Показати схожі тендери

Закупівля Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий від 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об"єктів.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-004590-a
Id Tender 96a08b5030514a469bac91c35fbee295
План UA-P-2025-04-24-013648-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 12:32
Остання зміна 28.05.2025 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
406 890 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 034.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 12:32 до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 12:32
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 12:32
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 00:00
до 14.05.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 16:23
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 16:23
до 28.05.2025 10:52
Період уточнень
з 30.04.2025 12:32 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 12:32 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 00:00 до 14.05.2025 16:23
Період кваліфікації
з 09.05.2025 00:00 до 14.05.2025 16:23
Основні параметри
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
406 890 грн.
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Назва предмета закупівлі
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Очікувана вартість
406 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2034,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
137
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, Промислова дорога, 5
Дата постачання по
31.08.2025 12:22
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦОДЯГ"
Пропозиція:
406 676.28 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 12:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вишневська Ніна Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380363662866
Замовник
ЄДРПОУ
08803477
Повна назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об'єктів
Поштовий індекс
34400
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Вараш
Адреса
Промислова дорога, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Період вимог/скарг з 14.05.2025 16:23 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 00:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 16:23
Довідка НАЗК
14.05.2025 16:23
Повідомлення про рішення
09.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо Вас надати уточнення щодо фактичних вимірів напівкомбінезона зимового повсякденного робочого в готовому вигляді у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6, що пройшли випробування за результатами лабораторних випробувань відповідно Протоколу випробувань продукції №623-Л/24 від 11.06.2024 року
Створено
13.05.2025 15:15
Надати до
14.05.2025 15:15
Договір
UA-2025-04-30-004590-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13
406 676.28 грн.
338 896.9 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
137 (штуки)
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Номенклатура
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Кількість
137
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об'єктів
Повна назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об'єктів
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803477

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦОДЯГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦОДЯГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38662719

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 10:52
Повідомлення про договір
28.05.2025 10:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000038
Дата створення проекту
19.05.2025 15:18
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:24
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 17:32
Дата завершення усунення порушень
31.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 34-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.05.2025 № 34-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-30-004590-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:24
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 2 ДПРЗ ГУ ДСНС у Рівненській області з охорони об’єктів (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СПЕЦОДЯГ»», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.05.2025 № 54, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.05.2025, 27.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 17:32
Документи висновку
27.05.2025 17:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-30-004590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. В Додатку 3 «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься інформація, зокрема, про виміри напівкомбінезона в готовому вигляді. Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення порушень в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СПЕЦОДЯГ» у тендерній пропозиції, а саме, про уточнення щодо фактичних вимірів напівкомбінезона зимового повсякденного робочого в готовому вигляді у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6, що пройшли випробування за результатами лабораторних випробувань відповідно Протоколу випробувань продукції №623-Л/24 від 11.06.2024 року, що в свою чергу відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі. Оскільки, дані невідповідності стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, то вони не можуть бути усунені зазначеним учасником відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Надайте пояснення щодо правомірності Ваших дій при наданні можливості учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СПЕЦОДЯГ» виправити вищевказані невідповідності. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 11:06
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 11:07
-
Відповідь
Пояснення на запит
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 20.05.2025 року щодо закупівлі Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий (UA-2025-04-30-004590-a) повідомляємо наступне: 1.Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий затверджена наказом ДСНС України «Про затвердження Технічних вимог на напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий» від 17.03.2025 № НС-306, що ухвалено Протокольним рішення від 27.02.2025 (реєстраційний № П-4/214 від 03.03.2025) робочої групи з визначення технічних вимог до речового майна. З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі проводилось на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі», окремо використовуючи метод «Порівняння ринкових цін». Здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та на підставі отриманих цінових пропозицій від постачальників щодо даного предмету закупівлі. З метою дотримання принципів максимальної економії взято очікувану вартість закупівлі напівкомбінезона зимового повсякденного робочого, виходячи із отриманих трьох цінових пропозицій - 2800,00+2900,00+3210,00/3 = 2970,00 х 137шт = 406890,00 грн. з ПДВ (визначеної як середньоарифметичне значення отриманих даних). 30.04.2025 року протокольним рішенням №45 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю напівкомбінезона зимового повсякденного робочого, 35810000-5 - індивідуальне обмундирування, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника в кількості 137 шт очікуваною вартістю закупівлі 406890,00 з ПДВ . На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості напівкомбінезона зимового повсякденного робочого на веб-сайті Головного управління ДСНС України у Рівненській області. Посилання на сторінку веб-сайту www. rivne.dsns.gov.ua. 2 Відповідно до вимог розділу 10 додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати технічний опис, який повинен містити детальний опис моделі з урахуванням ТВ, зображення виробу та всіх конструктивних елементів з поясненнями та зазначенням їх розмірів, таблицю вимірів виробу в готовому вигляді із зазначенням усіх розмірів виробу, конструктивних елементів і місця їх розташування за всіма розмірозростами, фактичних назв матеріалів, що використовуються для виготовлення та пройшли випробування, фактичних параметрів за результатами лабораторних випробувань (вимірювань); Учасником ТОВ “Торговий дім «СПЕЦОДЯГ» на виконання вищезазначеної вимоги надано в складі тендерної пропозиції технічний опис “Технічний опис на напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий» від 08.05.2025 №10, (pdf), який містить чітко визначений предмет закупівлі. Зазначені в технічному описі фактичні параметри (у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6) за результатами випробувань, містять інформацію у відповідних протоколах випробувань акредитованих лабораторій, завантажених в електронній системі закупівель (Протокол випробувань №623-Л/24 від 11.06.2024 ). Проте Замовник, просить надати пояснення, лише з метою уточнення інформації, фактичних вимірів предмету закупівлі у розмірозростах, який поставлятиметься після підписання договору, буде відповідати лінійним вимірам показників зазначених у протоколі випробувань продукції №623-Л/24 від 11.06.2024 року, відповідно цьому була оприлюднена вимога яка не суперечить пункту 43 Особливостей, адже не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надане Учасником в електронній системі закупівель уточнення Фактичних вимірів напівкомбінезона у готовому вигляді у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6 повністю відповідає зазначеним лінійним вимірам , що зазначені у протоколі випробувань та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Рішеня
21.05.2025 11:22
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-30-004590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Підпунктом 3.3 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості предмета повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видала (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів), зокрема, протокол контролю якості (із застосуванням відповідної методики вимірювання), який завірений належним чином органом або організацією, що його видала (незалежним органом або організацією, яка проводить випробування, які акредитовані Національним агентством з акредитації України), із зазначенням вимірів лінійних розмірів виробів у готовому вигляді (у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6) на відповідність вимогам, наведеним у таблиці 10, та вимогам пункту 5.1 цих ТВ. Чи містить тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СПЕЦОДЯГ» даний протокол контролю якості? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.05.2025 16:53
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 16:54
-
Відповідь
Пояснення на запит
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 26.05.2025 року щодо закупівлі Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий (UA-2025-04-30-004590-a) повідомляємо наступне: підпунктом 3.3 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості предмета повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видала (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів), зокрема, протокол контролю якості (із застосуванням відповідної методики вимірювання), який завірений належним чином органом або організацією, що його видала (незалежним органом або організацією, яка проводить випробування, які акредитовані Національним агентством з акредитації України), із зазначенням вимірів лінійних розмірів виробів у готовому вигляді (у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6) на відповідність вимогам, наведеним у таблиці 10, та вимогам пункту 5.1 цих ТВ. Контроль якості предмету закупівлі Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий (далі продукція) із зазначенням вимірів лінійних розмірів виробів у готовому вигляді (у розмірозростах 46/2, 54/4, 62/6) на відповідність вимогам, наведеним у таблиці 10 містить Протокол випробувань продукції № 623-Л/24 від 07.06.2024. Тобто, контроль якості продукції – це випробування з метою визначення відповідності характеристик продукції визначеними для неї вимогами, що вказані вище. А саме, для відповідності якості характеристик продукції випробування проводилося лабораторією акредитованою Національним агентством з акредитації України ДП «Львівстандартметрологія». Результатом проведених досліджень продукції контролю якості вважається протокол випробувань. Отже, Протокол випробувань продукції № 623-Л/24 від 07.06.2024, що надав Учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції, для підтвердження якості продукції і є документ, який виданий лабораторією акредитованою Національним агентством з акредитації України ДП «Львівстандартметрологія» з метою підтвердження контролю якості продукції з визначеними для неї вимогами, який повністю підтверджує відповідну вимогу замовника, що зазначено у підпункті 3.3, пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та не призводить до зміни, що суперечить пункту 43 Особливостей, адже не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Рішеня
27.05.2025 09:34
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
406 890 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об'єктів
Контактний телефон:
+380363662866
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
406 890 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 00:00
Замовник:
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області з охорони об'єктів
Контактний телефон:
+380363662866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності