Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-29-012292-a
Id Tender 6c78a4ca29d94827b6dfcacef61b717e
План UA-P-2025-04-29-015456-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.04.2025 21:25
Остання зміна 03.06.2025 12:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 888 671.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 886.71 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2025 21:21 до 14.05.2025 00:10
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2025 21:21
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2025 21:21
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:58
до 23.05.2025 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 20:08
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 11:34
до 03.06.2025 12:54
Період уточнень
з 29.04.2025 21:21 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 29.04.2025 21:21 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:58 до 23.05.2025 11:34
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:58 до 23.05.2025 11:34
Основні параметри
Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 888 671.2 грн.
Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Очікувана вартість
2 888 671.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28886,71
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:29
Закінчення аукціону
15.05.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, вул. Шевченка, м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Чемеровецька будівельна компанія
Пропозиція:
2 565 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Дочірнє підприємство "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
2 568 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
2 163 809.54 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 23:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Жаркова
Електронна пошта
Телефон
+380988008711
Замовник
ЄДРПОУ
44902878
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
48260
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Чортківський р-н., місто Копичинці
Адреса
вул. Шевченка, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Період вимог/скарг з 21.05.2025 20:08 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:58 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до п. 3 Додатку №1 до тендерної документації вимагалось подання Учасником переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А саме згідно п. 3.1. Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, наступні документи: договірну ціну; локальні кошториси; відомість ресурсів. Згідно Технічного завдання на закупівлю, згідно додатку №2 до тендерної документації, передбачені обсяги робіт. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасником подано локальний кошторис з наступними характеристиками, які не відповідають умовам технічної специфікації та мають невідповідності (занижені показники), а саме: Учасником зазначено що Робота на відвалі, група ґрунту 2-3 виконується в менших об’ємах.
Документи кваліфікації
21.05.2025 20:08
Повідомлення про рішення
15.05.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 21:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 21:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 23.05.2025 11:34 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 20:08 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 11:34
Довідка НАЗК
23.05.2025 11:34
Повідомлення про рішення
21.05.2025 20:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 21:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2025 21:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В наданих документах з тендерною пропозицією Вами подано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте відсутня інформація в графі Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця. Через що не зрозуміло чи це працівники учасника. Відповідно до тендерної документації, а саме п.1.2. розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», згідно додатку №1 до тендерної документації, передбачалось подання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно подати уточнену довідку з інформацією чиї це працівники. 2. В наданих документах з тендерною пропозицією Вами подано два аналогічні договори. Проте вони подані в неповному обсязі, а саме без додатків. Відповідно до тендерної документації, а саме п.1.2. розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», згідно додатку №1 до тендерної документації, передбачалось подання не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно надати додатки до вказаних договорів. 3. В наданих документах з тендерною пропозицією Вами подано довідку про те, що учасником не будуть залучатись субпідрядник/субпідрядники в обсязі понад 20%. Стає не зрозумілим чи буде учасник залучати субпідрядника/співвиконавця у обсязі рівно 20 відсотків. Відповідно до тендерної документації, а саме п.4.9. розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», згідно додатку №1 до тендерної документації, передбачалось подання в складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно надати уточнену довідку.
Створено
21.05.2025 21:11
Надати до
22.05.2025 21:11
Договір
UA-2025-04-29-012292-a-c1
Підписаний і діє
Номер
70
2 565 000 грн.
2 137 500 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Номенклатура
Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка (ділянка від буд. №25 до буд. №63) в м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44902878

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Чемеровецька будівельна компанія
Повна назва
ПП Чемеровецька будівельна компанія
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33246889

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 12:54
-
03.06.2025 12:51
Підписаний договір
03.06.2025 12:51
-
03.06.2025 12:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 888 671.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:10
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380988008711
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 888 671.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:10
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380988008711
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності