Показати схожі тендери

Закупівля Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення) від Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-004060-a
Id Tender 7a78d6dce0c843e19570458c94f88f85
План UA-P-2025-04-30-004279-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 11:50
Остання зміна 20.05.2025 15:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
158 625 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 586.25 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 11:48 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 11:48
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 11:48
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 00:00
до 13.05.2025 11:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 11:29
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 11:29
до 20.05.2025 15:14
Період уточнень
з 30.04.2025 11:48 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 11:48 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 00:00 до 13.05.2025 11:29
Період кваліфікації
з 08.05.2025 00:00 до 13.05.2025 11:29
Основні параметри
Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
158 625 грн.
Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
Назва предмета закупівлі
Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
Очікувана вартість
158 625 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1586,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
04.06.2025 00:00
Дата постачання по
08.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги в межах бюджетного фінансування. Розрахунок за фактично надані послуги здійснюються протягом 30-ти календарних днів з дати отримання Акта.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "САВ-ТРАНС"
Пропозиція:
158 625 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Шеремет
Електронна пошта
Телефон
+380412473706
Замовник
ЄДРПОУ
13552416
Повна назва
Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
ВУЛ.МИХАЙЛІВСЬКА, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 11:29 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 00:00 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 11:29
Довідка НАЗК
13.05.2025 11:29
Повідомлення про рішення
13.05.2025 11:28
-
08.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "САВ-ТРАНС": 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ТОВ "САВ-ТРАНС" надав у складі тендерної пропозиції Довідку Вих №72/05-25 від 07.05.2025 року про наявність водіїв (файл Довідка №74.pdf) , однак дана довідка не містить інформації про наявність не менше 2х водіїв які мають посвідчення водія відповідної категорії, що не задовольняє вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. - Учасник ТОВ "САВ-ТРАНС" надав у складі тендерної пропозиції Довідку Вих №76/05-25 від 07.05.2025 року про незалучення субпідрядника (файл Довідка №76.pdf), однак у вказаній довідці вказаний ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-009783-a, що не відповідає ідентифікатору закупівлі Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення) - UA-2025-04-30-004060-a, чим не дотримано вимоги пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 5.2., пункт 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (Обов’язкова наявність не менше 2х водіїв які мають посвідчення водія відповідної категорії.) - Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Така довідка у довільній формі, повинна містити інформацію про: • повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг як субпідрядника; • вид послуг, які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець; • розмір відсотку послуг з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками). Додатково подається лист від субпідрядника/співвиконавця, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника/співвиконанвця та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець в рамках надання послуг згідно предмету закупівлі. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
12.05.2025 09:31
Надати до
13.05.2025 09:31
Договір
UA-2025-04-30-004060-a-c1
Підписаний і діє
Номер
59
158 625 грн.
158 625 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
Номенклатура
Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 8 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради
Повна назва
Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13552416

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "САВ-ТРАНС"
Повна назва
ТОВ "САВ-ТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37446191

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 15:14
-
20.05.2025 15:12
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
158 625 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412473706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
158 625 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412473706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності