Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника IPU-INTERNATIONAL Industrieausrustung Vertriebs GmbH на закупівлю товару за темою: код CPV 42130000-9 по ДК 021:2015 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ЗіП до клапану EWD). РПЗ - 9.90 Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-30-003165-a У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1). Учасник IPU-INTERNATIONAL Industrieausrustung Vertriebs GmbH не надав: - Файл у форматі pdf документу, який підтверджує правонаступництво або право використання конструкторської документації, надане Виробником (розробником) проектного обладнання (для оригінальної продукції): - Файл у форматі pdf, відсканований з копії «Рішення про затвердження постачальникам» із зазначенням номенклатури продукції, запропонованої до постачання або - «Заявка на оцінку» разом із заповненою «Анкетою постачальника» (відповідно до додатку Б СОУ НАЕК 012). 2) Учасник IPU-INTERNATIONAL Industrieausrustung Vertriebs GmbH надав анкету для нерезидентів, в якій у розділі «ДОКУМЕНТИ // DOCUMENTS» у п.1. «Копія чинних установчих документів // Copy of valid constituent documents» вказав Установчий договір від 18.12.1993 р. Founding Agreement dated 18.12.1993., який не надав у складі тендерної пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, та Додатку А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (п.11,15): - Файл у форматі pdf документу, який підтверджує правонаступництво або право використання конструкторської документації, надане Виробником (розробником) проектного обладнання (для оригінальної продукції). - У разі відсутності «Рішення про затвердження постачальника» на момент подачі тендерної пропозиції надається «Заявка на оцінку» разом із заповненою «Анкетою постачальника» (відповідно до додатку Б СОУ НАЕК 012). 2) Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», розділ «Документи, що надають учасники-нерезиденти» (п.1): - Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.2 (для нерезидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). Нерезидент надає документи українською та англійською мовами, переклад повинен бути завірений учасником-нерезидентом. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Файл у форматі pdf документу, який підтверджує правонаступництво або право використання конструкторської документації, надане Виробником (розробником) проектного обладнання (для оригінальної продукції). - Файл у форматі pdf, відсканований з копії «Рішення про затвердження постачальникам» із зазначенням номенклатури продукції, запропонованої до постачання АБО - «Заявка на оцінку» разом із заповненою «Анкетою постачальника» (відповідно до додатку Б СОУ НАЕК 012).(Див. додаток 6,7 ) - Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.2 (для нерезидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). Нерезидент надає документи українською та англійською мовами, переклад повинен бути завірений учасником-нерезидентом, а саме Установчий договір від 18.12.1993 р. Founding Agreement dated 18.12.1993. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте 09.06.2025 протокол УО № 1063 УО Ю. Франко