Показати схожі тендери

Закупівля Овочі і фрукти від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-009189-a
Id Tender a0a6facb78c94eac8787f796f44e7836
План UA-P-2025-04-30-010532-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 16:00
Остання зміна 28.05.2025 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 343 750 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 800 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 15:59 до 08.05.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 15:59
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 15:59
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 12:31
до 16.05.2025 10:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 10:43
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 10:43
до 28.05.2025 09:54
Період уточнень
з 30.04.2025 15:59 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 15:59 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 12:31 до 16.05.2025 10:43
Період кваліфікації
з 09.05.2025 12:31 до 16.05.2025 10:43
Основні параметри
Овочі і фрукти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 343 750 грн.
Овочі і фрукти
Назва предмета закупівлі
Овочі і фрукти
Очікувана вартість
1 343 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6800,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 12:08
Закінчення аукціону
09.05.2025 12:31
Позиція : №1 1 800 (кілограми)
Перець тепличний
Опис предмета закупівлі
Перець тепличний
Код ДК 021:2015
03221230-7 - Перець овочевий
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 000 (кілограми)
Перець грунтовий
Опис предмета закупівлі
Перець грунтовий
Код ДК 021:2015
03221230-7 - Перець овочевий
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 15 (кілограми)
Перець гострий
Опис предмета закупівлі
Перець гострий
Код ДК 021:2015
03221230-7 - Перець овочевий
Кількість
15
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 500 (кілограми)
Капуста цвітна
Опис предмета закупівлі
Капуста цвітна
Код ДК 021:2015
03221420-6 - Капуста цвітна
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 200 (кілограми)
Капуста броколі
Опис предмета закупівлі
Капуста броколі
Код ДК 021:2015
03221430-9 - Капуста броколі
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 300 (кілограми)
Петрушка
Опис предмета закупівлі
Петрушка
Код ДК 021:2015
03221300-9 - Листкові овочі
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 300 (кілограми)
Кріп
Опис предмета закупівлі
Кріп
Код ДК 021:2015
03221300-9 - Листкові овочі
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 300 (кілограми)
Салат свіжий
Опис предмета закупівлі
Салат свіжий
Код ДК 021:2015
03221320-5 - Салат листковий
Кількість
1 300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 30 (кілограми)
Салат мікс
Опис предмета закупівлі
Салат мікс
Код ДК 021:2015
03221320-5 - Салат листковий
Кількість
30
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 10 (кілограми)
Лайм
Опис предмета закупівлі
Лайм
Код ДК 021:2015
03222250-0 - Лайми
Кількість
10
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 10 (кілограми)
Рукола
Опис предмета закупівлі
Рукола
Код ДК 021:2015
03221300-9 - Листкові овочі
Кількість
10
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 100 (кілограми)
М'ята
Опис предмета закупівлі
М'ята
Код ДК 021:2015
03221300-9 - Листкові овочі
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 10 (кілограми)
Шпинат
Опис предмета закупівлі
Шпинат
Код ДК 021:2015
03221340-1 - Шпинат
Кількість
10
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 300 (кілограми)
Часник
Опис предмета закупівлі
Часник
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 500 (кілограми)
Печериці
Опис предмета закупівлі
Печериці
Код ДК 021:2015
03221260-6 - Гриби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 150 (кілограми)
Помідори чері
Опис предмета закупівлі
Помідори чері
Код ДК 021:2015
03221240-0 - Помідори
Кількість
150
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 800 (кілограми)
Редиска
Опис предмета закупівлі
Редиска
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 700 (кілограми)
Баклажани
Опис предмета закупівлі
Баклажани
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ: Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ: Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Михалевич Галина Ростиславівна
Пропозиція:
1 098 399 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЮХИМІВНА
Пропозиція:
1 098 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 12:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.04.2025 15:59
Проект договору
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
30.04.2025 15:59
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мосійчук Мирослава Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380363668495
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Овочі і фрукти
Період вимог/скарг з 16.05.2025 10:43 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 12:31 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати учасника ФОП Михалевич Галина Ростиславівна переможцем відкритих торгів 3052-25-Т-ВТ-О та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю 03220000-9 (Овочі і фрукти) в кількості 10 025 кг., з ціною 1 098 399,00 грн. без ПДВ.
Документи кваліфікації
16.05.2025 10:43
Довідка НАЗК
16.05.2025 10:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.05.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-30-009189-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16233
1 098 399 грн.
1 098 399 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 800 (кілограми)
Перець тепличний
Номенклатура
Перець тепличний
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (кілограми)
Перець грунтовий
Номенклатура
Перець грунтовий
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (кілограми)
Перець гострий
Номенклатура
Перець гострий
Кількість
15
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Капуста цвітна
Номенклатура
Капуста цвітна
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (кілограми)
Капуста броколі
Номенклатура
Капуста броколі
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Петрушка
Номенклатура
Петрушка
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Кріп
Номенклатура
Кріп
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 300 (кілограми)
Салат свіжий
Номенклатура
Салат свіжий
Кількість
1 300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (кілограми)
Салат мікс
Номенклатура
Салат мікс
Кількість
30
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (кілограми)
Лайм
Номенклатура
Лайм
Кількість
10
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (кілограми)
Рукола
Номенклатура
Рукола
Кількість
10
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (кілограми)
М'ята
Номенклатура
М'ята
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (кілограми)
Шпинат
Номенклатура
Шпинат
Кількість
10
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Часник
Номенклатура
Часник
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Печериці
Номенклатура
Печериці
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (кілограми)
Помідори чері
Номенклатура
Помідори чері
Кількість
150
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
800 (кілограми)
Редиска
Номенклатура
Редиска
Кількість
800
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
700 (кілограми)
Баклажани
Номенклатура
Баклажани
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Михалевич Галина Ростиславівна
Повна назва
ФОП Михалевич Галина Ростиславівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2720018644

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 09:54
-
28.05.2025 09:53
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000062
Дата створення проекту
04.06.2025 11:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 12:44
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 215-72-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 18 UA-2025-04-30-009189-a 30.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 12:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Михалевич Галини Ростиславівни, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 № 226, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.05.2025, договір поставки від 27.05.2025 № 53-122-01-25-16233, пояснення та документи Замовника, отримані 11.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом складання тендерної документації відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 16:45
Документи висновку
12.06.2025 16:45
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.06.2025 15:00
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 15:01
-
Відповідь
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025 надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 03220000-9 (Овочі і фрукти) повідомляємо, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до ДСТУ та інших нормативно-правових актів, які регулюють вимоги до предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 03220000-9 (Овочі і фрукти) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 03220000-9 (Овочі і фрукти) було надіслано запит про надання комерційних пропозицій електронну адресу учасників ринку. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною серед наданих комерційних пропозицій. Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 03220000-9 (Овочі і фрукти): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html. Додатки: 1. Про надання комерційної пропозиції № 22-5696/044 від 28.03.2025 – на 4 арк. 2. Комерційна пропозиція ФОП Кулибаба Світлана Олександрівна № б/н від 07.04.2025 – на 6 арк. 3. Комерційна пропозиція ФОП Юнчик Оксана Микитівна № б/н від 07.04.2025 – на 6 арк. 4. Комерційна пропозиція ФОП Углик Денис Анаолійович № б/н від 24.04.2025 – на 3 арк. 5. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 25.04.2025 б/н від 28.04.2025– на 2 арк. 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі– на 1 арк.
Рішеня
11.06.2025 10:00
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 343 750 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363668495
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 343 750 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363668495
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності