Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Відділ освіти Комишанської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-012491-a
Id Tender d048be0676ec439a870c51bce19b966a
План UA-P-2025-04-29-015608-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 23:22
Остання зміна 29.05.2025 15:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 436 541.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 182.71 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 23:21 до 08.05.2025 23:21
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 23:21
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 23:21
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.05.2025 12:36
до 16.05.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 15:44
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 15:44
до 29.05.2025 15:23
Період уточнень
з 29.04.2025 23:21 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 23:21 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.05.2025 12:36 до 16.05.2025 15:44
Період кваліфікації
з 09.05.2025 12:36 до 16.05.2025 15:44
Основні параметри
«Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 436 541.2 грн.
«Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 436 541.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12182,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.05.2025 12:13
Закінчення аукціону
09.05.2025 12:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
42730, Україна, Сумська область, с. Мала Павлівка, вул. Шляхівська, буд.14
Дата постачання по
31.07.2025 23:21
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
Пропозиція:
2 429 867.83 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО"
Пропозиція:
2 092 069.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.05.2025 12:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 23:22
Оголошення про проведення закупівлі
29.04.2025 23:16
-
-
29.04.2025 23:16
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лєбєдєва Тетяна Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380951855465
Замовник
ЄДРПОУ
41834774
Повна назва
Відділ освіти Комишанської сільської ради
Поштовий індекс
42721
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
село Комиші
Адреса
вул.Київська, буд.16/з
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 16.05.2025 15:44 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 12:36 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 23:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 23:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОМИШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Охтирського району Сумської області ПРОТОКОЛ 14.05.2025 року с. Комиші № 20 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2025-04-29-012491-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2025-04-29-012491-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «09» травня 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2025-04-29-012491-a. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" у процедурі закупівлі № UA-2025-04-29-012491-a виявлено наступні невідповідності. - 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації пункту 2.2. замовник зазначив надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 закону наступне: 1. Копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера для головного інженера Учасника, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. 2. Копія диплому про освіту (вища освіта,) для виконавця робіт Учасника. 3. Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання інженерно-технічних працівників, а саме: - Загального курсу з охорони праці (для директора (керівника) головного інженера, інженера з охорони праці, виконавця робіт або начальника дільниці). Пункт 2.5.- Чинний сертифікат на систему управління щодо протидії корупції Учасника ДСТУ ENISO 37001:2018, (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Згідно Додатку 1 до тендерної документації пункту 2.2. учасник для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 закону надає наступне: 1. Копія диплому про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера для головного інженера Учасника, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. - не надана; 2. Копія диплому про освіту (вища освіта,) для виконавця робіт Учасника - не надана; 3. Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання інженерно-технічних працівників, а саме: - Загального курсу з охорони праці (для директора (керівника) головного інженера, інженера з охорони праці, виконавця робіт або начальника дільниці) – посвідчення №043/01/24 головного інженера на Ставничого Олександра Миколайовича від 12.04.2024, а Наказ № 45 від 12.10.2024 «Про переведення Ставничого Олександра Миколайовича на посаду головного інженера робіт з 13.10.2024 року (невідповідність); Пункт 2.5. - Чинний сертифікат на систему управління щодо протидії корупції Учасника ДСТУ ENISO 37001:2018, (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування - відсутній. - 2. Згідно Додатку 1.1. до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281; - розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл); - пояснювальна записка 27_ДЦ_ДЦ не містить назви області розташування будівництва. Згідно Додатку 1.1. до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» - Учасник у складі пропозиції переможця міститься, зокрема, договірна ціна 27_ДЦ_ДЦ. Разом з тим у наданій у складі пропозиції переможця договірній ціні відсутня заповнена інформація "Визначена згідно з____", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві.; - «Пояснювальна записка 27_ДЦ_ДЦ»: - Будівництво розташоване на території…………області (зазначити область). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю закупівлі «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2025-04-29-012491-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Тетяна ЛЄБЄДЄВА
Створено
14.05.2025 17:11
Надати до
15.05.2025 17:11
Договір
UA-2025-04-29-012491-a-b1
Підписаний і діє
Номер
108
2 092 069.2 грн.
1 743 391 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Комишанської сільської ради
Повна назва
Відділ освіти Комишанської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41834774

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32779708

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000061
Дата створення проекту
26.05.2025 12:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 14:26
Дата публікації висновку про результати
11.06.2025 11:31
Дата завершення усунення порушень
26.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 62-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 26.05.2025 №62-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-04-29-012491-a 29.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 14:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Комишанської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 (протокол № 19), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК НОВЕ МІСТО» (далі – ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»), вимогу про усунення невідповідностей до 15.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.05.2025 №21, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025, договір про закупівлю від 26.05.2025 № 108 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.05.2025 та від 05.06.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, відповідно до вимог підпункту 2.2 Розділу 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 закону» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1) до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повинен надати, зокрема копії посвідчень та протоколів про проходження навчання інженерно-технічних працівників (в тому числі головного інженера) Правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 та Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, Правил безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97) - не менше двох осіб, а також надати наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» відсутні копії посвідчень та протоколів про проходження навчання головним інженером Правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 (далі - НПАОП 0.00-1.71-13) та Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00 1.15 07 (далі - НПАОП 0.00-1.15-07), також відсутні копії посвідчень та протоколів про проходження навчання працівників Правилам безпечної експлуатації електроустановок НПАОП 40.1-1.01-97 (далі - НПАОП 40.1-1.01-97) та наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 27.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.05.2025 надав пояснення, в якому підтвердив відсутність вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції учасника. Таким чином, учасником ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» не надано копії посвідчень та протоколів про проходження навчання головним інженером НПАОП 0.00-1.71-13 та НПАОП 0.00-1.15-07, копії посвідчень та протоколів про проходження навчання працівників НПАОП 40.1-1.01-97 та наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. 2. Окрім цього, відповідно до пункту 2.1 Розділу 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема, документів, визначених у Додатку 1.1 до тендерної документації. В свою чергу, у Додатку 1.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 1.1) до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахункових кошторисних документів, зокрема, Договірної ціни та Пояснювальної записки до договірної ціни, а також визначив, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», якого визначено переможцем торгів, міститься Договірна ціна, складена в поточних цінах станом на 05.05.2025 та Пояснювальна записка до неї (файл «5.2. Кошторисні документи.PDF). При цьому, відповідно до Пояснювальної записки при розрахунку договірної ціни учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості – 169,58 людино-години. Разом з тим, з 19.04.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні становить 171,75 людино-години у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні, згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року № 4356-IX (далі – Указ № 235/2025). Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (08.05.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 27.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.05.2025 надав пояснення, в якому, зазначив, що середньомісячна тривалість робочого часу 171,75 години починається з 09.05.2025, про що свідчить оновлення ПК АВК 5 3.10.0 до редакції 3.10.1, яке вийшло 08.05.2025, а станом на дату подання пропозиції діяла середньомісячна норма тривалості робочого часу 169,58 людино-годин. Згідно цього середньомісячна тривалість робочого часу 169,58 годин, яка розрахована в програмному комплексі ПК АВК 5 3.10.0 є вірною, бо подання пропозицій до тендеру відбулось 05.05.2025 року. Однак, відповідно до офіційного сайту (https://avk5.com.ua/news.html) оновлення програмного комплексу АВК-5 та їх періодичність відбуваються без зв’язку зі змінами норми тривалості робочого часу. Крім того, в оновленні АВК-5 від 03.03.2025 (версія 3.10.0), в якій учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» розраховував свою пропозицію, чітко зазначено, що «значення середньомісячної тривалості робочого часу розраховані із умов тривалості воєнного стану до 8 травня 2025 року і становлять для ТС №№ 1-7; 11-21 (у відповідності з даними щодо 40-годинного робочого тижня) – 169,58». Слід зазначити, що станом на дату подання пропозиції (08.05.2025) діяв Указ Президента № 235/2025 (набрав чинності 19.04.2025), згідно з яким воєнний стан продовжено до 05 год. 30 хв. 07.08.2025 року. Отже, з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 19.04.2025 норма тривалості робочого часу при 40 годинному робочому тижні на 2025 рік складала 2061 годин, відповідно середньомісячна норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні становила 171,75 людино-годин на місяць. Слід зазначити, що тендерна документація Замовника (Додаток 1.1 до тендерної документації) містить чітку вимогу, що договірна ціна повинна бути розрахована у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. (зі змінами) (далі – Настанова). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Додатку 1.1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір. 3. Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону установлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив договір від 26.05.2025 № 108 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі 05.06.2025, з порушенням строків (понад три робочі дні з дня укладання договору), чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
11.06.2025 00:00
Дата публікації
11.06.2025 11:31
Документи висновку
11.06.2025 11:31
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ««Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі – учасник), а саме: 1) У Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 05.05.2025 (файли «5.2. Кошторисні документи.pdf» та «Пояснювальна записка та Дог.ціна.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год, в той час, як з 19.04.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 171,75 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року № 4356-IX. 2) Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки, можливо виділити кольором) у складі тендерної пропозиції учасника на вимогу пункту 2.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться копії посвідчень та протоколів про проходження навчання головним інженером «Правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13» та «Правил охорони праці під час робіт на висот НПАОП 0.00-1.15-07»; копії посвідчень та протоколів про проходження навчання «Правил безпечної експлуатації електроустановок» (НПАОП 40.1-1.01-97) (далі – ПБЕЕ) – не менше 2х осіб; наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. 3) Відповідно до пункту 4 Розділу «Вимоги тендерної документації до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. При цьому, тендерна пропозиція учасника підписана не кваліфікованим електронний підпис (КЕП), удосконаленим електронним підписом (УЕП) Шевцова Сергія Миколайовича. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.05.2025 14:05
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 14:05
-
Відповідь
Пояснення на запит
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). ПИТАННЯ 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. ВІДПОВІДЬ Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості визначено із середньозваженої ціни та згідно: - зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проектно кошторисної документації; - кошторисних розрахунків на окремі види витрат; - розрахунку кошторисного прибутку; -розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. ПИТАННЯ 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. ВІДПОВІДЬ розмір бюджетного призначення здійснено згідно Кошторису на 2025 рік , розрахунку до Кошторису на 2025 рік та Довідки про зміну до кошторису № 41 від 21.04.2025; року. https://xn----7sbaj0alcnlgh6ae4gxc.xn--j1amh/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF-%D0%B4%D0%BE-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/ ПИТАННЯ 3. Надати пояснення щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі – учасник), а саме: 1) У Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 05.05.2025 (файли «5.2. Кошторисні документи.pdf» та «Пояснювальна записка та Дог.ціна.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год, в той час, як з 19.04.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 171,75 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року № 4356-IX. 2) ВІДПОВІДЬ Воєнний стан було продовжено на 90 діб з 05:30 9 травня 2025 року, до 05:30 7 серпня 2025 року. Це було зроблено на підставі закону № 4356 та № 4357, які були підписані Президентом 18 квітня і опубліковані 19 квітня. Середньомісячна тривалість робочого часу 171,75 години починається з 9 травня про , що свідчить оновлення ПК АВК 5 3.10.0 до редакції 3.10.1 яке вийшло 8 травня 2025 р. ( Нове в редакції 3.10.1 Внаслідок продовження воєнного стану до 7 серпня 2025 року, змінені значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2025 рік: - для ТС №№ 1-7; 11-21 (дані щодо 40-годинного робочого тижня) – 171,75 години; - для ТС №№ 8-10 (дані щодо 30- годинного робочого тижня) – 129 годин; - для ТС № 22 (дані щодо 36-годинного робочого тижня) – 154,8 годин.) Згідно цього середньомісячна тривалість робочого часу 169,58 годин яка розрахована в програмному комплексі ПК АВК 5 3.10.0 є вірною бо подання пропозицій до тендеру відбулось 05.05.2025 року. ПИТАННЯ Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки, можливо виділити кольором) у складі тендерної пропозиції учасника на вимогу пункту 2.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться копії посвідчень та протоколів про проходження навчання головним інженером «Правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13» та «Правил охорони праці під час робіт на висот НПАОП 0.00-1.15-07»; копії посвідчень та протоколів про проходження навчання «Правил безпечної експлуатації електроустановок» (НПАОП 40.1-1.01-97) (далі – ПБЕЕ) – не менше 2х осіб; наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. ВІДПОВІДЬ На Вашу вимоги Замовник надав запит учаснику ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» для надання наведених протоколів та посвідчень. В свою чергу Учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» надав згадані вище посвідчення та протоколи («Правила охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13» та «Правила охорони праці під час робіт на висот НПАОП 0.00-1.15-07») що додаються в документі Документи Ставничий.pdf. Відповідно вимоги надати посвідчення та протокол «Правил безпечної експлуатації електроустановок» (НПАОП 40.1-1.01-97) (далі – ПБЕЕ) – не менше 2х осіб. Повідомляємо що дана вимога належить виключно у разі виконання робіт з монтажу, налагодження, ремонту, реконструкції та експлуатації електроустановок електричних станцій, електричних і теплових мереж, електричної частини пристроїв ТАВ, ЗДТК, районних котелень, енергоремонтних та інших підприємств відповідно до Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 06.10.1997 № 257. Щодо відповідального за пожежну безпеку, відповідно до «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» (НПАОП 0.00-4.15-98); Кодекс цивільного захисту України ВР України 02.10.2012 № 5403-VI; «Правил пожежної безпеки в Україні»;(НАПБ А.01.001-2015); «Пожежна безпека об’єктів будівництва»(ДБН В.1.1-7:2016), відповідальність за пожежну безпеку на об’єкті, своєчасне виконання загальних вимог протипожежної безпеки, як : організацію пожежної охорони об’єкту, організацію і роботу добровільних пожежних дружин – несуть керівники будівельних організацій, які ведуть роботи. ПИТАННЯ Відповідно до пункту 4 Розділу «Вимоги тендерної документації до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. При цьому, тендерна пропозиція учасника підписана не кваліфікованим електронний підпис (КЕП), удосконаленим електронним підписом (УЕП) Шевцова Сергія Миколайовича. ВІДПОВІДЬ Щодо цього питання, перевірка сертифікату на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) показала, що сертифікат є кваліфікованим, протокол додається окремим файлом (sign (2)_Validation_Report.pdf).
Рішеня
30.05.2025 09:11
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14 (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього (Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток № 2 «Пояснювальна записка до договірної ціни», Додаток № 3 «Календарний план виконання робіт», Додаток № 4 «Локальний кошторис», Додаток № 5 «Підсумкова відомість ресурсів», Додаток № 6 «План фінансування») у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.06.2025 08:45
Орган перевірки
06.06.2025 00:00
Документи повідомлення
02.06.2025 08:46
-
Відповідь
Пояснення на запит
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ««Капітальний ремонт вхідної групи для створення безбар’єрного середовища та благоустрою території Малопавлівського ліцею Охтирського району, Сумської області за адресою: 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, вул. Шляхівська, буд. 14» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). ПИТАННЯ Чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього (Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток № 2 «Пояснювальна записка до договірної ціни», Додаток № 3 «Календарний план виконання робіт», Додаток № 4 «Локальний кошторис», Додаток № 5 «Підсумкова відомість ресурсів», Додаток № 6 «План фінансування») у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 ВІДПОВІДЬ На Ваш запит Замовник повідомляє, що Договір з усіма наявними додатками до договору оприлюднено 05.06.2025 року.
Рішеня
05.06.2025 13:00
Замовник
Документи повідомлення
05.06.2025 13:05
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 436 541.2 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 23:21
Замовник:
Відділ освіти Комишанської сільської ради
Контактний телефон:
+380951855465
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 436 541.2 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 23:21
Замовник:
Відділ освіти Комишанської сільської ради
Контактний телефон:
+380951855465
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності