Показати схожі тендери

Закупівля «Підставки для ноутбуків за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання». від Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-005167-a
Id Tender 433918d603e6402bb3555748fb4229ef
План UA-P-2025-04-30-005734-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 12:57
Остання зміна 29.05.2025 08:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 708 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
43.54 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 12:57 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 12:57
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 12:57
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:36
до 15.05.2025 12:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 12:56
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2025 12:56
до 29.05.2025 08:44
Період уточнень
з 30.04.2025 12:57 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 12:57 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:36 до 15.05.2025 12:56
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:36 до 15.05.2025 12:56
Основні параметри
«Підставки для ноутбуків за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 708 грн.
«Підставки для ноутбуків за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання»
Назва предмета закупівлі
«Підставки для ноутбуків за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
8 708 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43,54
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 14:13
Закінчення аукціону
08.05.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підставка для ноутбука Trust Azul Laptop Cooling Stand (20104) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30236000-2 - Комп’ютерне обладнання різне
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 9
Дата постачання по
31.12.2025 12:58
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується здійснити оплату за поставлений Товар протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником видаткової накладної на підставі отриманого від Постачальника рахунку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
7 730.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
Пропозиція:
8 694 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наводило Юлія Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380634866381
Замовник
ЄДРПОУ
44448833
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1
Кваліфікація
Лот № 1 «Підставки для ноутбуків за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання»
Період вимог/скарг з 15.05.2025 12:56 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 14:36 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 12:56
Довідка НАЗК
15.05.2025 12:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 10:41
Електроний протокол про продовження строку
08.05.2025 14:36
Витяг з ЄДР
08.05.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що у процесі детального розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено потенційні невідповідності, зокрема, в частині документів, що стосуються технічної специфікації тендерної документації. Наразі здійснюється додатковий аналіз зазначених документів з метою прийняття обґрунтованого рішення щодо можливості надання Учаснику права на усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 6 робочих днів, а саме до 16.05.2025.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 10:40
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Замовником у п.9 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання від учасників: Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником відсутній такий документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації. 2. Замовником у п.14 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання від учасників: «для підтвердження погодження із запропонованою Технічною специфікацією, учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає лист - згоду щодо погодження з умовами технічного завдання згідно Додатку № 3. У складі тендерної пропозиції Учасником надано підписану технічну специфікацію згідно Додатку 3. Враховуючи, що згідно п.43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати пояснення щодо цієї невідповідності та повідомити, чи можливо вважати надану підписану технічну специфікацію як лист-згоду щодо погодження з умовами технічного завдання згідно Додатку № 3. Якщо надана підписана технічна специфікація вважається як лист-згода щодо погодження з умовами технічного завдання згідно Додатку № 3, в такому випадку окрім пояснень потрібно надати лист-згоду щодо погодження з умовами технічного завдання згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
14.05.2025 12:34
Надати до
15.05.2025 12:34
Договір
UA-2025-04-30-005167-a-c1
Підписаний і діє
Номер
43
7 730.1 грн.
7 730.1 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 (штуки)
Підставка для ноутбука Trust Azul Laptop Cooling Stand (20104) або еквівалент
Номенклатура
Підставка для ноутбука Trust Azul Laptop Cooling Stand (20104) або еквівалент
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44448833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
Повна назва
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2978900762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 08:44
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 708 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 708 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності