Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт покрівлі основного корпусу початкової школи Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вулиця Чернігівський шлях, 7 код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-010015-a
Id Tender 8038bfa73e0b4155a343b2b9b3cbc5f2
План UA-P-2025-04-30-012310-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:33
Остання зміна 17.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
860 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 16:32 до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 16:32
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 16:32
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:35
до 11.06.2025 09:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 15:50
до 17.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.06.2025 09:54
-
Період уточнень
з 30.04.2025 16:32 до 29.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 16:32 до 29.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:35 до 11.06.2025 09:54
Період кваліфікації
з 02.06.2025 14:35 до 11.06.2025 09:54
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі основного корпусу початкової школи Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вулиця Чернігівський шлях, 7 код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
860 000 грн.
Поточний ремонт покрівлі основного корпусу початкової школи Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вулиця Чернігівський шлях, 7 код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі основного корпусу початкової школи Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вулиця Чернігівський шлях, 7 код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
860 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 14:12
Закінчення аукціону
02.06.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі основного корпусу початкової школи Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вулиця Чернігівський шлях, 7 код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45261000-4 - Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, Чернігівський шлях,7
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ"
Пропозиція:
550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ЄВГЕНІЯ ЯНИЦЬКОГО"
Пропозиція:
649 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 14:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Богдан
Електронна пошта
Телефон
+380935716729
Замовник
ЄДРПОУ
33335643
Повна назва
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
15600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Мена
Адреса
вулиця Чернігівський шлях, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі основного корпусу початкової школи Менського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка Менської міської ради за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, м. Мена, вулиця Чернігівський шлях, 7 код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:50 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:35 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:50
Повідомлення про рішення
04.06.2025 15:49
-
02.06.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надати зазначені посвідчення з охорони праці працівників. Надати 1.3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом якого є «Поточний ремонт покрівлі будівлі». 1.3.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
03.06.2025 12:22
Надати до
04.06.2025 12:22
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:32 по 11.06.2025 09:51
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 15:50 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:33
Довідка НАЗК
10.06.2025 16:32
Повідомлення про рішення
04.06.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.06.2025 09:54 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 09:51 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
11.06.2025 09:54
Повідомлення про рішення
11.06.2025 09:52
-
11.06.2025 09:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 00:00
Замовник:
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380935716729
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 00:00
Замовник:
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380935716729
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності