Показати схожі тендери

Закупівля Деревинна тріска (щепа) від Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-30-003969-a
Id Tender 89749c48fde043288d36db5a5dbf9f26
План UA-P-2025-04-30-003896-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.04.2025 11:46
Остання зміна 26.05.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 960 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 11:43 до 08.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.04.2025 11:43
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.04.2025 11:43
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 11:59
до 20.05.2025 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 12:22
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 10:31
до 26.05.2025 16:59
Період уточнень
з 30.04.2025 11:43 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 30.04.2025 11:43 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 11:59 до 20.05.2025 10:31
Період кваліфікації
з 09.05.2025 11:59 до 20.05.2025 10:31
Основні параметри
Деревинна тріска (щепа)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 960 000 грн.
Деревинна тріска (щепа)
Назва предмета закупівлі
Деревинна тріска (щепа)
Очікувана вартість
1 960 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 11:30
Закінчення аукціону
09.05.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревинна тріска (щепа)
Код ДК 021:2015
03417000-6 - Деревинна тріска
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку - фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СУХИНА СВІТЛАНА КОСТЯНТИНІВНА"
Пропозиція:
1 894 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Ласкавий Максим Юрійович
Пропозиція:
1 378 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНДАРТ-2002"
Пропозиція:
914 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 11:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 11:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
-
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Герасько
Електронна пошта
Телефон
+380544853191
Сайт:
http://voromny.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02147919
Повна назва
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Поштовий індекс
42000
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто РОМНИ
Адреса
вулиця Соборна, буд. 41
Кваліфікація
Лот № 1 Деревинна тріска (щепа)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 12:22 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 11:59 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.05.2025 12:22
Повідомлення про рішення
09.05.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.05.2025 11:59
Надати до
13.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 11:36 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 12:22 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 11:36
Повідомлення про рішення
13.05.2025 12:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 20.05.2025 10:31 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 11:36 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 10:35
Довідка НАЗК
20.05.2025 10:31
Повідомлення про рішення
14.05.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня. Надаємо 24 години на виправлення наступних невідповідностей: Згідно з Додатком 3 тендерної документації «6. Документи, що підтверджують легальне походження товару: - копію договору(ів), згідно яких (якого) Учасник набув права власності на товар або планує закупити для поставки товару з постійним лісокористувачем на всю кількість товару; - Інші документи, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо).» Учасником надано договір № 18/09-01 від 18 вересня 2024 року, строк дії якого до 31.12.2024. Проте відсутня інформація (документальне підтвердження) про чинність даного договору на 2025 рік. Просимо дозавантажити.
Створено
16.05.2025 15:01
Надати до
17.05.2025 15:01
Договір
UA-2025-04-30-003969-a-a1
Підписаний і діє
Номер
207-СТ
1 894 000 грн.
1 894 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 000 (метри кубічні)
Деревинна тріска (щепа)
Номенклатура
Деревинна тріска (щепа)
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Повна назва
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СУХИНА СВІТЛАНА КОСТЯНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "СУХИНА СВІТЛАНА КОСТЯНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3019616303

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 16:59
Підписаний договір
26.05.2025 16:59
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000063
Дата створення проекту
26.05.2025 12:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 14:30
Дата публікації висновку про результати
11.06.2025 11:31
Дата завершення усунення порушень
26.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 №62-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 26.05.2025 №62-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-30-003969-a 30.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 14:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 № 57, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.05.2025, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ-2002», фізичних осіб підприємців Ласкавого Максима Юрійовича та Сухини Світлани Костянтинівни (далі – ФОП Сухина С.К.), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 13.05.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17.05.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.05.2025 №62, від 14.05.2025 № 65 та від 20.05.2025 № 71, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025, договір про закупівлю від 26.05.2025 № 207-СТ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.05.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – Додаток 3) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують легальне походження товару: копію договору(ів), згідно яких (якого) учасник набув права власності на товар або планує закупити для поставки товару з постійним лісокористувачем на всю кількість товару; інші документи, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо). На виконання вищезазначених вимог учасником ФОП Сухина С.К. у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 18.09.2024 № 18/09-01, укладений з постійним лісокористувачем на придбання тріски паливної у кількості 3000 куб. метрів, строком дії по 31.12.2024 (файл «Договір походження тріска 2024 рік.pdf») (далі – Договір), при цьому, інших документів, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо), не надано. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 27.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «наданий Учасником договір № 18/09-01 від 18.09.2024, що підтверджує право на постачання товару в повному обсязі, відповідає вимогам тендерної документації, а відсутність додаткових документів, зазначених у другій тезі, не є підставою для відхилення пропозиції». Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Сухина С.К. відсутні документи, зокрема, товаро-транспортні накладні, які підтверджують факт поставки товару за Договором, тобто набуття права власності на товар, інші документи, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо), що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 3 тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у документах тендерної пропозиції ФОП Сухина С.К., не встановив вимогу щодо їх усунення у розміщеному повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей до 17.05.2025, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ФОП Сухина С.К. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.06.2025 00:00
Дата публікації
11.06.2025 11:31
Документи висновку
11.06.2025 11:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Деревинна тріска (щепа)», Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) надає наступне пояснення: У межах проведення моніторингу Замовником була надана відповідь від 30.05.2025 № 01-21/651, у якій обґрунтовано зазначено, що учасник ФОП Сухина С.К. подав у складі тендерної пропозиції договір поставки з постійним лісокористувачем на повний обсяг предмета закупівлі. Такий документ повністю відповідає вимогам пункту 6 Додатку 3 тендерної документації. Формулювання зазначеного пункту побудоване таким чином, що два блоки вимог - «копію договору(ів)...» та «інші документи...» - розділено крапкою з комою. Це граматично і логічно свідчить про альтернативний характер другої частини, а не про її обов’язковість як доповнення до першої. Відтак, надання договору є достатнім підтвердженням легального походження товару, а інші документи, зокрема сертифікати або біржові угоди, можуть подаватися за наявності, але не є обов’язковими у разі, якщо вже надано договір з постійним лісокористувачем. Уповноважена особа діяла в межах обґрунтованого тлумачення положень тендерної документації, оскільки вимоги пункту 6 Додатку 3 не містили прямої та однозначної вказівки на необхідність подання всіх перелічених документів одночасно. Жодна норма чинного законодавства також не містить положення, яке б прямо визначало, що договір з постійним лісокористувачем не може бути достатнім доказом легального походження деревини. Враховуючи викладене, Замовник вважає, що виявлене порушення має технічний характер і не спричинило порушення принципів публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». До того ж Замовником 17.05.2025 Учаснику було надано 24 години на виправлення невідповдностей такого змісту: «Згідно з Додатком 3 тендерної документації «6. Документи, що підтверджують легальне походження товару: - копію договору(ів), згідно яких (якого) Учасник набув права власності на товар або планує закупити для поставки товару з постійним лісокористувачем на всю кількість товару; - Інші документи, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо).» Учасником надано договір № 18/09-01 від 18 вересня 2024 року, строк дії якого до 31.12.2024. Проте відсутня інформація (документальне підтвердження) про чинність даного договору на 2025 рік. Просимо дозавантажити.» Учасником завантажено довідку відповідно до якої «ФОП Сухина С.К. підтверджує легальне походження товару копією договору № 18/09- 01 від 18 вересня 2024 року, згідно якого набув права власності на товар "тріска паливна твердої породи" в кількості 3000 м.кубічних по повністю підтверджує вимоги і потребу Замовника. Також відповідно на партію згідно вище зазначеного договору, після набуття права власності було подано заявку та за результатами дослідження в 2025 році отримано протокол випробувань, сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ EN 15234-4:2013 та Протокол радіаційної якості серовини. Також вище зазначений договір прописано в Декларації наданій Учасником. Тендерна документація Замовника не містила вимоги що договір згідно якого Учасник набув права власто має бути чинним на 2025 рік. Тому Учасник ФОП Сухина С.К. виконала вимогу Замовника і підтвердила легальне походження товару.» Таким чином, вимога пункту 6 Додатку 3 Учасником ФОП Сухина С.К. була повністю виконана. Замовник наголошує, що вимоги тендерної документації, зокрема пункт 6 Додатку 3, були сформульовані відповідно до чинного законодавства та логіки закупівельної процедури, і з самого початку передбачали надання документального підтвердження легального походження товару. Виходячи з принципу правомірності дій та відповідальності за належну організацію закупівель, Замовник наполягав на обов’язковості подання договору з постійним лісокористувачем як ключового документа, що підтверджує відповідність пропозиції встановленим критеріям. Разом із тим, з урахуванням результатів моніторингу та з метою запобігання навіть гіпотетичній можливості різнотлумачення положень у подальших процедурах, Замовник здійснив аналіз формулювання відповідної вимоги та ініціював її уточнення у майбутніх закупівлях. У результаті, для майбутніх закупівель було підготовлено оновлену редакцію пункту 6 Додатку 3, де чітко зафіксовано, що подання копії договору з постійним лісокористувачем є обов’язковою умовою для участі в процедурі закупівлі. Інші документи (сертифікати, біржові договори тощо) вказано як додаткові, які подаються за наявності та не є визначальними для прийняття рішення про відповідність. Беручи до уваги важливість чіткого та однозначного тлумачення тендерної документації всіма учасниками процесу, Замовник у подальшій практиці формуватиме вимоги максимально зрозуміло, недвозначно та у спосіб, що виключає можливість альтернативних трактувань. З огляду на відсутність умислу в діях уповноваженої особи, їх добросовісний характер і те, що не було завдано шкоди державним інтересам, та з метою недопущення аналогічних ситуацій у подальшому з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну бесіду щодо щодо недопущення аналогічних ситуацій у майбутньому та дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано формулювати вимоги тендерної документації максимально чітко та одноозначно. Крім того, для майбутніх процедур підготовлено уточнене формулювання пункту 6 Додатку 3, що однозначно визначає обов’язковість подання договору з постійним лісокористувачем як критичної умови участі у закупівлі, а інші документи визначає як додаткові, що не є обов’язковими. Таким чином, вжито заходів, спрямованих на недопущення подібних ситуацій у майбутньому. Ураховуючи обставини, дисциплінарне стягнення не застосовувалося.
Дата публікації
17.06.2025 16:10
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Деревинна тріска (щепа)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-003969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАНДАРТ-2002». 4. Просимо вказати у яких файлах тендерної пропозиції учасника ФОП Сухина С. К. містяться документи на вимогу пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, а саме – Інші документи, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.05.2025 11:49
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 11:50
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до запиту, наданого в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Деревинна тріска (щепа)», Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) надає наступну інформацію та пояснення: Процедура закупівлі оголошена 30.04.2025 за предметом «Деревинна тріска (щепа)» (ID: UA-2025-04-30-003969-a) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №?1178 (далі – Постанова №?1178), що регулює порядок проведення публічних закупівель в умовах правового режиму воєнного стану. Очікувана вартість предмета закупівлі - 1 960 000 грн з ПДВ. 1. Закупівля тріски деревинної здійснюється з метою забезпечення стабільної та безпечної роботи твердопаливних котелень закладів освіти в опалювальний сезон 2025–2026 років. Технічні характеристики сформовані з урахуванням типових параметрів тріски, що застосовується в твердопаливних котлах, досвіду попередніх закупівель та реальної доступності ресурсу на ринку. Згідно з Додатком 3 тендерної документації встановлені такі вимоги: Розмір від 5 мм до 50 мм, товщиною значно меншою за інші розміри Загальна волога не більше 40 % Сировина тріска деревинна (щепа) Види деревини: (дуб, акація, клен, ясен допускаються домішки хвойної деревини та вільхи не більше 25%) Наявність кори не більше 2 % Примітка у складі тріски деревинної (щепи) не допускаються сторонні матеріали, (такі як пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, відходи меблевого чи іншого виробництва). Визначені характеристики тріски деревинної відповідають реальним потребам закладів освіти, технічним вимогам до опалювального обладнання, та чинним стандартам біопалива. Це забезпечує ефективне використання бюджетних коштів, екологічність, довговічність котельного обладнання та відкритість закупівлі для конкурентного середовища. Встановлені технічні та якісні характеристики не є винятковими та не обмежують коло потенційних учасників. Зазначені параметри відповідають типово доступним на ринку варіантам тріски, яку постачають як державні лісогосподарські підприємства, так і приватні виробники біопалива. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено кошторисними призначеннями замовника на 2025 рік та наданими комерційними пропозиціями від ФОП Горобчук О.В. (Вих. № 1 від 03.04.2025), ФОП Сухина С.К. (Вих. № 1 від 03.04.2025) та ТОВ «Стандарт-2002» (Вих. № 104 від 03.04.2025) (додаються). Визначення потреби у послугах здійснено на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. 2. Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області, як Замовник, повідомляє, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення є обов’язком Замовника, встановленим Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №?710 «Про ефективне використання державних коштів». Таким чином, Відділом освіти опубліковано зазначену інформацію саме на своєму вебпорталі (https://voromny.org.ua/2025/05/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-derevynna-triska-shhepa/) відповідно до прямої норми законодавства, з метою забезпечення відкритості, підзвітності та раціонального використання бюджетних коштів. 3. 09.05.2025 відбувся аукціон, відповідно до якого найбільш економічно вигідною була пропозиція ТОВ «Стандарт-2002», становила 914 000 грн. Проте веб-портал Закупівлі автоматично висунуло Учаснику вимогу надати пояснення щодо Аномально низької ціни, оскільки найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. 12 травня 2025 року ТОВ «Стандарт-2002» завантажило довідку (Обгрунтування ціни.pdf) (додається), у якій зазначається: «ТОВ «СТАНДАРТ -2002» було засновано в 2002 році та є українським виробником фанери марки ФК та клеєних деталей для меблів. Основний вид діяльності підприємства: 16.21-Виробництво фанери, дерев’яних плит і панелей, шпону. В процесі виробництва лущеного шпону для подальшого виробництва фанери, рванина шпону та залишки деревини після переробки подрібнюються в спеціальних дробарках. Завдяки застосованому технологічному процесу виробництва отримується не тільки фанера, клеєні деталі для меблів, а й тріска деревинна(щепа), яка є предметом закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації по закупівлі UA-2025-04-30-003969-a.». З поданої інформації Учасника прямо випливає, що запропонована тріска є відходами меблевого або фанерного виробництва, а не деревиною первинної переробки, як це передбачено вимогами Замовника. Зі змісту обґрунтування виявлено, що основний вид діяльності ТОВ «Стандарт-2002»; — виробництво фанери, клеєних меблевих деталей, тобто підприємство займається глибокою деревообробкою з використанням клеїв, просочувальних речовин тощо. В обґрунтуванні вказано: «...в процесі виробництва шпону та фанери, рванина шпону та залишки деревини подрібнюються...», тобто означає, що сировиною для виготовлення тріски є залишки від виробництва фанери — тобто вторинна деревина, можливо з залишками клеїв, смол, або лаків. Замовник же в тендерній документації чітко зазначає, що «…у складі тріски деревинної (щепи) не допускаються сторонні матеріали, такі як **пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, відходи меблевого чи іншого виробництва…». Таким чином, продукт, запропонований Учасником, прямо суперечить технічним вимогам. Відповідно до пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №?1178, Замовник має право надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах, за винятком випадків, коли: "...відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції." У ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАНДАРТ-2002» встановлено: У складі тендерної пропозиції Учасник надав пояснення, з яких випливає, що предметом постачання є тріска деревинна, отримана як побічний продукт у процесі виробництва фанери та клеєних меблевих деталей. Згідно з технічними вимогами Замовника (Додаток №3 до тендерної документації), не допускається постачання тріски, що є відходами меблевого, фанерного чи іншого глибокого деревообробного виробництва, зокрема: "…не допускаються сторонні матеріали, такі як пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, відходи меблевого чи іншого виробництва…" Таким чином, інформація, надана Учасником, підтверджує, що запропонована продукція не відповідає якісним характеристикам, визначеним тендерною документацією. Згідно з ч. 1 п. 43 Постанови №?1178, зазначений випадок не вважається усувною невідповідністю, оскільки йдеться не про відсутність документа, а про відсутність фактичної відповідності предмета закупівлі встановленим вимогам. Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав правових підстав надавати 24 години ТОВ «СТАНДАРТ-2002» на усунення невідповідностей, оскільки сама пропозиція містить підтвердження невідповідності технічним характеристикам предмета закупівлі вимогам документації, що, відповідно до законодавства, не підлягає виправленню. 4. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Сухина С.К. було надано копію договору №?18/09-01 від 18.09.2024 як підтвердження легального походження тріски деревинної, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 тендерної документації, вимога Замовника сформульована наступним чином: "Документи, що підтверджують легальне походження товару: – копію договору(ів), згідно яких (якого) Учасник набув права власності на товар або планує закупити для поставки товару з постійним лісокористувачем на всю кількість товару; – Інші документи, що підтверджують легальне походження товару (сертифікат походження лісопродукції, документи про закупівлю через біржу тощо)." У наведеній конструкції дві тези розділено крапкою з комою, що свідчить про незалежний і альтернативний характер другої частини формулювання. З цього випливає, що: Основним і достатнім способом підтвердження легального походження товару є надання договору/угоди з постійним лісокористувачем або іншим джерелом набуття права на товар; Водночас, “інші документи” (сертифікати, біржові угоди тощо) — це додаткові або альтернативні документи, які можуть, подаватись Учасником у разі, якщо перша вимога виконана належним чином. Таким чином, наданий Учасником договір №?18/09-01 від 18.09.2024, що підтверджує право на постачання товару в повному обсязі, відповідає вимогам тендерної документації, а відсутність додаткових документів, зазначених у другій тезі, не є підставою для відхилення пропозиції. Додатки: - Цінова пропозиція від ФОП Горобчук О.В. Вих. № 1 від 03.04.2025,; - Цінова пропозиція від ФОП Сухина С.К. Вих. № 1 від 03.04.2025; - Цінова пропозиція від ТОВ «Стандарт-2002»; Вих. № 104 від 03.04.2025; - Обгрунтування ціни ТОВ «Стандарт-2002»; - Договір №?18/09-01 від 18.09.2024 року як підтвердження легального походження тріски деревинної; - Протокол № 62 ( відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАНДАРТ-2002»).
Рішеня
30.05.2025 14:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 960 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Контактний телефон:
+380544853191
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 960 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Контактний телефон:
+380544853191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності