Показати схожі тендери

Закупівля Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області від Зимноводівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-004387-a
Id Tender 926d33918f7d411a87ae0dd0f619b911
План UA-P-2025-04-30-002960-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.04.2025 12:08
Остання зміна 16.06.2025 09:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 363 076.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 815.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 12:07 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 12:07
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 12:07
до 12.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.05.2025 16:22
-
Залишилось 5 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 15:00
до 22.06.2025 00:00
Період уточнень
з 30.04.2025 12:07 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 12:07 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 16:22
Основні параметри
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 363 076.8 грн.
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
8 363 076.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41815,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
41 815.38
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:47
Закінчення аукціону
15.05.2025 16:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81110, Україна, Львівська область, с. Зимна Вода, вул. Наливайка
Дата постачання по
01.07.2026 12:09
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється у термін 7 робочих днів з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
6 288 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
Пропозиція:
7 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА
Пропозиція:
7 199 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Пропозиція:
7 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 17:56
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Смалюх Ярина Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322952207
Факс
+380322952207
Сайт:
http://zymnavoda.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04372282
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Поштовий індекс
81110
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Зимна Вода
Адреса
вул. Шухевича, 83
Кваліфікація
Лот № 1 Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області
Період вимог/скарг з 26.05.2025 15:00 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 16:22 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 15:00
Довідка НАЗК
26.05.2025 15:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 11:39
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:04
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ № 68 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗИМНОВОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 04372282 « 21 » травня 2025 р. с. Зимна Вода Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДПРОУ 37306789 щодо предмету закупівлі «Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області». 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 30 квітня 2025 року № 54 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-30-004387-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 18 червня 2025 року, у зв’язку із значним обсягом документації, та, враховуючи, необхідність аналізу та перевірки документації учасника фаховими спеціалістами. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДПРОУ 37306789 до 18 червня 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" ЄДПРОУ 37306789 відповідно до частини 10 статті 29 Закону. Перший заступник сільського голови Назар Гнатишин Уповноважена особа
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 11:35
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 64 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗИМНОВОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 04372282 «22» квітня 2025 р. «с.Зимна Вода» Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Керуючись вимогами ст.11 та п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ч.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 19.10.2022 із змінами, Положенням про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням сільського голови Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області від 11.04.2024 №31. Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 30 квітня 2025 року №54 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі робіт на об’єкті: «Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-30-004387-a (далі — Закупівля). У закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. І. Згідно п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, учасник у складі пропозиції надає: - виписку з балансу (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або інший документ, який підтверджує наявність власного обладнання. У складі підтверджуючих документів відсутня: - виписка з балансу яка підтверджує наявність власного обладнання. Просимо учасника надати дану інформацію. ІІ. Згідно п.3 Додатку 2 (Інші документи) Учасником не виконано вимогу щодо підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля, охорона об’єкту Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. ІІІ. Згідно Додатку 4.1 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку надають учасники торгів: Учасник повинен надати - договір підряду із усіма додатками у машинозчитувальному форматі. Учасником дану вимогу виконано лише частково. У тендерній пропозиції відсутні додатки до договору у машинозчитувальному форматі. ІV. Згідно п. 13 додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні підтвердити спроможність виконати роботи з використанням якісних матеріалів, які зазначені в технічній специфікації до Тендерної документації - надати копії сертифікатів відповідності, які повинні бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. Учасником подані сертифікати які не в повному обсязі підтверджують відповідність таких позицій як: - камені бетонні бортові; - плити бетонні тротуарні 6 см (ФЕМ) - кільця опорні; Просимо Учасника надати роз’яснення щодо вище перелічених сертифікатів відповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ». Уповноважена особа Перший заступник сільського голови Назар Гнатишин
Створено
22.05.2025 15:45
Надати до
23.05.2025 15:45
Період вимог/скарг з 16.06.2025 09:41 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 09:30 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду скарги 10 травня 2025 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 10 червня 2025 року №9249-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відтак Зимноводівська сільська рада (код ЄДРПОУ: 04372282) зобов’язана скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" (код ЄДРПОУ: 37306789) переможцем процедури закупівлі — "Благоустрій населеного пункту Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Наливайка Львівського району Львівської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-30-004387-a.
Документи кваліфікації
16.06.2025 09:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 12:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 09:41 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 09:46
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 363 076.8 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 363 076.8 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності