (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf. та/або jpg., та/або bmp., та/або doc., та/або docx., та/або інші, а також містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням посади та ПІБ/прізвища та ініціалів підписанта/прізвища та ім’я підписанта), посвідчений відбитком печатки (у разі використання). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи Учасника не застосовується до документів (довідок, матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (довідки, матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (довідку, матеріал чи інформацію)». Учасником надано довідку «Довідка посилання на розділ», яка не підписана власноручним підписом, або на яку не накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи учасника. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати оновлену довідку в довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт, тощо) статуту (інший документ), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі оформлену належним чином у відповідності до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 21 Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «... Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з: зведеним кошторисом та кошторисом на надання послуг з експертного обстеження. Види послуг, не повинні відрізнятись від видів послуг зазаначених в Додатку 1 тендерної пропозиції.». У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зведений кошторис та кошторис на надання послуг з експертного обстеження. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати зведений кошторис та кошторис на надання послуг з експертного обстеження. Види послуг, не повинні відрізнятися від видів послуг зазначених в Додатку 1 тендерної документації.
Створено
13.05.2025 16:55
Надати до
14.05.2025 16:55
Торги не відбулися
Очікувана вартість
98 237.92 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
98 237.92 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності