Показати схожі тендери

Закупівля Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК від Херсонський національний технічний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-008413-a
Id Tender 7d837c82372248799ed855fdbbcd6894
План UA-P-2025-04-30-010235-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 15:32
Остання зміна 11.06.2025 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
479 328 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 396.64 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 15:30 до 08.05.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 15:30
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 15:30
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 15:21
до 03.06.2025 10:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 16:39
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 10:25
до 11.06.2025 16:43
Період уточнень
з 30.04.2025 15:30 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 15:30 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 15:21 до 03.06.2025 10:25
Період кваліфікації
з 09.05.2025 15:21 до 03.06.2025 10:25
Основні параметри
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
479 328 грн.
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
Назва предмета закупівлі
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
Очікувана вартість
479 328 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2396,64
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 14:58
Закінчення аукціону
09.05.2025 15:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
Код ДК 021:2015
42623000-9 - Фрезерувальні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Кам'янецька, 110/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІ-ЕН-СІ МАШИНС"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГОЛУБКІН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
419 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 14:58
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цинік Ірина
Електронна пошта
Телефон
+380973733213
Замовник
ЄДРПОУ
05480298
Повна назва
Херсонський національний технічний університет
Поштовий індекс
73008
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
Бериславське шосе, 24
Кваліфікація
Лот № 1 Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
Період вимог/скарг з 16.05.2025 16:39 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 15:21 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:39
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка виконана згідно Форми №1 даного Додатку. Також Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору за предметом закупівлі, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник повинен надати скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору. Учасником надано довідку згідно Форми №1 Додатку №1 до тендерної документації, але у п/п №1 даної довідки не зазначено предмет договору, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, а саме код ДК 021:2015: 42620000-8 «Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати». Учасник надав скан-копію договору, що вказаний у п/п №1 довідки, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору, проте у даному договорі відсутня інформація щодо предмету договору, що відноситься до того ж самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ І Додатку №1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Зазначити усю необхідну інформацію, згідно Розділу І Додатку №1 до тендерної документації та надати відповідні документи.
Створено
14.05.2025 12:37
Надати до
15.05.2025 12:37
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 16:39 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.06.2025 10:25 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 10:03 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 10:26
Довідка НАЗК
03.06.2025 10:25
Повідомлення про рішення
03.06.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-30-008413-a-c1
Підписаний і діє
Номер
47/25
419 999 грн.
419 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
Номенклатура
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Херсонський національний технічний університет
Повна назва
Херсонський національний технічний університет
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05480298

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГОЛУБКІН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГОЛУБКІН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3562905418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 16:43
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000020
Дата створення проекту
24.06.2025 12:02
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 13:11
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 766-83-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.06.2025 № 47-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 24.06.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 24.06.2025 №47-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-30-008413-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 13:11
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК, код ДК 021:2015:42620000-8: Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-30-008413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 09:32
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 09:32
-
Відповідь
Запит на пояснення розглянуто.
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит. 1. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Херсонського національного технічного університету на 2025 рік за КПКВК 2201160 «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем Херсонського національного технічного університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам. Очікувану вартість предмету закупівлі «код ДК 021:2015:42620000-8: Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати» Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПК» - UA-2025-04-30-008413-a визначено на основі аналізу ринкових цін на фрезерно-гравірувальні верстати з ЧПК з аналогічними технічними характеристиками. Очікувану вартість визначено виходячи з середньої ціни на ринку, яка склалась на даний час, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, комерційних пропозицій потенційних учасників закупівлі (копії додаються), беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами). 2. Надаємо посилання на власний вебсайт - https://kntu.net.ua/ukr/Pro-universitet2/Dokumenti-dostup-do-publichnoyi-informaciyi/Dokumentaciya-z-planovo-finansovogo-napryamku/Publichni-zakupivli-HNTU/Publichni-zakupivli-za-2025-rik
Рішеня
27.06.2025 14:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
479 328 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:01
Замовник:
Херсонський національний технічний університет
Контактний телефон:
+380973733213
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
479 328 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:01
Замовник:
Херсонський національний технічний університет
Контактний телефон:
+380973733213
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності