Зміст
Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік.
Під час розгляду пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-04-30-005340-a за предметом «Гладкопофарбоване трикотажне ворсове начісне полотно типу (фліс)» в кількості:
? Гладкопофарбоване трикотажне ворсове начісне полотно типу (фліс) - 36 480 пог.м.
По коду ДК 021:2015 : 19250000-3 «Трикотажні чи в’язані тканини» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ», а саме:
1. Відповідно до п 19.21 Розділу 18 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-005340-a Замовником вимагалося: надати довідку у довільній формі із підтвердження відсутності таких підстав/обставин:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) пропозиція подана учасником закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”;
12) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
У разі виявлення невідповідності щодо цього пункту в пропозиції учасника пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-005340-a зазначений документ відсутній.
На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-005340-a – ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro.
2. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-005340-a Замовником вимагалося: На підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступних документів:
1. *Протокол досліджень (випробувань) на відповідність технічній специфікації №13 від 19.06.2023. Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року.
* У разі, якщо замовником в протоколах зазначений не Учасник спрощеної закупівлі, тоді він повинен надати лист-дозвіл від замовника, вказаного в протоколах, на використання їх із зазначенням обґрунтувань.
2. Сертифікати якості (виробників) або сертифікати відповідності, або висновок СЕС*, або висновки НСЕЕ на відповідність санітарному законодавству.
*Якщо висновок СЕС виданий після втрати чинності Законом України 1994 року «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а саме з 02 жовтня 2023 року, то разом з висновком СЕС необхідно надати роз’яснення відповідно до яких нормативно-правових актів він виданий.
В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-005340-a, Учасник не надав Сертифікати якості (виробників) або сертифікати відповідності, або висновок СЕС*, або висновки НСЕЕ на відповідність санітарному законодавству.
*Якщо висновок СЕС виданий після втрати чинності Законом України 1994 року «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а саме з 02 жовтня 2023 року, то разом з висновком СЕС необхідно надати роз’яснення відповідно до яких нормативно-правових актів він виданий.
У зв’язку із вказаним Учаснику закупівлі UA-2025-04-30-005340-a, ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» необхідно надати та завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro для підтвердження відповідності товару вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
3. Відповідно до Розділу 13 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-005340-a Замовником вимагалося: надати забезпечення виконання договору за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Відповідно до Додатку 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі На підтвердження згоди із умовами надання забезпечення виконання договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції повинен був надати гарантійний лист наступного змісту:
«ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ»
Ми, _______________________________ (назва Учасника), (далі – Учасник) цим листом гарантуємо, що у випадку визнання нас переможцем закупівлі UA______________________ (ідентифікатор закупівлі), Учасник зобов’язується виконати вимоги цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надати банківську гарантію забезпечення виконання договору з грошовим покриттям, за встановленою у оголошенні формою.
У випадку відмови від надання такої банківської гарантії або надання банківської гарантії не у відповідності з вимогами даного оголошення, Учасник визнає та погоджується, що:
- Учасник, як переможець цієї процедури закупівлі, вважається таким, що відмовився від підписання/укладення договору про закупівлю і, як наслідок, на підставі пункту 3 частини 13 статті 14 Закону його пропозиція підлягає відхиленню.
- настали правові підстави для стягнення суми гарантії забезпечення пропозиції, відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі».».
В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-005340-a зазначений документ відсутній.
На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-005340-a – ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro.
На підставі вищезазначених невідповідностей у наданих документах учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ». Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-04-30-005340-a – ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.