Показати схожі тендери

Закупівля Робочі станції від Головне управління Національної поліції в Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-009736-a
Id Tender 2e7bef51f3a0439d90ab634353e8fec8
План UA-P-2025-04-30-010767-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:21
Остання зміна 28.05.2025 09:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 476 487 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 764.87 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 16:20 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 16:20
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 16:20
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:14
до 20.05.2025 19:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 20:45
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 19:01
до 28.05.2025 09:33
Період уточнень
з 30.04.2025 16:20 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 16:20 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:14 до 20.05.2025 19:01
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:14 до 20.05.2025 19:01
Основні параметри
Робочі станції
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 476 487 грн.
Робочі станції
Назва предмета закупівлі
Робочі станції
Очікувана вартість
1 476 487 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14764,87
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 11:51
Закінчення аукціону
08.05.2025 12:14
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Робоча станція оператора (у складі: системний блок, монітор, комплект клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Опис предмета закупівлі
Робоча станція оператора (у складі: системний блок, монітор, комплект клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Код ДК 021:2015
30214000-2 - Робочі станції
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Робоча станція адміністратора (у складі: системний блок, два монітори, комплект бездротовий клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Опис предмета закупівлі
Робоча станція адміністратора (у складі: системний блок, два монітори, комплект бездротовий клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Код ДК 021:2015
30214000-2 - Робочі станції
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
1 172 340 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
1 083 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 11:51
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ключник
Електронна пошта
Телефон
+380577308508
Сайт:
http://hk.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108599
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Робочі станції
Період вимог/скарг з 14.05.2025 20:45 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 12:14 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 20:45
Повідомлення про рішення
08.05.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнену форму «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації. Учасником надано заповнену форму «Загальні відомості про учасника» від 06.05.2025 № 06052025-10, в якій п. 7 не містить телефону (телефонів) банку. 2. Відповідно до пункту 2.2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Враховуючи дані вимоги тендерної документації Учасником не надано лист-роз’яснення відносно документів передбачених: - підпунктом 3 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу, електронний документ чи засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку, або оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку). 3. Відповідно до пункту 8 Загальних вимог Інформації про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку № 2 до тендерної документації «якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника складових робочих станцій або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження Учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу». Учасником у складі пропозиції не надано листи від виробника або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження Учасника складових робочих станцій, а саме запропонованих комплектів клавіатура Prologix PLK-K120 Black та маніпулятор «миша» ProLogix PLM-M180 Black, моніторів Asus 27" Business VA27DQFS (90LM06H0-B01370) IPS Black 100Hz та комплектів (клавіатура, миша) бездротових 2E MK420 Black (2EMK420WB_UA). Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1. Заповнену форму «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації із зазначенням телефону (телефонів) банку. 2. Лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Такий лист-роз’яснення стосується документів, передбачених: - підпунктом 3 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу, електронний документ чи засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку, або оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку). 3. Надати листи від виробника або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження Учасника складових робочих станцій, а саме запропонованих комплектів клавіатура Prologix PLK-K120 Black та маніпулятор «миша» ProLogix PLM-M180 Black, моніторів Asus 27" Business VA27DQFS (90LM06H0-B01370) IPS Black 100Hz та комплектів (клавіатура, миша) бездротових 2E MK420 Black (2EMK420WB_UA). Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Створено
12.05.2025 18:22
Надати до
13.05.2025 18:22
Період вимог/скарг з 20.05.2025 19:01 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 20:45 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати «скан-копію оригіналу чи засвідчена учасником копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації». Учасником у складі пропозиції не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 2. Відповідно до пункту 2.2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Враховуючи дані вимоги тендерної документації Учасником не надано лист-роз’яснення відносно документів передбачених: - пунктом 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку №1 тендерної документації, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; - підпунктом 3 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу, електронний документ чи засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку, або оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку). Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1. Інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації». 2. Лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Такий лист-роз’яснення стосується документів, передбачених: - пунктом 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку № 1 тендерної документації, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; - підпунктом 3 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати Скан-копію оригіналу, електронний документ чи засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію свідоцтва про право сплати єдиного податку, або оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку).
Створено
19.05.2025 13:28
Надати до
20.05.2025 13:28
Договір
UA-2025-04-30-009736-a-b1
Підписаний і діє
Номер
364
1 172 340 грн.
976 950 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Робоча станція оператора (у складі: системний блок, монітор, комплект клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Номенклатура
Робоча станція оператора (у складі: системний блок, монітор, комплект клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Робоча станція адміністратора (у складі: системний блок, два монітори, комплект бездротовий клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Номенклатура
Робоча станція адміністратора (у складі: системний блок, два монітори, комплект бездротовий клавіатура та маніпулятор «миша», операційна система)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108599

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40733799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 09:33
-
28.05.2025 09:32
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 476 487 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 476 487 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності