Показати схожі тендери

Закупівля 09110000-3 Тверде паливо від Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-004577-a
Id Tender 45791ab11d50403a8a832b4de09f46c3
План UA-P-2025-04-30-005736-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 30.04.2025 12:29
Остання зміна 07.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 448 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 240 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 12:28 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 12:28
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 12:28
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:23
до 13.05.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 10:21
до 19.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.05.2025 15:02
-
Період уточнень
з 30.04.2025 12:28 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 12:28 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:23 до 13.05.2025 15:02
Період кваліфікації
з 08.05.2025 14:23 до 13.05.2025 15:02
Основні параметри
09110000-3 Тверде паливо
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 448 000 грн.
09110000-3 Тверде паливо
Назва предмета закупівлі
09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
2 448 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12240,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
73 440
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 13:48
Закінчення аукціону
08.05.2025 14:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф'яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
720
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРФ ЮА"
Пропозиція:
2 244 312 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СИСКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
2 420 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ"
Пропозиція:
2 244 240 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Марчук Тетяна Юріївна
Пропозиція:
1 990 080 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 13:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
07.06.2025 00:00
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
27.05.2025 15:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Губиш
Електронна пошта
Телефон
+380665477924
Замовник
ЄДРПОУ
44039058
Повна назва
Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області
Поштовий індекс
35100
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
селище міського типу Млинів
Адреса
вул. Бандери Степана, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 09110000-3 Тверде паливо
Період вимог/скарг з 13.05.2025 10:21 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 14:23 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.05.2025 10:21
Повідомлення про рішення
08.05.2025 14:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «Напівбрикет торф'яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-04-30-004577-a), Фізична особа-підприємець Марчук Тетяна Юріївна 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Вимогою абз.6 п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції є: Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі тендерної пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції документу у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару. 1.2. Вимогою абз.3 п.4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю є У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними та відсутності проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору. 1.3. Вимогою п.2 Розділу Інші документи Додатку 3 до Тендерної документації є: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції даної інформації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції документу у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару. 2.2. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору. 2.3. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару, гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору, довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Створено
09.05.2025 14:47
Надати до
10.05.2025 14:47
Період вимог/скарг з 13.05.2025 15:02 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 10:21 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 15:02
Довідка НАЗК
13.05.2025 15:02
Повідомлення про рішення
13.05.2025 10:38
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000035
Дата створення проекту
19.05.2025 15:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:21
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 17:48
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 34-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.05.2025 № 34-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-30-004577-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунальної установи «Централізована бухгалтерія» Млинівської селищної ради Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2025-04-30-005736-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена протоколом уповноваженої особи від 02.05.2025 № 68; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: ФОП Марчук Тетяна Юріївна та ПП «Рівнеенергопотенціал»; протокольне рішення уповноваженої особи від 13.05.2025 № 75 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Марчук Тетяни Юріївни, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця торгів ПП «Рівнеенергопотенціал» та про намір укласти договір від 13.05.2025 № 76; повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 27.05.2025 № 83 про відміну відкритих торгів; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 20.05.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 13.05.2025 №75 відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Марчук Тетяна Юріївна відповідно до підпункту 1 пункту 44, а саме: учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, замовником виявлено невідповідності в частині вимог тендерної документації визначених: - в пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання учасниками документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару; - в пункті 4 Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» щодо надання учасниками гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору; - в пункті 2 розділу «Інші документи» Додатку 3 до тендерної документації щодо надання довідки довільної форми, про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. При цьому тендерна документація Замовника не містить вищезазначені переліки та вимоги в окремих додатках до тендерної документації щодо надання учасником довідки в довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару, довідки щодо надання учасниками гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору, довідки довільної форми, про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом), чим порушено абзац 10 пункт 28 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. З огляду на вищезазначене Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Марчук Тетяна Юріївна. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 20.05.2025 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують правомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Марчук Тетяна Юріївна. Під час проведення моніторингу, Замовником згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 27.05.2025 № 83 відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації установлено порушення абзацу 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом,– порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 17:48
Документи висновку
28.05.2025 17:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «09110000-3 Тверде паливо» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-30-004577-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Згідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація Замовника не містить вищезазначений перелік документів. Відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме: відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Поясніть правомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Марчук Тетяна Юріївна. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 09:19
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 09:20
-
Відповідь
Відповідь
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «09110000-3 Тверде паливо» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-005330-a) повідомляємо наступне: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. З урахуванням зазначеного уповноважена особа здійснювала запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді. Також було застосовано метод порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо) станом на 30 квітня 2025 року, тобто на той час коли оприлюднювалась закупівля. Розмір очікуваної вартості закупівлі становив 2 448 000, 00 грн. та був визначений відповідно до кошторисних призначень і необхідного обсягу забезпечення торфобрикетом підпорядкованих нам навчальних закладів у період опалювального сезону, а також відповідно до аналізу даних фактичного споживання у минулому році. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення) Згідно з частиною 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов'язаний забезпечити документальне підтвердження обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Однак закон не передбачає обов'язкового оприлюднення такого обґрунтування у вигляді окремого документа у системі Prozorro. Враховуючи, що у Замовника відсутній власний веб-сайт, розміщення такого обґрунтування не було можливим. Однак Замовник виконав дану вимогу закону, забезпечивши документальне підтвердження такого обґрунтування за підписом уповноваженої особи (Надаємо відповідний документ як додаток до цієї відповіді). 3. Згідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація Замовника не містить вищезазначений перелік документів. Відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме: відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Поясніть правомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Марчук Тетяна Юріївна. Згідно з п. 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації які подаються Учасником та переможцем процедури закупівлі. Вказаний перелік та/або інформація Замовником були вказані у додатках до Тендерної документації: у додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКАКВАЛІФІКАЦІЙНИМКРИТЕРІЯМ, додатку 3 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Напівбрикет торф'яний), в якому зазначений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Порушення щодо п. 28 Особливостей, ч. 3 ст. 22 Закону, п. п. 3, 28, 44 та 47 Особливостей, з урахуванням змін внесених постановою КМУ № 782 від 05.07.2024, а саме розміщення переліку та/або інформації, які подаються Учасником та переможцем процедури закупівлі в додатках 2,3,4 до Тендерної документації, а не окремим додатком до Тендерної документації, допущені Замовником через відсутність належного досвіду у сфері закупівель уповноваженої особи Замовника. Дякую за зауваження, вони будуть враховані з метою недопущення подібних в майбутньому. Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Марчук Тетяна Юріївна, у Тендерній документації Затвердженій Протоколом уповноваженої особи Від «30» квітня 2025 року № 67, Зі змінами від «02» травня 2025 року № 68, міститься перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у додатках до Тендерної документації: у додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, додатку 3 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Напівбрикет торф'яний). Учаснику ФОП Марчук Тетяна Юріївна було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель на 24 години, та враховуючи, що учасником не було виправлено невідповідностей, Замовником було прийняте рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель № 75 від 13 травня 2025 р., згідно якого Відповідно до абзацу 5 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішеня
20.05.2025 15:12
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 448 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області
Контактний телефон:
+380665477924
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 448 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області
Контактний телефон:
+380665477924
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності